Kontrolka układu smarowania

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mauro22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt maja 25, 2007 16:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Kontrolka układu smarowania

Post autor: mauro22 » ndz wrz 25, 2011 08:00

Witam,

Zrobiłem tak jak napisałeś. Odłączyłem czujnik przy głowicy (niebieski kabel), a czujnik /kabel przy filtrze zmasowałem na stałe. Niestety sygnał + kontrolka włączył się tak samo jak przed tym zabiegiem. Teak jak pisałeś pewnie licznik jest walnięty gdzieś "głębiej". Wymieniałem w nim już stabilizator napięcia ale też nic to nie pomogło.

Gdyby ktoś miał licznik na zbyciu to chętnie przygarnę.

Pozdrawiam


Jacek R.

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Kontrolka układu smarowania

Post autor: Johnatan » ndz wrz 25, 2011 12:42

Wymień na obojętnie jaki, kompletna golizna i sprawdzisz czy to jest to :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mauro22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt maja 25, 2007 16:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Kontrolka układu smarowania

Post autor: mauro22 » pn wrz 26, 2011 09:59

W sumie to nie napisałem o jednej ważnej rzeczy. Dwa lata temu wymieniałem akumulator i po wpięciu nowego akumulatora (45Ah) problem znikął na jakieś 0,5 roku. Po tym czasie ponownie się pojawił.

No cóż, muszę poszukać jakiegoś licznika do testów.

Pozdrawiam


Jacek R.

Awatar użytkownika
mauro22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt maja 25, 2007 16:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Kontrolka układu smarowania

Post autor: mauro22 » sob paź 15, 2011 22:06

Witam,

Po kilku latach walki z brzęczkiem i kontrolką układu smarowania moja walka mam nadzieję dobiegła końca. Dokonałem zakupu licznika VDO na allegro za całe 15 zł. Dziś dokonałem jego przekładki... W sumie nie tak do końca bo musiałem naprawić w nim mierzenie przejechanego dystansu lecz klej LOCTITE załatwił sprawę... Co do samych kontrolek i brzęczka to sprawa zakończona raz na zawsze mam nadzieję. Brzęczek się nie uruchamia, kontrolka oleju nie zaświeca, a wskaźnik temperatury pokazuje tyle ile powinien. Niestety okazało się, ze paliwa mam mniej niż myślałem :P. Tak więc zanim zacznie się kombinować z czujnikami, pompami wody, pompami oleju, filtratami , olejami, termostatami i stabilizatorami napięcia lepiej wymienić na początku licznik. Ten w MK II kosztuje grosze, a zaoszczędzimy sporo czasu, pieniędzy i nerwów.

Temat można zamknąć !!!

Pozdrawiam


Jacek R.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości