Jak wyjąć czarny, plastikowy wąż z serva ten, co idzie do przepustnicy w mk4 1.4 16V ?
Pękł mi i muszę go jakoś wymienić
Wąż od serva – jak wyjąć?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wąż od serva – jak wyjąć?
hmmm...u mnie z serwa wyciąga się ręką a od strony przepustnicy jest opaska zaciskowa (tylko nie pamiętam teraz jaki rodzaj) - także wystarczy zdjąć opaskę i zsunąć wąż, a z serwa po prostu wyciągnąć
Wąż od serva – jak wyjąć?
No właśnie chodzi mi od strony serva. Jak to, po prostu mam go ciągnąć, nie ma żadnej blokady?
jest na wcisk?
jest na wcisk?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wąż od serva – jak wyjąć?
Tak jest na wcisk, w obudowie serwa jest gumowy kołnierz i w niego dosyć ciasno wchodzi ten wężyk...żadnych dodatkowych zabezpieczeń nie ma, ciągniesz ruszając góra--dół...i wężyk wychodzi, ok 1cm w środku siedzi. Tylko nie wystrasz się jak zacznie syczeć - różnica ciśnieńkiss pisze:Jak to, po prostu mam go ciągnąć, nie ma żadnej blokady?
jest na wcisk?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości