Strona 1 z 1
					
				Wyglad silnika
				: wt mar 15, 2011 13:09
				autor: Baracus86
				Normalne.one lubią się tam pocić, do wymiany,chociaż nowa warto wsadzić na silikon bo nawet nowa potrafi się pocić albo próbować dogiąć pokrywę, groszowe sprawy, ale warto się przyjrzeć tez simerinowi na walku bo tez lubi puszczać.
			 
			
					
				Wyglad silnika
				: wt mar 15, 2011 13:13
				autor: T.O.B.I.
				możliwe że przy nalewaniu oleju nie żałował na osłonę rozrządu i rozlał  

 to taka optymistyczna wersja, albo korek zgubił uszczelkę, puszczająca uszczelka pod deklem nie powoduje ubrudzenia całej osłony
 
			 
			
					
				Wyglad silnika
				: wt mar 15, 2011 13:34
				autor: tobi19761
				Jeszcze widać że osłona rozrządu jest mokra od oleju to bedzie uszczelniacz na wałku do wymiany!
			 
			
					
				Wyglad silnika
				: wt mar 15, 2011 14:48
				autor: grg474
				daj spokój - upocony silnik + minimalne wysączenie na połączeniu pokrywy zaworów z głowicą i na wałku od aparatu zapłonowego. Gość jak  by był cwaniak to by umył karcherem i przykurzył lekko - nawet byś tego nie widział - co innego jakby tu było widać faktyczny wyciek. troszkę  poniszczona osłona rozrządu ale też czysta (a jeśli to zaciek to silnik lekko jest przechylony na lewo i ma prawo się  ubrudzić )- więc tam widać spokój. Jak nadal masz obawy - to wystarczy zdjąć tą osłonę i zobaczyć czy tam jest zalane)
			 
			
					
				Wyglad silnika
				: wt mar 15, 2011 15:10
				autor: jhosef
				Patrząc po ilości oleju wokoło wlewu to też bym obstawiał korek/uszczelkę korka albo fajtłapę. 
Przydałoby się zerknąć na pasek rozrządu czy nie jest w oleju. Z resztą po zakupie i tak będzie rozrząd do zrobienia więc doskonała okazja do wymiany uszczelniacza wałka rozrządu. Ale w ten sposób równie dobrze może walić na obudowę spod dekla. 
Nic szczególnego. Spora część mk3 nosi takie znaki. 
Pamiętajcie: Golf nie gubi oleju, on znaczy terytorium!
			 
			
					
				Wyglad silnika
				: wt mar 15, 2011 17:57
				autor: Paweł Marek
				dartelin, wyciek może być spod korka albo spod śruby mocującej dekiel tej od góry albo polał , ale chodzi o to że to sa banały i w ogóle się tym nie sugeruj w ocenie samochodu. Nówki sztuki nie kupujesz, liczy sie ogólny stan auta,
			 
			
					
				Wyglad silnika
				: śr mar 16, 2011 02:24
				autor: t0mal
				Jak dla mnie wystarczająco niepokojący jest fakt, że to 1.4 - droższy w naprawach i bardziej awaryjny od np 1.8
			 
			
					
				Wyglad silnika
				: śr mar 16, 2011 10:12
				autor: krisss.79
				t0mal pisze:Jak dla mnie wystarczająco niepokojący jest fakt, że to 1.4 - droższy w naprawach i bardziej awaryjny od np 1.8 
Tu sie z toba nie zgodze,swojego mam 4 lata i nic przy silniku  nie robilem,a czy naprawy sa drozsze  hmmm ostatnio wymienialem pompe wody i pasek z robocizna zaplacilem 260 zl 

 
			 
			
					
				Wyglad silnika
				: śr mar 16, 2011 12:25
				autor: t0mal
				W 1.8 pompa nie jest napędzana z paska rozrządu, naprawa jest o ponad 100 zł tańsza, skrzynia jest mocniejsza i nie cieknie tak często, sprzęgło jest mocniejsze i tańsze.
Ogólnie nie mówię, że jest zły, ale to gorszy wybór.
			 
			
					
				Wyglad silnika
				: śr mar 16, 2011 13:05
				autor: tobi19761
				Zakładajcie nowy temat i tam sie będziecie przegadywać który silnik jest lepszy 
