problem z obrotami

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

patalolo1212
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lis 02, 2011 22:33

problem z obrotami

Post autor: patalolo1212 » ndz lis 06, 2011 11:47

witam mam taki problem z moim golfem II classic 1,3 silnik MH 85r 40KW a mianowicie po wymianie pompy paliwa autko zaczęło falować na obrotach założyłem spowrotem stara i dalej to samo próbowałem na innym gaźniku i dalej to samo dodam ze z rury słychać furkot na 1 cylindrze nie ma w ogóle kompresji 4 atmosfery tylko a na innych ponad 8 woda ze zbiorniczka mi chyba ubywa i dymi na biało co to może być pomocy bo już nie dam rady co to morze być :-( :?



Awatar użytkownika
Hałas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 22:15
Lokalizacja: Konin

problem z obrotami

Post autor: Hałas » ndz lis 06, 2011 15:03

Uszczelka pod głowicą?
Pod korkiem oleju nie ma czasem masełka (białej mazi) ?



genLODOWAmk2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 557
Rejestracja: czw lis 13, 2008 22:59
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

problem z obrotami

Post autor: genLODOWAmk2 » ndz lis 06, 2011 15:22

na 99% uszczelka.... a co do sladow pod korkiem to czesto wystepuje jak sie jezdzi na krotkich odcinkach...

plyn ma slady oleju w zbiorniczku ??
kiedy wlacza Ci sie wiatrak ?? przegrzewa sie silnik ?


był golf 2 1.3.....

patalolo1212
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lis 02, 2011 22:33

problem z obrotami

Post autor: patalolo1212 » ndz lis 06, 2011 21:29

pod korkiem nie zauważyłem nic ale jak wyciągnę bagnet to olej jest taki wodnisty i jeszcze jedno pytanie co z tymi obrotami morze to byc od tej uszczelki???? płyn nie ma osadu oleju silnik sie nie przegrzewa a wentylator sie włancza po przejechaniu tak z 10 km może



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

problem z obrotami

Post autor: jhosef » ndz lis 06, 2011 21:50

Czy przy pomiarze ciśnienia sprężania robiliście próbę olejową?
Jeśli nie to badanie do powtórzenia.
Jeśli wyniki wzrosną to niestety tłoki z pierścieniami nie trzymają kompresji. Wówczas silnik do kompletnego remontu.



patalolo1212
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lis 02, 2011 22:33

problem z obrotami

Post autor: patalolo1212 » ndz lis 06, 2011 22:02

próba olejowa czyli ??



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

problem z obrotami

Post autor: jhosef » ndz lis 06, 2011 22:10

Do cylindrów z małym ciśnieniem zalewa się odrobinę oleju i przeprowadza ponowny pomiar. Wzrost sprężania oznacza, że tłok z pierścieniami nie trzyma kompresji. Jeśli różnica będzie mała lub brak oznacza to, że głowica nie trzyma ciśnienia.
Chodzi o to, że olej uszczelnia chwilowo pierścienie i przez to zwiększa się sprężania. Jeśli więc np zawór jest wypalony i nie trzyma to różnica będzie nieznaczna lub w ogóle.



patalolo1212
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lis 02, 2011 22:33

problem z obrotami

Post autor: patalolo1212 » ndz lis 06, 2011 22:38

to czyli odkrecic mam swiece wlac olej i sprawdzic wtedy kompresje i jak bd wieksza to znaczy że pierscienie a jak dalej to samo czyli głowica tak mam to rozumiec ??



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

problem z obrotami

Post autor: jhosef » ndz lis 06, 2011 22:39

patalolo1212, tak tylko nie przesadź z ilością oleju:) Możesz sobie jeszcze poczytać o tym badaniu



patalolo1212
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr lis 02, 2011 22:33

problem z obrotami

Post autor: patalolo1212 » ndz lis 06, 2011 22:47

no ok dzieki wielkie zrobie to to odezwe sie jak wyszło badanie



Awatar użytkownika
inside9np
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: śr gru 02, 2009 21:39
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

problem z obrotami

Post autor: inside9np » ndz lis 06, 2011 22:54

Panowie mam problem z odpalaniem jak jest zimny to odpali ja jak pochodzi 15 minut to kręce i nic na popych od szczała nie wiem co jest grane wymieniłem cewke pompe paliwa filter bo niby to miało być przyczyną.Czy to może być przepływka walnięta???



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

problem z obrotami

Post autor: jhosef » ndz lis 06, 2011 23:03

inside9np, jaki samochód i silnik?
Nikt tu wróżką nie jest



Awatar użytkownika
inside9np
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: śr gru 02, 2009 21:39
Lokalizacja: kraków
Kontakt:

problem z obrotami

Post autor: inside9np » ndz lis 06, 2011 23:05

vw golf 3 2.0v8 oznaczenie silnika 2e



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problem z obrotami

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 06, 2011 23:28

jeśli na pych łatwo odpala to wyklucz kostkę stacyjki. W tym celu włącz zapłon ale odpalaj uruchamiając rozrusznik kawałkiem kabelka którym zetkniesz oba jego styki z plusem stałym z tym co ma plus przy rozruchu. Pamiętaj o wyluzowaniu biegu


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości