wolne obroty

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

arturrro123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 11:20

wolne obroty

Post autor: arturrro123 » pt paź 07, 2011 20:23

Witam serdecznie to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc.Moj vw to Bora 1,6 16V 2003r a problem to taki ze dodajac delikatnie gazu trzepie silnikiem w gornych zakresach chodzi plynniej mocy takjakby brakuje nie dziala na wszystkie cylindry ale to jest tylko moje przypuszczenie zauwazylem ze wskazowka od temp.delikatnie sie wacha i dolny waz od chlodnicy jest zimny a temp.ma 90stop.pomaranczowa kontrolka check sie mruga ciagle. Jestem poza granicami polski wiec mam utrudniony dostep do kompa zeby to zdiagnozowac prosze o jakas porade z gory dziekuje



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

wolne obroty

Post autor: Haki » ndz paź 09, 2011 22:46

Zawieszony termostat ... albo czujnik temperatury cieczy ...

1 - termostat wymienić na ORI

2 - odłączyć wtyczkę od czujnika ... przeczyścić styki .. złożyć ...


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

arturrro123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 11:20

wolne obroty

Post autor: arturrro123 » pn paź 10, 2011 19:02

moge wiedziec gdzie znajduje sie ten czujnik bardzo prosze o pomoc



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

wolne obroty

Post autor: Haki » wt paź 11, 2011 18:26

http://www.forumsamochodowe.pl/czujnik- ... t18134.htm" onclick="window.open(this.href);return false;


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

arturrro123
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 57
Rejestracja: ndz wrz 18, 2011 11:20

wolne obroty

Post autor: arturrro123 » pt paź 14, 2011 23:04

juz sobie poradzilem z klopotem poprostu jedna cewka padla,mam tez wyczyszczona i zaadaptowana przepustnice nowe swiece.Ale mam taki problem znow z obrotami dosyc dziwny wjechalem z gwaltownie na niski chodnik skrecilem przy tym kierownica w prawo i zachamowalem mocniej i wlasnie w tej chwili zaczely znow obroty falowac dosc sporo,dodalem gazu i sie uspokoilo moze mial ktos podobnie prosze o pomoc



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8886
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

wolne obroty

Post autor: marcin7x5 » pn paź 17, 2011 13:40

Skoro ci zaczynają falowac obroty po hamowaniu to sprawdź szczelnośc przewodu podcisnienia idącego do serwa. Może jest gdzies nieszczelnośc delikatna lub samo serwo już siada.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości