Witam,
Zrobiłem tak jak napisałeś. Odłączyłem czujnik przy głowicy (niebieski kabel), a czujnik /kabel przy filtrze zmasowałem na stałe. Niestety sygnał + kontrolka włączył się tak samo jak przed tym zabiegiem. Teak jak pisałeś pewnie licznik jest walnięty gdzieś "głębiej". Wymieniałem w nim już stabilizator napięcia ale też nic to nie pomogło.
Gdyby ktoś miał licznik na zbyciu to chętnie przygarnę.
Pozdrawiam
Kontrolka układu smarowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Kontrolka układu smarowania
Wymień na obojętnie jaki, kompletna golizna i sprawdzisz czy to jest to
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Kontrolka układu smarowania
W sumie to nie napisałem o jednej ważnej rzeczy. Dwa lata temu wymieniałem akumulator i po wpięciu nowego akumulatora (45Ah) problem znikął na jakieś 0,5 roku. Po tym czasie ponownie się pojawił.
No cóż, muszę poszukać jakiegoś licznika do testów.
Pozdrawiam
No cóż, muszę poszukać jakiegoś licznika do testów.
Pozdrawiam
Jacek R.
Kontrolka układu smarowania
Witam,
Po kilku latach walki z brzęczkiem i kontrolką układu smarowania moja walka mam nadzieję dobiegła końca. Dokonałem zakupu licznika VDO na allegro za całe 15 zł. Dziś dokonałem jego przekładki... W sumie nie tak do końca bo musiałem naprawić w nim mierzenie przejechanego dystansu lecz klej LOCTITE załatwił sprawę... Co do samych kontrolek i brzęczka to sprawa zakończona raz na zawsze mam nadzieję. Brzęczek się nie uruchamia, kontrolka oleju nie zaświeca, a wskaźnik temperatury pokazuje tyle ile powinien. Niestety okazało się, ze paliwa mam mniej niż myślałem . Tak więc zanim zacznie się kombinować z czujnikami, pompami wody, pompami oleju, filtratami , olejami, termostatami i stabilizatorami napięcia lepiej wymienić na początku licznik. Ten w MK II kosztuje grosze, a zaoszczędzimy sporo czasu, pieniędzy i nerwów.
Temat można zamknąć !!!
Pozdrawiam
Po kilku latach walki z brzęczkiem i kontrolką układu smarowania moja walka mam nadzieję dobiegła końca. Dokonałem zakupu licznika VDO na allegro za całe 15 zł. Dziś dokonałem jego przekładki... W sumie nie tak do końca bo musiałem naprawić w nim mierzenie przejechanego dystansu lecz klej LOCTITE załatwił sprawę... Co do samych kontrolek i brzęczka to sprawa zakończona raz na zawsze mam nadzieję. Brzęczek się nie uruchamia, kontrolka oleju nie zaświeca, a wskaźnik temperatury pokazuje tyle ile powinien. Niestety okazało się, ze paliwa mam mniej niż myślałem . Tak więc zanim zacznie się kombinować z czujnikami, pompami wody, pompami oleju, filtratami , olejami, termostatami i stabilizatorami napięcia lepiej wymienić na początku licznik. Ten w MK II kosztuje grosze, a zaoszczędzimy sporo czasu, pieniędzy i nerwów.
Temat można zamknąć !!!
Pozdrawiam
Jacek R.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości