Problem z odpalaniem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Re: Problem z odpalaniem
Czujnik temp. silnika sprawdzić
Ten który jest we wtrysku ?
Dodając kolejne spostrzerzenia po restarcie kompa jest nawet dobrze ale w miare upływających godzin np następnego dnia jest coraz gorzej.
Tak jakby lapal coraz więcej bledow.
Ten który jest we wtrysku ?
Dodając kolejne spostrzerzenia po restarcie kompa jest nawet dobrze ale w miare upływających godzin np następnego dnia jest coraz gorzej.
Tak jakby lapal coraz więcej bledow.
Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Problem z odpalaniem
On jest w króćcu przy głowicy.golofs pisze:Ten który jest we wtrysku ?
Odczytaj te błędy vagiem.golofs pisze:Tak jakby lapal coraz więcej bledow.
Re: Problem z odpalaniem
Ten czujnik temperatury cieczy wymieniłem auto ma 20 lat więc nie zaszkodzi wymiana.
Jak jest dobry programik do odczytu błędów vwtool ?
Jak jest dobry programik do odczytu błędów vwtool ?
Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Re: Problem z odpalaniem
Czujnik temp. zasycanego powietrza G42 - przerwa lub zwarcie do plusa.
Pogrzebałem w kablach i już brak bledu ale silnik pracuje bardzo nieregularnie.
Zrobiłem reset kompa i blad czujnika G42 powrócił.
Jest on uszkodzony czy kable są gdzieś przetarte ?
Pogrzebałem w kablach i już brak bledu ale silnik pracuje bardzo nieregularnie.
Zrobiłem reset kompa i blad czujnika G42 powrócił.
Jest on uszkodzony czy kable są gdzieś przetarte ?
Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z odpalaniem
Zmierz napięcie w wypiętej wtyczce czujnika na włącznym zapłonie ma być ok 5V. Jesli napięcie jest to kable są dobre. Wtyczka 4 -pinowa ta sama co do wtryskiwacza jest u góry z przodu wtrysku. Kolorów kabli i numerów styków nie pamiętam ale doszukasz sobie na forum albo drogą prób i błedów znajdź własciwe
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: Problem z odpalaniem
Jest napięcie 5,08V na przewodach skrajnych we wtyczce.
Czy ten czujnik moze powodować mulenie na benzynie a na gazie nie ?
Czy ten czujnik moze powodować mulenie na benzynie a na gazie nie ?
Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !
Re: Problem z odpalaniem
Kolejne spostrzezenia:
Na bezpieczniku 18 po przekręceniu kluczyka jest 12V na chwile potem 0V.
Następnie w momencie startu rozrusznika jest 10V.
Po odpaleniu silnika (piłowanie z 20sek) następuje wzrost napięcia na 12V.
Czy te 10V w momencie odpalania nie jest za mało dla pompy która powinna dostawać 12V ?
Czy to może wina przekaźnika 67 ?
Na bezpieczniku 18 po przekręceniu kluczyka jest 12V na chwile potem 0V.
Następnie w momencie startu rozrusznika jest 10V.
Po odpaleniu silnika (piłowanie z 20sek) następuje wzrost napięcia na 12V.
Czy te 10V w momencie odpalania nie jest za mało dla pompy która powinna dostawać 12V ?
Czy to może wina przekaźnika 67 ?
Ech te VW'je jak te kobiety nigdy dosyć i zawsze czarują !
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości