Rozrząd MK3 i silnik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Rozrząd MK3 i silnik
ile taki pasek kosztuje ? a jakieś simeringi czy tez oringi tam są /???? i czy na miejscu takie coś dostane
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Rozrząd MK3 i silnik
staniol88, na miejscu to się sam zorientuj, a tak normalnie to jest to część do dostania będaca na stanie w wiekszości sklepów moto, tam zapytasz o cenę, dobre marki znajdziesz na forum jak i procedurę wymiany. Nie pisz posta pod własnym postem edytuj poprzedni.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Rozrząd MK3 i silnik
ok ok sorry ale to przypadkiem sie 2 razy napisalo bo myslalem ze sie nie wyslalo ogolnie
Rozrząd MK3 i silnik
a dzis mam pare nowych informacji otoz znalazlem na bloku ABD a dzis tez podpialem sie pod kompa i wykazal ze mam 1,6 wiec o co kaman teraz to juz calkiem zglupialem heh a bylem u mechaniora takie co sie zajmuje vw to mi powiedzial zebym sie tym nie przejmowal bo niby byly takie wersje ze silnik 1,6 i ladowali rozrzad od 1,4 to juz cos ale dalej mi by nie gralo z tym kodem hnmmm.... urwanie glowy normalnie heh
Rozrząd MK3 i silnik
Ale panikujesz To są silniki na tzw. małym słupku gama silników od 1.0(1043)do 1.6(1598) są praktycznie identyczne, różnice producent wprowadzał zależnie od modelu auta do jakiego było montowane. Tak samo jest z silnikami ale tzw. dużym bloku .
Wystarczy ze masz 1.4 lub 1.6 na małym słupku z kolektorem ssącym i wtryskiem, to możesz je wymieniać na przemian cały osprzęt jest identyczny.
Wystarczy ze masz 1.4 lub 1.6 na małym słupku z kolektorem ssącym i wtryskiem, to możesz je wymieniać na przemian cały osprzęt jest identyczny.
Wg. mnie bzdura i bajki, weź Ty zmień tego majstra bo jeszcze Ci zajedzie ten silnik. Jak można, fizycznie dłuższy pasek założyć do silnika gdzie musi być krótszy bodajże o 5 zębów...staniol88 pisze:byly takie wersje ze silnik 1,6 i ladowali rozrzad od 1,4
Rozrząd MK3 i silnik
piteR-ek, czyli nie ma roznicy czy kupiec no czujnik hala od 1,6 czy 1,4 dobrze rozumiem ?
ale CI powiem mi kopm wykryl ze mam 1,6 co nie ale jak poszedlem kupic rozrzad do sklepu i dal mi pasek to mial 133 zeba a zerklem na ten co mam teraz wsadzony to ma 128 z tej samej firmy... wiec ten z 128 pasuje pod silnik 1.4 a komp mi pokazuje ze mam 1.6 heh .. a jak dorwalem sie do bloku silnika to zamiast abu to wydaje mi sie na 99% ze jest abd ... nie wiem juz sam co myslec
ale CI powiem mi kopm wykryl ze mam 1,6 co nie ale jak poszedlem kupic rozrzad do sklepu i dal mi pasek to mial 133 zeba a zerklem na ten co mam teraz wsadzony to ma 128 z tej samej firmy... wiec ten z 128 pasuje pod silnik 1.4 a komp mi pokazuje ze mam 1.6 heh .. a jak dorwalem sie do bloku silnika to zamiast abu to wydaje mi sie na 99% ze jest abd ... nie wiem juz sam co myslec
Rozrząd MK3 i silnik
Powiem tak z wyglądu wygląda na silnik. hehe a tera bez żartów. w silniku ABU nie ma rolek napinających pasek napinany jest pompa wod.ABD masz rolkę napinającą tym się różnią te silniki. i po tym sprawdź jaki masz silnik
Rozrząd MK3 i silnik
sliwka90, no ja mam pompe jako napinacz.... ale pasek od 1,6 abu ma 133 zeby a ja mam stary wlozony na 128 ... i na bloku abd jest a ten pasek wlasnie z tego silnika ponoc jest
Rozrząd MK3 i silnik
a prawidlowo wedlug silnika i kodu powinien miec 133 ten moj silnik jaki jest na tabliczce znamieniowej
Rozrząd MK3 i silnik
to ściągnij pasek i idź kup taki sam Ale nie da rady inaczej zrobić tego zeby pasek był 133 a 128 albo masz silnik 1.4 albo 1.8 albo 1.6
Re: Rozrząd MK3 i silnik
Prosta sprawa a dyskusja na 3 str.
Skoro kod masz od silnika 1.4 tzn że silnik ma pojemność 1.4 komputer pokazał 1.6 dlatego że osprzęt jak i ECU jest od silnika 1.6
Kup pasek taki jaki był, poskładaj i jeździj. Nie ma o co bić piany.
Bzdura, oba silniki mają pasek napinany pompą!w silniku ABU nie ma rolek napinających pasek napinany jest pompa wod.ABD masz rolkę napinającą tym się różnią te silniki
Skoro kod masz od silnika 1.4 tzn że silnik ma pojemność 1.4 komputer pokazał 1.6 dlatego że osprzęt jak i ECU jest od silnika 1.6
Kup pasek taki jaki był, poskładaj i jeździj. Nie ma o co bić piany.
Rozrząd MK3 i silnik
ja ju kupiony mam wszystko takie same tylko chcialem sie dowiedziec mniej wiecej o co jest grane ... a to by chyba nie gralo jak 1,4 silnik a osprzet i komp z 1,6 tak mi sie wydaje .
Rozrząd MK3 i silnik
Wiecie co wam powiem tak na prawdę vw silniki są takie same prawie. krzycho85 nie prawda wymieniałem ostatnio rozrząd ABD i jest rolka napinająca.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości