Za dużo oleju

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rafi123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: czw sty 06, 2011 19:41

Za dużo oleju

Post autor: rafi123 » pt sty 07, 2011 22:08

wg polskiego prawa silnik jest cześcią wymienną dosłownie jak koło... zakładasz i jeździsz....a wycenił Ci ten twój magik ta usługę razem z częściami bo jezeli sama głowica do naprawy to koszt max 1000zl bo to 16V plus uszczelka pod głowice ok 140zl uszczelniacze 2x20zl no i elementy rozrządu zakładamy ze rolki i pompa wody sa nowe i nie nastąpiło ich uszkodzenie przy awarii ale pasowało by wymienić paski koszt ok 120 zł czyli jakies 1400-1500zl za czesci + robota ale zakladamy ze wałki rozrządu nie uległy uszkodzeniu, korbowody sa proste a na tłokach nie ma znasznych sladów kolizji z zaworami bo jezeli jest inaczej to koszty znacznie wzrastają i wymiana silnika na inny nabiera sensu



Awatar użytkownika
rafi123
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: czw sty 06, 2011 19:41

Za dużo oleju

Post autor: rafi123 » pt sty 07, 2011 22:09

wg polskiego prawa silnik jest cześcią wymienną dosłownie jak koło... zakładasz i jeździsz....a wycenił Ci ten twój magik ta usługę razem z częściami bo jezeli sama głowica do naprawy to koszt max 1000zl bo to 16V plus uszczelka pod głowice ok 140zl uszczelniacze 2x20zl no i elementy rozrządu zakładamy ze rolki i pompa wody sa nowe i nie nastąpiło ich uszkodzenie przy awarii ale pasowało by wymienić paski koszt ok 120 zł czyli jakies 1400-1500zl za czesci + robota ale zakladamy ze wałki rozrządu nie uległy uszkodzeniu, korbowody sa proste a na tłokach nie ma znasznych sladów kolizji z zaworami bo jezeli jest inaczej to koszty znacznie wzrastają i wymiana silnika na inny nabiera sensu



davidoff_80
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw sty 06, 2011 12:44

Za dużo oleju

Post autor: davidoff_80 » sob sty 08, 2011 02:15

no jeszcze wlasnie nie wycenil wszystkiego. zastanawiam sie w ogole czy u niego robic. niestety na tlokach sa ponoc slady 4 zaworow, wiec chyba kupno silnika bedzie najsensowniejszym rozwiazaniem. bede z nim na ten temat rozmawial dpiero w poniedzialek wiec wszystko bede mial jasne



Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Za dużo oleju

Post autor: rolmik » sob sty 08, 2011 14:44

davidoff_80, pojedz do kloesia jak wyceni i powiedz zeby napisał na kartce co wymieniał przy rozrządzie i jakie były ceny i koniecznie zeby dał pieczątke i podpisał ja jak robiłem u ziebie rozrząd to koleś wypisał na zwykłej kartce i teraz jak by coiś się stało toi mam podstawy do gwarancji a jak ci zrobi to dowal że to z jego winy io dajesz do aso a koszya naprawy to on pokrywa


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 6 gości