Swap silnika z 1.6 na 1.8 [MK2]
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap silnika z 1.6 na 1.8 [MK2]
Na początku chce powiedzieć, że szukałem odpowiedzi na moje pytania i nie znalazłem także proszę nie pisać, że jest szukajka, bo muszę mieć pewne odpowiedzi
Chce za jakiś czas zrobić swapa na silnik 1.8
Mój obecny silnik to 1.6rf na gaźniku a chce go zamienić na 1.8gx na wtrysku i tu moje parę pytań
Czy skrzynia by pasowała czy muszę kupić silnik z osprzętem ?
Jak z wiązkami i komputerem ?
Czy tłumik będzie musiał być wymieniony pod sondę ?
Co z łapami trzymającymi silnik będą pasowały ?
Jak będzie musiała być wstawiona pompka paliwa, gdyż obecna jest mechaniczna ?
Czy coś jeszcze będzie musiało być dokupione bądź przerobione ?
Aha i jak z gazem bez problemu go przełożę ? czy też będą musiały być jakieś przeróbki ?
Z góry dzięki wszystkim za odpowiedź
Chce za jakiś czas zrobić swapa na silnik 1.8
Mój obecny silnik to 1.6rf na gaźniku a chce go zamienić na 1.8gx na wtrysku i tu moje parę pytań
Czy skrzynia by pasowała czy muszę kupić silnik z osprzętem ?
Jak z wiązkami i komputerem ?
Czy tłumik będzie musiał być wymieniony pod sondę ?
Co z łapami trzymającymi silnik będą pasowały ?
Jak będzie musiała być wstawiona pompka paliwa, gdyż obecna jest mechaniczna ?
Czy coś jeszcze będzie musiało być dokupione bądź przerobione ?
Aha i jak z gazem bez problemu go przełożę ? czy też będą musiały być jakieś przeróbki ?
Z góry dzięki wszystkim za odpowiedź
-
- MKII POWER : )
- Posty: 213
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:11
- Lokalizacja: Trzebinia
- Auto: 2xMk2GTI
Swap silnika z 1.6 na 1.8 [MK2]
1. Skrzynia by podpasowała od 1.6 ,zalezy jakie oznaczenie skrzyni ...
2.Musisz przelozyc cala wiązke silnika , zwróc tez uwage na jakiej elektryce był ten silnik i zobacz jaka masz u siebie ( chodzi mi o "stara" sprzed 89r i "Nowa" po 89r) szukaj silnika z taka instalacja jaka masz w aucie bo inaczej mozesz napotkac troche problemow...
3.Tłumik tez pasowało by wymienić.
4. Łapy pasują
5.Musisz wstawić dwie pompy paliwa jedna w baku a druga pod autem(zasilająca wtrysk ) i pociągnąc wiązke do nich.
Jak to przy swapie zawsze cos bedziesz musiał dokupic musisz się z tym liczyc a co do gazu to troche ciezka sprawa bo to wtrysk mechaniczny i one nie lubią zbytnio gazu ...
Osobiscie radziłbym ci kupić jakiegos rozbitego golfa na swapa ,prosciej taniej i mniej nerwów ci zeżre ;]
pozdro.
2.Musisz przelozyc cala wiązke silnika , zwróc tez uwage na jakiej elektryce był ten silnik i zobacz jaka masz u siebie ( chodzi mi o "stara" sprzed 89r i "Nowa" po 89r) szukaj silnika z taka instalacja jaka masz w aucie bo inaczej mozesz napotkac troche problemow...
3.Tłumik tez pasowało by wymienić.
4. Łapy pasują
5.Musisz wstawić dwie pompy paliwa jedna w baku a druga pod autem(zasilająca wtrysk ) i pociągnąc wiązke do nich.
Jak to przy swapie zawsze cos bedziesz musiał dokupic musisz się z tym liczyc a co do gazu to troche ciezka sprawa bo to wtrysk mechaniczny i one nie lubią zbytnio gazu ...
Osobiscie radziłbym ci kupić jakiegos rozbitego golfa na swapa ,prosciej taniej i mniej nerwów ci zeżre ;]
pozdro.
Swap silnika z 1.6 na 1.8 [MK2]
też mam to samo pytanie jak ze swapem na takich silnikach ? Ja mam całe auto na chodzi dawce . W czym może być problem? i jak z elektryką?
...Moj golfik i prace przy nim ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;
Swap silnika z 1.6 na 1.8 [MK2]
problemów jakot takich nie ma można powiedzieć że pasuje plug&play. Nie jestem pewny jak jest z bakiem ja swapowałem 2.0abf i musiałem wkładać bak od mk3 ponieważ również miałem 1.6 z pompą mechaniczną i pompa z abfa nie mieściła się. z tego co kojaże 1.8gx ma sonde na kolektorze wydechowym więc tłumik może zostać oryginalny jedynie trzeba go jakoś połączyć może być potrzebna flansza koszt około 15 zł. Moim zdaniem najlepiej kupić rozbitego golfa albo kompletny swap z osprzętem. Jeśli masz komplętną wiązke silnika to wystarczy ją tylko wpiąć w skrzynke bezpieczników i wszystko gra.
Swap silnika z 1.6 na 1.8 [MK2]
Na 1,8 GX to juz lepiej swap robić na 1,8 PF PB 1P lub 2,0 2E ADY AGG GX jest na wtrysku mechanicznym i problemow z tym jest dużo za stary system wtrysku odradzam Wole sto razy RP i ma tez 90 koni
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Swap silnika z 1.6 na 1.8 [MK2]
pasujegrabek150 pisze:Czy skrzynia by pasowała czy muszę kupić silnik z osprzętem ?
jak te same roczniki ti po prostu wywalasz kable które idą pod maske i wkładasz od GX i podpinasz do skrzynki. Zabraknie ci tylko kabla napompy paliwa które idą w progu kierowcy aż do tyłu. Ale to można dosztukować.grabek150 pisze:Jak z wiązkami i komputerem ?
Sonda moze być obojętnie gdzie. tuż przy silniku.grabek150 pisze:Czy tłumik będzie musiał być wymieniony pod sondę ?
wszystko pasuje.grabek150 pisze:Co z łapami trzymającymi silnik będą pasowały ?
jedna w bak i tam ten kabel co pisałem a druga pod podłoge i kup nowy filtr bo zaj****sz wtryski syfem i nie odpali jak mój. Proponuje ci podłączyć pompy i ściągnąć węzyk pod maską i żeby wypluł do wiadra troche benzyny ze syfem który sie moze pojawić od twojej roboty, później podłącz i bedzie lepiej. ta pompa bedzie pod siedzeniem po przekątnej od miejsca kierowcygrabek150 pisze:Jak będzie musiała być wstawiona pompka paliwa, gdyż obecna jest mechaniczna ?
trudno powiedzieć, wyjdzie w praniu.. raczej nie hmmgrabek150 pisze:Czy coś jeszcze będzie musiało być dokupione bądź przerobione ?
jak to z gazem.. słyszałem że łatwy silnik go lpggrabek150 pisze:Aha i jak z gazem bez problemu go przełożę ? czy też będą musiały być jakieś przeróbki ?
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Swap silnika z 1.6 na 1.8 [MK2]
Co do LPG, typowa instalacja to szybki koniec wtrysku mechanicznego na którym chodzi GX, poczytaj o STOP KE (lub PD 45). Ale jeśli koniecznie chcesz LPG to i tak będą problemy, z rozdzielaczem benzyny, zastanów się nad tym, ja bym nie montował do tego LPG albo poszukał innego silnika. Np gaźnikowy 1.8 GU, gaźnik zostawisz, odpadają kłopoty z kablami pompami instalacja LPG najprostsza. No ale pewnie już się nastawiłeś i niepotrzebnie nawet to pisałem. Tylko po postu niema sensu wkładać fajnego silnika na wtrysku mechanicznym planując i tak jeździć na LPG
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Swap silnika z 1.6 na 1.8 [MK2]
I własnie chłopaki jest lipka, jednak nie pasuje to wszystko tak ładnie, Wiązka od silnika ma inną kostkę do bezpieczników i jej się nie da wpiąć ;/ Będe przekładał całą instalacje ;/
...Moj golfik i prace przy nim ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 7#p4936387" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości