przepustnica czy silniczek krokowy?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
przepustnica czy silniczek krokowy?
WItam, mam w swoim golfie ( 3 1.6 75km 1996r., gaz sekwencyjny ) problem z gaśnięciem czasem przy dojeżdżaniu do świateł. Obroty nie falują, poprostu opadają do zera i silnik gaśnie, lampki swiecą się. 2 miesiące temu była czyszczona przepustnica, jedank mechanik powiedział, że już dużo jej czasu nie daje, myślicie, że to już jej pora? Co do wątpliwości z silniczkiem krokowym mam je dlatego, że naczytałem się na forum co do objawów i już całkiem nie wiem. Co do objawów w moim aucie, to po 180 kilometrach jazdy na trasie i dotaknowaniu gazu nie chciał mi sie na gaz przerzucić ( nie wiem czy to ma znaczenie ). Kolejna sprawa to taka, że przy zapalaniu ma niskie obroty ok 750-800 i dopiero po 40-50 sekundach wchodzą obroty na 1200 ( wieć czyba już ok ). Mam też wrażenie, że gubi orboty przy samym ruszaniu - sprawa dotyczy tylko jazdy na gazie. Bedę wdzięczny za info, bo do weekendu potrzbuje sprawne auto. pozdrawiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
przepustnica czy silniczek krokowy?
Jeśli na benzynie wszystko ok to jest to temat dla dobrego montażysty LPG. Możesz najwyżej podać dokładnie jakie wtryskiwacze lpg jaka średnica, jaki sterownik - dowiesz się od kolegów czy sa dobre. Co do reszty bez laptopa z programem ani rusz. Zadając pytanie na forum podawaj zawsze typ silnika (AEE,. AEA -tego typu)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
przepustnica czy silniczek krokowy?
Niestety sprawa dotyczy jazdy na paliwie. Na gazie dziś akurat chodził całkiem dobrze, na paliwie nie było zaś jazdy. Czy możłiwe że ma to wpływ filtr paliwa? Mechanik nie zdążył mi wymienić filtra paliwa przy tegorocznych wymianach filtrów.
przepustnica czy silniczek krokowy?
Witam,
problemem wydaje się, że był gaz, dokładnie uszkodzony czujnik temperatury przy reduktorze lpg (chyba tak to się nazywa). Zdecydowałem, że nie będę jeździł na gazie i na paliwie wszystko jest prawie ok.
Mianowicie jest problem przy zapalaniu, obroty są za niskie i czasem nawet zgaśnie ( tylko przy zapalaniu). Po kilku sekundach juz jest wszystko ok,obroty ida w górę i wszystko jest ok. Co to może być?
Drugim problemem jest to że obroty ( też tylko czasem) delikatnie falują. Proszę o pomoc.
problemem wydaje się, że był gaz, dokładnie uszkodzony czujnik temperatury przy reduktorze lpg (chyba tak to się nazywa). Zdecydowałem, że nie będę jeździł na gazie i na paliwie wszystko jest prawie ok.
Mianowicie jest problem przy zapalaniu, obroty są za niskie i czasem nawet zgaśnie ( tylko przy zapalaniu). Po kilku sekundach juz jest wszystko ok,obroty ida w górę i wszystko jest ok. Co to może być?
Drugim problemem jest to że obroty ( też tylko czasem) delikatnie falują. Proszę o pomoc.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
przepustnica czy silniczek krokowy?
Ja ponownie proszę żebyś zgodnie z regulaminem podał typ silnika, takie są zasady na forum, nieważne czy twoim zdaniem ma to znaczenia czy nie w tym konkretnym przypadku ale masz podać albo wywalę temat
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
przepustnica czy silniczek krokowy?
Przepraszam, znowu zapomniałem. Oznaczenie to AEE. Ponownie proszę o pomoc.
przepustnica czy silniczek krokowy?
pierwsze co możesz zrobić za niewielkie pieniążki to przeczyścić przepustnice i po przeczyszczeniu podpiąć do golfa w celu adaptacji przepustnicy. Ja w poprzednim aucie (Polo 1.4 benzyna, 99r) miałem identyczne objawy. Po przeczyszczeniu przepustnicy problem zniknął
"-Ale kim pan właściwie jest?
-To nieważne! Ważne jest przestrzeganie przepisów BHP! Zwłaszcza na kolei."
Hydrozagadka
-To nieważne! Ważne jest przestrzeganie przepisów BHP! Zwłaszcza na kolei."
Hydrozagadka
przepustnica czy silniczek krokowy?
Przepustnica była czyszczona ok 2mcy temu. Potem przez krótki okres było dobrze, a teraz znowu się to pojawiło. Jestem gotów wymienić nawet przepustnice, tylko chcę być pewny że to napewno ona jest winowajcą tego, bo nie chce stracić sporo kaski.
Może to krokowy jest za to odpowiedzialny? Z tym, że na forum wyczytałem że on powoduje raczej zawieszenie się obrotów.
Może to krokowy jest za to odpowiedzialny? Z tym, że na forum wyczytałem że on powoduje raczej zawieszenie się obrotów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości