z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?
Witam.
Mam w swoim golfie mk2 silnik z mk3. Chciałbym założyć jakiś seryjny układ wydechowy, aby było cicho i nie sprawiał kłopotów. Zastanawiam się jaką średnicę wydechu dobrać, waham się pomiędzy 50mm a 55 mm. Dodam również że obecnie przejściowo zamontowany jest układ wydechowy z mk3.
Niepokoi mnie jedna rzecz.. Chciałbym usuną katalizator ale są przy nim dwie sondy i zastanawiam się czy nie będzie problemów. Czytałem że drugą sondę można dać na tulei aby odsunąć ją od strumienia spalin. Jak zrobić aby uniknąć problemów? oczywiście będę to robił w zakładzie a nie u siebie w garażu przy domu Dodam jeszcze, że samochód zasilany jest LPG.
Proszę o pomoc bo nie chciałbym zrobić gorzej niż jest, auto jeździ bardzo dobrze. Tylko układ chcę zrobić od mk2 bo obecny stuka o podwozie. Nie liczę na przyrost mocy, chcę bezproblemowy układ wydechowy, bez katalizatora, z tłumikiem środkowym i końcowym
Mam w swoim golfie mk2 silnik z mk3. Chciałbym założyć jakiś seryjny układ wydechowy, aby było cicho i nie sprawiał kłopotów. Zastanawiam się jaką średnicę wydechu dobrać, waham się pomiędzy 50mm a 55 mm. Dodam również że obecnie przejściowo zamontowany jest układ wydechowy z mk3.
Niepokoi mnie jedna rzecz.. Chciałbym usuną katalizator ale są przy nim dwie sondy i zastanawiam się czy nie będzie problemów. Czytałem że drugą sondę można dać na tulei aby odsunąć ją od strumienia spalin. Jak zrobić aby uniknąć problemów? oczywiście będę to robił w zakładzie a nie u siebie w garażu przy domu Dodam jeszcze, że samochód zasilany jest LPG.
Proszę o pomoc bo nie chciałbym zrobić gorzej niż jest, auto jeździ bardzo dobrze. Tylko układ chcę zrobić od mk2 bo obecny stuka o podwozie. Nie liczę na przyrost mocy, chcę bezproblemowy układ wydechowy, bez katalizatora, z tłumikiem środkowym i końcowym
z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?
Zaloz sobie caly wydech z mk2 1,8 16V i napewno bedziesz zadowolony Co do sond to masz tylko jedna sonde nie wiem skand masz druga Sonde mozesz smialo wkoponowac w kolektor wydechowy w tak zwane portki w rure ktura jest u ujsciu i przykrenca sie do reszty wydechu i napewno bedzie ok
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?
jeryk10, mam dwie sondy jedna przed katalizatorem druga za nim. Dlatego boję się komplikacji
w 16V były właśnie dwie średnice, 50 i 55 mm dlatego też pytam
w 16V były właśnie dwie średnice, 50 i 55 mm dlatego też pytam
- maciejhan
- Ma gadane
- Posty: 226
- Rejestracja: ndz lis 21, 2010 16:14
- Lokalizacja: WLKP okolice Poznania
z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?
najtaniej wychodzi do tych średnic adaptacja wydechu z golfa 3 tdi.
tak. średnice te same. ostatni tłumik patrzy trochę bardziej w dół. za prywacizne więcej niż 200 pln nie zapłaicisz.
tak. średnice te same. ostatni tłumik patrzy trochę bardziej w dół. za prywacizne więcej niż 200 pln nie zapłaicisz.
z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?
maciejhan, dobrze wiedzieć chociaż wolałbym klasyczną dwururkę z gti, żadne ultery mugeny itd
wezmę to pod uwagę i na pewno zasugeruję tłumikarzowi.
wezmę to pod uwagę i na pewno zasugeruję tłumikarzowi.
z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?
Te silniki mialy jedna sonde ta druga sonda napewno jest nie podlaczona sprawdz
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?
jeryk10, jesteś w błędzie.
Silnik o oznaczeniu ABA na rynek amerykański. i ma dwie sondy
P.S.
W ogóle samochody na rynek amerykański z vw były bezpieczniejsze (dodatkowe orurowania w drzwiach) i podejrzewam że normy odnośnie spalań też był większe stąd dwie sondy
Silnik o oznaczeniu ABA na rynek amerykański. i ma dwie sondy
P.S.
W ogóle samochody na rynek amerykański z vw były bezpieczniejsze (dodatkowe orurowania w drzwiach) i podejrzewam że normy odnośnie spalań też był większe stąd dwie sondy
z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?
Oj to przepraszam myslalem o silniku 2E Mogles odrazu pisac ze masz ABA teraz sprawa jest jasna
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
z silnikiem 2.0 8V z mk3 jaki wydech?
jeryk10, nie wiedziałem że tylko w tym był 2 sondy wiesz może jak wygląda sprawa pozbycia się katalizatora w takim przypadku ?
P.S. Nadal nie wiem czy dać 50 czy 55mm
P.S. Nadal nie wiem czy dać 50 czy 55mm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości