Problemy w kupionym MK3 1.8 ABS
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy w kupionym MK3 1.8 ABS
poprostu już nie wiem skad kase brac.. troche moja wina bo ruine kupilem ale po sprawdzeniu go na tamten czas niewiele by wyszlo. Teraz sie czesci zuzywaja juz do oporu i jest problem bo sie po kolei sypie
Problemy w kupionym MK3 1.8 ABS
syncroo, jeśli nastawiasz się na zmianę silnika to możesz na tym jeździć. Ale z myślą, że to w końcu zdechnie. Aby nie tarabanił licznik możesz podpiąć masę na stałe z białego czujnika i już się nie odezwie. pamiętaj jednak, że nie masz prawidłowego ciśnienia a to zniszczy w końcu ten silnik. Na dłuższe trasy bym się nie wybierał.
Problemy w kupionym MK3 1.8 ABS
byłem u poleconego mechana. okazało sie ze nagle zaczal mi olej brac. Kilka dni i 0.5 litra w*****... ta teoria z motodoktorem byla chyba trafiona. Powiedział mi tez ze jeżeli był składany (a wiem że był) to nei wiadomo ile tak naprawde ten silnik ma na*****. Do tego wyparował mi płyn chłodniczy a było sprawdzane czy jest szczelny. Sprawdzenie cisnienia oleju i tego sprężenia silnika niewiele da bo za dużo niewiadomych jest w tym silniku. Uszczelka jest jednak trafiona i gubi olej na pierścieniach. Dlatego zalewa nowe świece i nie chce palić i kopci na biało. Dzisiaj żeby było mało jak przekraczałem 3tyś obrotów silnik zaczynał zrywać potwornie. O wiele gorzej jak sie na 1wszym biegu jedzie długo i nagle puści pedał. Aż mi auto cofało takie zrywy miał. To jest to samo co pisałem wcześniej. Dzisiaj było o wiele gorzej..
ja sie już nastawiłem że zdechnie bo on coraz gorzej chodzi. Problem polega na tym, że nie mam floty na przekładke. Sam silnik koło 400-500 może ciut więcej. Switcha koleś mi zrobi za 300.
EDIT:
patrzyłem te czujniki na filtrze oleju. Mam biały i brązowy. Poczyściłem i odłączając kabelki zauważyłem że przy brązowym kabel został na czujniku a w białym wyszedł z gumką. Podłączyłem oba czujniki jeszcze raz i rozgrzałem silnik. Temp. wody trzymała sie na poziomie 70 stopni a olej nie chciał sie za cholere ugotować trzymał 86-88 stopni. Auto stało od 84 stopni i może dlatego. W ruchu miejskim sprawdze jutro. Zauwazyłem że wiatrak na chłodnicy o wiele częściej się uruchamia. I już wiem jakim cudem sie ulatnia płyn chłodniczy. ;] mam nieszczelny pojemniczek
ja sie już nastawiłem że zdechnie bo on coraz gorzej chodzi. Problem polega na tym, że nie mam floty na przekładke. Sam silnik koło 400-500 może ciut więcej. Switcha koleś mi zrobi za 300.
EDIT:
patrzyłem te czujniki na filtrze oleju. Mam biały i brązowy. Poczyściłem i odłączając kabelki zauważyłem że przy brązowym kabel został na czujniku a w białym wyszedł z gumką. Podłączyłem oba czujniki jeszcze raz i rozgrzałem silnik. Temp. wody trzymała sie na poziomie 70 stopni a olej nie chciał sie za cholere ugotować trzymał 86-88 stopni. Auto stało od 84 stopni i może dlatego. W ruchu miejskim sprawdze jutro. Zauwazyłem że wiatrak na chłodnicy o wiele częściej się uruchamia. I już wiem jakim cudem sie ulatnia płyn chłodniczy. ;] mam nieszczelny pojemniczek
Problemy w kupionym MK3 1.8 ABS
więc dzisiaj był całodniowy test na mieście. Woda trzymała 70-75 stopni i wiatrak czesto sie odpalał. Olej max 96 stopni! i z kontrolką spokój. Do tego odpalał za każdym razem
i pojawia sie pytanie WTF? skad takie gwaltowne zmiany po ruszeniu wtyczek od czujników oleju?
EDIT:
Za szybko pochwaliłem odpalanie ;] dzisiaj niewielkie problemy. I dymi jak smok ;] uszczelka siada chyba
i pojawia sie pytanie WTF? skad takie gwaltowne zmiany po ruszeniu wtyczek od czujników oleju?
EDIT:
Za szybko pochwaliłem odpalanie ;] dzisiaj niewielkie problemy. I dymi jak smok ;] uszczelka siada chyba
Problemy w kupionym MK3 1.8 ABS
z odpalaniem o niebo lepiej niż było przed ruszaniem tych czujników. Auto od 2 dni się nie gotuje czasem sekunde trzeba potrzymać żeby odpalił ale coraz rzadziej. Dym też jakby powoli ustępował aczkolwiek troche kopci jeszcze. Olej i woda sprawdzana na bieżąco póki co jest dobrze
Dzięki za wszystkie podpowiedzi ;p
natomiast mam inny problem. Z nawiewami ale to chyba nie ten dział więc nie będę bałaganił. Poszukam odpowiedniego tematu może sie coś dowiem. Bo bije mi tylko ciepłe powietrze z nawiewu.. (wcześniej linka była nawet nie założona na ten mechanizm naciągający ) jakby ktoś znalazł przypadkiem ten temat (bo gdzieś widziałem ale nie moge znaleźć...) i mógłby podrzucić byłbym wdzięczny
Pozdro
Dzięki za wszystkie podpowiedzi ;p
natomiast mam inny problem. Z nawiewami ale to chyba nie ten dział więc nie będę bałaganił. Poszukam odpowiedniego tematu może sie coś dowiem. Bo bije mi tylko ciepłe powietrze z nawiewu.. (wcześniej linka była nawet nie założona na ten mechanizm naciągający ) jakby ktoś znalazł przypadkiem ten temat (bo gdzieś widziałem ale nie moge znaleźć...) i mógłby podrzucić byłbym wdzięczny
Pozdro
Problemy w kupionym MK3 1.8 ABS
trochę odgrzeję temat bo znalazłem przyczynę wyższych obrotów ;] jednak to nie silniczek krokowy! Okazało się że to moduł sterujący ssaniem z boku podstawy od wtrysku jest taka kostka. Po jej odpięciu brak jakiegokolwiek skakania na obrotach a silnik zaczął lepiej pracować i nie faluje póki co jeżdże na odpiętym tym module tylko rano jak jest chłodniej podłaczam zeby odpalił a potem znowu out a ja sie dziwiłem czemu tyle palił smok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości