Olej na bloku silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Olej na bloku silnika
Witam mam mały problem z golfikiem II 1.6 D. Ostatnio zauważyłem że na bloku silnika jest plama oleju. Pod pokrywą zaworów nie widzę żądnego wycieku,a "spod uszczelki głowicy nie ma prawa uciekać olej", tak mi powiedział mechanik. Auto kompresje ma, sprawdziłem to na A4 jechał max 140 km, płyn mi nie ucieka. Zatem co może być powodem tego wycieku? Chciałbym zaznaczyć, że ta plama jest po stronie paska rozrządu przy pierwszym i drugim cylindrze. Przepraszam, że nie wrzucam żadnego zdjęcia, ponieważ nie da się dokładnie sfotografować tej plamy, bo przewody zasłaniają.
Ostatnio zmieniony sob lip 02, 2011 01:56 przez zielak80, łącznie zmieniany 1 raz.
Olej na bloku silnika
Może to jednorazowa sytuacja (miałem tak już). Wytrzyj dokładnie, tak żeby było w miarę czysto, a przede wszystkim sucho i sprawdź czy się to powtórzy. Jeśli nie to nie ma się czym martwić.
Olej na bloku silnika
Zakładam, że na wyczyszczonym silniku łatwiej zlokalizujesz którędy wycieka. Równie dobrze może nie być wycieku tylko jest to tłusta plama z jakiegoś wężyka, coś na wzór skraplającej się pary. Po wyczyszczeniu szukaj luzów i przetarć.
Tak czy inaczej czystość to podstawa, zapewniam, że ponownie po tej sytuacji znajdziesz usterkę.
Tak czy inaczej czystość to podstawa, zapewniam, że ponownie po tej sytuacji znajdziesz usterkę.
Olej na bloku silnika
Niestety są pierwsze symptomy pocenia się pod głowicą. Pytam się, bo chce wiedzieć, jak poważna jest ta usterka. Szukałem nieszczelności w przewodach i nic nie znalazłem.
Olej na bloku silnika
Nie mam doświadczenia za wiele, ale możliwe, że przepuszcza uszczelka pod głowicą (trochę mało na zdjęciu widać).
Ja osobiście mam złe doświadczenia z tym i jeśli nie ma faktycznego wycieku, a olej nie znika to bym to zostawił jak jest, pilnując czy nie ubywa oleju, czy plama się nie powiększa za bardzo etc.
Swoją drogą u jakiego mechanika byłeś? Jeśli sam nie pogrzebiesz to polecam zajechać do Kowalskiego, na starszych silnikach dobrze się znają (gaźnik aisana mi genialnie ustawili w CC). Jak podjedziesz i zagadasz to może spojrzą Ci na szybko pod maskę i ocenią czy grzebać, czy jeździć. Dawno mnie tam nie było, ale mechanicy się raczej nie pozmieniali.
Ja osobiście mam złe doświadczenia z tym i jeśli nie ma faktycznego wycieku, a olej nie znika to bym to zostawił jak jest, pilnując czy nie ubywa oleju, czy plama się nie powiększa za bardzo etc.
Swoją drogą u jakiego mechanika byłeś? Jeśli sam nie pogrzebiesz to polecam zajechać do Kowalskiego, na starszych silnikach dobrze się znają (gaźnik aisana mi genialnie ustawili w CC). Jak podjedziesz i zagadasz to może spojrzą Ci na szybko pod maskę i ocenią czy grzebać, czy jeździć. Dawno mnie tam nie było, ale mechanicy się raczej nie pozmieniali.
Olej na bloku silnika
Ok podaj mi namiary na ten warsztat podjadę zapytać się, co zrobić z tym fantem.
Olej na bloku silnika
Oczywiście w Tychach, na Filaretów (za budynkiem MZBM'u).
http://www.kowalski.tychy.pl/index.php? ... 1&Itemid=5" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kowalski.tychy.pl/index.php? ... 1&Itemid=5" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości