metaliczny dźwięk w okolicach paska wielorowkowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
metaliczny dźwięk w okolicach paska wielorowkowego
Witam. Co może być przyczyną cichego dźwięku metalicznego (coś takiego jakby świerszcz tam siedział) w okolicach paska wielorowkowego W golf 1.9 SDI rocznik 1998, czy to jest normalne zachowanie, czy to łożysko jakieś pada, w sumie to tak jest od kiedy kupiłem samochód, ale nigdy tym nie przejmowałem się, samochód mam od roku. Czy należy to wymienić jak najszybciej, czy jeszcze wytrzyma z rok.
metaliczny dźwięk w okolicach paska wielorowkowego
Dodam jeszcze, że ten napinacz to jakby drga, czy to powinno tak być ???
Ostatnio zmieniony pn cze 27, 2011 12:24 przez repciu, łącznie zmieniany 1 raz.
metaliczny dźwięk w okolicach paska wielorowkowego
ale jest to lekkie drganie może maks 2 mm, ale to cykanie jest niepokojące, chociaż nie jest głośne w środku przy zamkniętych okna i drzwiach w ogóle go nie słychać
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 596
- Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
- Lokalizacja: Gidle ERA
- Kontakt:
metaliczny dźwięk w okolicach paska wielorowkowego
Łożysko w napinaczu prosi o wymianę. Albo deko smaru...
Druciarstwo - to jest to co kocham ...
metaliczny dźwięk w okolicach paska wielorowkowego
Jesli auto ma klime , to standardem jest sprzegiełko alternatora, było o tym na forum, jeśli napinacz drży tzn na 90 % zjechane sprzegiełko i z tąd ten dżwięk uszkodzonej rolki napinacza. Także lepiej wymienić najpiew sprzegiełko i samą rolke napinacza póki napinacz jeszcze żyje...
metaliczny dźwięk w okolicach paska wielorowkowego
Czyli napinacz, nie powinien drgać wogóle rozumiem, auto posiada klimę, ile jeszcze mogę pojeździć na nim, bo za 2 tyg mam zamiar jechać na wczasy a mam 400 km w jedną stronę wytrzyma jeszcze ?, jaki orientacyjny koszt naprawy.
Re: metaliczny dźwięk w okolicach paska wielorowkowego
Ciężko wyczuć na odległość jak mocno świerszczy, u mnie po wymianie silnik nabrał zupełnie innej kultury....U mnie po kupnie auto lekko hałasowało , a ze mam ciężką nogę to sprzegiełko raz dwa poszło się..... Przy okazji padł tez amortyzator napinacza, i rolka napinacza, komuś na forum pekł napinacz od tego, teoretycznie nic nie powinno się stać , natomiast to sprzegiełko możne wykończyć wszystkie rolki napiędu paska + łożyska alternatora, także lepiej to wcześniej wymienić niż później, bo można trochę kasy zaoszczędzić...
metaliczny dźwięk w okolicach paska wielorowkowego
Jak przytrzyma się napinacz śrubokrętem to nie słychać tego, więc chyba raczej to nic groźnego, łożyska w napinaczu. Chyba nie ma sensu kupywać nowego, bo pewnie po pół roku będzie to samo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości