Dokładka inter coolera
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dokładka inter coolera
Witam aktualnie jeżdżę Golfem Mk2 1.6 td silnik JR , fabrycznie nie było inter coolera ale widzialem takie wersje z coolerem, pytanie takie czy po montażu chłodnicy powietrza nie wytworzy sie turbo dziura, jeżeli z fabryki wyszedł bez niej?
Dokładka inter coolera
Szukajka nie gryzie. Jest masa tematów odnośnie FMIC w Mk2
"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
Dokładka inter coolera
chodzi głownie o to ze zdobylem chlodniczke od Craftera i sie zastanawiam czy jest sens aby ja zakładać
Dokładka inter coolera
powiem jak ja robiłem w swoim:
1.Pierwsze wskaźnik ciśnienia doładowania
2.Potem FMIC
3.MBC i regulacja dawki odpowiednio do podniesionego ciśnienia.
Jeśli nie będziesz montował MBC to zacznij od obrócenia pinu w LDA na agresywniejszą stronę i lekkiego zwiększenia dawki na pompie a już wtedy dostrzeżesz dużą poprawę osiągów.
Intercooler zawsze co nieco zwiększy laga turbiny ale nie jest to jakoś strasznie duże. Jeśli masz w swoim turbinę Garetta T3 to lag i tak już sam w sobie jest spory ale daje ta turbina duże możliwości tuningu i nie będziesz się musiał obawiać że turbina nie wydoli jeśli zamontujesz duży IC szczególnie jeśli podniesiesz ciśnienie.
Jest naprawdę masa tematów o tuningu silników TD. A jeśli masz już IC to się nie zastanawiaj tylko montuj
1.Pierwsze wskaźnik ciśnienia doładowania
2.Potem FMIC
3.MBC i regulacja dawki odpowiednio do podniesionego ciśnienia.
Jeśli nie będziesz montował MBC to zacznij od obrócenia pinu w LDA na agresywniejszą stronę i lekkiego zwiększenia dawki na pompie a już wtedy dostrzeżesz dużą poprawę osiągów.
Intercooler zawsze co nieco zwiększy laga turbiny ale nie jest to jakoś strasznie duże. Jeśli masz w swoim turbinę Garetta T3 to lag i tak już sam w sobie jest spory ale daje ta turbina duże możliwości tuningu i nie będziesz się musiał obawiać że turbina nie wydoli jeśli zamontujesz duży IC szczególnie jeśli podniesiesz ciśnienie.
Jest naprawdę masa tematów o tuningu silników TD. A jeśli masz już IC to się nie zastanawiaj tylko montuj
A co do tego to w JR nie było intercoolerów montowanych tylko w SB. W JR jest turbo garett T3 a w SB garett T2 jeśli się nie mylę. Była też różnica w wtryskiwaczach.bumerek pisze:fabrycznie nie było inter coolera ale widzialem takie wersje z coolerem
"Lamborghini to esencja wszystkiego, co sprawia, że samochody są interesujące, ekscytujące i cudowne. A my musimy je za to kochać" Jeremy Clarkson
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=458308 Mk2 WOB Edition by lukas640
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości