Witam
Mam pewien problem od pewnego czasu wskaźnik temperatury wogule się nie podnosi cały czas stoi w miejscu.
Czasami jak zgaszę silnik i ponownie go uruchomię przejadę parę kilometrów to wskazówka tak jak by się naprawiła
ale temperatura dochodzi do 70 i wskazówka spada z powrotem na zero.
W parze z tym idzie słabiutkie ogrzewanie - wogule nie grzeje ( idzie zamarznąć w taka pogodę )
ale zauważyłem ze gdy wskaźnik od czasu do czasu sie naprawi tzn jak widać rosnącą temperaturę to ogrzewanie jest git =- grzeje jak należny
ale gdy po chwili wskazówka spada do 0 to i ogrzewanie przestaje grzać.
Spotkał się ktoś już z takim problemem??
Wskaznik temperatury wskazuje 0
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wskaznik temperatury wskazuje 0
Pewnie bedzie termostat do wymiany z tego te wahania temp jak jedziesz schladza sie dlatego wskazowka spada i nie grzeje bo w obiegu jest schlodzony plyn jak postoisz dluzej na wlaczonym silniku to zauwazysz ze wskazowka zacznie rosnac i ogrzewanie powroci wymiana termostatu to koszt niewielki Pozdrawiam
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
Wskaznik temperatury wskazuje 0
Tak też myślałem ze to może być termostat.
jeszcze jedno pytanie - czy mogę go wymienić bez spuszczania płynu??
jeszcze jedno pytanie - czy mogę go wymienić bez spuszczania płynu??
VW GOLF 3 KOMBI
1.8 BENZYNA + LPG
1.8 BENZYNA + LPG
Wskaznik temperatury wskazuje 0
Na dole chłodnicy masz korek spustowy musisz upuścić plynu . Gdy jest zwalony termostat to górny przewód idący do chłodnicy robi sie ciepły po chwili . Gdy sprawny to dopiero jak osiągnie tem. 87* otwiera duży obiegpassenger pisze:jeszcze jedno pytanie - czy mogę go wymienić bez spuszczania płynu??
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wskaznik temperatury wskazuje 0
passenger, nie możesz bez spuszczania płynu, korka do spuszczania płynu niema , trzeba odpiać wszystkie weże dochodzace do pompy wody i płyn spuścić w miskę. Termostat wyjmiesz od góry (łatwiej) lub od dołu (szybciej) opisy sa na forum. Pasek wielorowkowy ma chodzić na około, czyli pod a nie nad kołem pompy wody jeszcze to sobie sprawdź jak masz bo czesto robią błąd.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości