1.4 TSI W MK II

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
krzska
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw cze 30, 2011 21:34
Lokalizacja: Trójmiasto

1.4 TSI W MK II

Post autor: krzska » ndz lip 03, 2011 20:57

Panowie,postawie sprawe jasno,narodził sie u mnie pomysł przeszczepu wstawienia 1.4 TSI.Do końca sierpnia mam okazje kupna tego silnika (kompletnego)w atrakcyjnej uważam cenie 3800zł. Cena ta jednak mnie nie zadowala,gdyż wiem,że to jedynie początek ''góry''w przypadku swapa,a tymbardziej do mk II.Moje fundusze są ograniczone do 6500 góra 7000zł 1)uda mi sie zmieścić w tej kwocie? 2)czy gra jest warta przysłowiowej ''świeczki''?(może lepiej 1.8T AGU?) Według mnie silnik z parametrami jakie oferuje TSI (140KM) może całkiem niezle latać w budzie mk II.Proszę Was o opinie i sugestie.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

1.4 TSI W MK II

Post autor: Haki » ndz lip 03, 2011 23:59

Elektronika , sterowanie , skrzynia , i wszystkie połączenia ,,, zgranie tego do kupy by działało i zabrzęczało ,,, może być krucho ... choć widziałem ,że jest taki swap możliwy ... Chłopaki z DE zrobili takiego białego MKII na full wypasie ...


http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=3&t=32733" onclick="window.open(this.href);return false; i gdzieś jeszcze jest film do tego


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
krzska
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: czw cze 30, 2011 21:34
Lokalizacja: Trójmiasto

1.4 TSI W MK II

Post autor: krzska » pn lip 04, 2011 13:37

Haki,właśnie ten biały mk II z DE był moją inspiracją do tego pomysłu :food: Staram się jednak mierzyć siły na zamiary i dlatego temat toczy się wokół 1.4 a nie 2.0 :satan: Przeszukałem wszystkie możliwie tego typu tematy,ale o swapie TSI do mk II w polsce ani słychu ani dychu :bigok: Czekam na dalsze sugestie...



Awatar użytkownika
malutki
Forum Master
Forum Master
Posty: 1051
Rejestracja: śr lis 15, 2006 12:03
Lokalizacja: Opole/Krapkowice
Kontakt:

1.4 TSI W MK II

Post autor: malutki » ndz lis 06, 2011 18:37

pozowle sobie odgrzać temat. fakt ogrom pracy w tego mk2 jest godny podziwy jednak tam gościu włożył 2.0 TFSI. mnie osobiście też nurtuje temat 1.4 TSI w mk2 i szukam informacji. jednak widząć to ten gościu wyczyniał chyba łatwiej będzie zacząć swap dysponując kompletnym pojazdem z którego można pobrać wiązki sterowniki itd. myślę że w 7k zl będzie problem się zmieścić


Clarion DXZ958 - Morel Hybrid Integra 402 - Morel 6W - Gladen RS10 - Phoenix Gold Ti600.4 - Phoenix Gold Ti1500.1
Szafa gra :-)

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

1.4 TSI W MK II

Post autor: Qto » ndz lis 06, 2011 18:42

malutki pisze:chyba łatwiej będzie zacząć swap dysponując kompletnym pojazdem
nawet w przypadku przekładki z mk4 do mk4 dobrze jest mieć "dawcę" pod ręką... a kiedy chcemy do mk2 coś pakować to może się okazać że potrzebujemy praktycznie wszystko z drugiego auta. Kupując poszczególne graty osobno można być pewnym że o czymś się zapomni lub nawet nie pomyśli...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości