Golf II uczelka głowicy

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lukasfenix
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 648
Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
Lokalizacja: Poznań

Golf II uczelka głowicy

Post autor: lukasfenix » śr lut 23, 2011 19:44

Jak będziesz wymieniał uszczelkę pod głowicą, to zainwestuj w coś droższego. Generalnie nie najtańszą- kilku userów forum pisało o ponownej wymianie po 3-4 tyś km po tym jak założyli jakiś syf... :hmm:
Jak jest bardzo splanowana to trzeba uszczelkę grubszą, ale generalnie ładuje się nominalne.



Awatar użytkownika
Dareczek013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob lut 19, 2011 17:41
Lokalizacja: Lublin

Golf II uczelka głowicy

Post autor: Dareczek013 » śr lut 23, 2011 20:41

aha no to gitarka :D dobra już wszystko wiem po niedzieli biore się za robote :D Jak przyjdzie uszczelka :D


Darooo

Awatar użytkownika
Dareczek013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob lut 19, 2011 17:41
Lokalizacja: Lublin

Golf II uczelka głowicy

Post autor: Dareczek013 » śr lut 23, 2011 21:51

a to co powiecie o uszczelce firmy Ajusa??


Darooo

Awatar użytkownika
Dareczek013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob lut 19, 2011 17:41
Lokalizacja: Lublin

Golf II uczelka głowicy

Post autor: Dareczek013 » pt mar 04, 2011 15:41

a kolektor wydechowy trzeba odkręcać oddając głowice do planowania??
bo strasznie mam śruby spalone i na pewno się nie odkręcą, jestem tego pewien, a jak sie pourywają??


Darooo

Awatar użytkownika
golfista_1993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: wt sty 04, 2011 11:54
Lokalizacja: Myszków

Golf II uczelka głowicy

Post autor: golfista_1993 » pt mar 04, 2011 23:40

Witam !! Nie wiem na 100% ale raczej się odkręca kolektory (ssący i wydechowy) przed oddaniem głowicy do Planowania. Bo nie wiadomo jak te maszyny chwytają głowice do planowania... Być może nie trzeba ich odkręcać ale lepiej to zrobić. Jeśli masz jakiś palnik albo chociaż opalarkę to zalej śruby od kolektora jakimś dobrym środkiem np. WD 40. Odczekaj chwilkę i pogrzej te śruby trochę... Dobrze nałóż klucz i odkręć :bigok: Najlepiej jak to będzie dobra nasadka + grzechotka :grin:

PS. Uszczelkę pod głowicę zakup dobrą, może ELRING. Zapytaj w sklepie może będzie w porządku gość który ci doradzi która jest Dobra a nie droga...


Pozdrawiam !



Awatar użytkownika
Dareczek013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob lut 19, 2011 17:41
Lokalizacja: Lublin

Golf II uczelka głowicy

Post autor: Dareczek013 » sob mar 05, 2011 09:49

śruby już zalazłem i będe zalewał codziennie do soboty
i powiem c i kolego że nasadki to ja nie nałoże bo te nakrętki to już takie spalone że tylko żabką próbować a jak nie to rozcinać...
innego wyjścia nie widzę...


Darooo

Awatar użytkownika
Dareczek013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob lut 19, 2011 17:41
Lokalizacja: Lublin

Golf II uczelka głowicy

Post autor: Dareczek013 » sob mar 05, 2011 09:51

a śruby od głowicy te 10sztuk to trzeba na nowe wymieniać czy mogą być stare??


Darooo

Awatar użytkownika
golfista_1993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: wt sty 04, 2011 11:54
Lokalizacja: Myszków

Golf II uczelka głowicy

Post autor: golfista_1993 » sob mar 05, 2011 17:51

Nie koniecznie trzeba kupować nowe. Wystarczy że ładnie/mądrze zeszlifujesz końcówkę śruby.



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Golf II uczelka głowicy

Post autor: stonefree » sob mar 05, 2011 18:37

golfista_1993 pisze:Wystarczy że ładnie/mądrze zeszlifujesz końcówkę śruby.
Po co?



Awatar użytkownika
Dareczek013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob lut 19, 2011 17:41
Lokalizacja: Lublin

Golf II uczelka głowicy

Post autor: Dareczek013 » sob mar 05, 2011 18:50

właśnie po co??


Darooo

Awatar użytkownika
golfista_1993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: wt sty 04, 2011 11:54
Lokalizacja: Myszków

Golf II uczelka głowicy

Post autor: golfista_1993 » sob mar 05, 2011 19:48

Aby dobrze dokręcić głowicę... Jeśli jest taka możliwość że śruba może nie dojść do końca i dobrze dokręcić głowicę to lepiej zeszlifować. Ale jak już uważasz...



Awatar użytkownika
Dareczek013
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob lut 19, 2011 17:41
Lokalizacja: Lublin

Golf II uczelka głowicy

Post autor: Dareczek013 » sob mar 05, 2011 20:44

ok, a powiedz mi jakim momentem dokręcić te śruby?? ??


Darooo

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Golf II uczelka głowicy

Post autor: stonefree » sob mar 05, 2011 22:05

golfista_1993 pisze:Aby dobrze dokręcić głowicę...
Że trzeba odessać olej z gwintów, ale o cieciu śrób nie słyszałem...
Ostatnio zmieniony ndz mar 06, 2011 00:38 przez stonefree, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
golfista_1993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: wt sty 04, 2011 11:54
Lokalizacja: Myszków

Golf II uczelka głowicy

Post autor: golfista_1993 » sob mar 05, 2011 22:57

Dareczek013 A tego ci nie powiem dokładnie ale raczej tak:
Etap 1: 40 Nm
Etap 2: 60 Nm
Etap 3: 90 stopni
Etap 4: 90 stopni

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 7204098c67" onclick="window.open(this.href);return false; << tutaj masz kolejność dokręcania śrub.

stonefree A od kiedy w dziurach gdzie wchodzi śruba mocująca głowice jest Olej ? Ale jeśli coś wpadło przez przypadek lub się wlało to wystarczy w każdą dziurę dmuchnąć kompresorem...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości