Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Chaos
- Whiskey

- Posty: 584
- Rejestracja: wt sty 06, 2009 19:34
- Lokalizacja: Niepołomice/Kraków
Post
autor: Chaos » pt cze 03, 2011 11:17
bradley pisze:To raczej przypadek. Pewnie belka byla przesunieta na mocowaniu stad geometria sie nie zgadzala.
O widzisz, da się to jakoś regulować ? Na zbieżności jeden gościu mi mówił, że mam lekko pod kątem belkę ( coś wspominał o piłowaniu śrub ... chyba nie mógł odkręcić, zakładam że chodzi mu o ich poluzowanie

)
-
imarom
- Nowicjusz

- Posty: 9
- Rejestracja: śr cze 01, 2011 13:51
Post
autor: imarom » sob cze 04, 2011 09:54
Ja zaliczyłem tyłem krawężnik na parkingu

Przy przyśpieszaniu ściągało mi w lewo. A dlaczego nie może buczeć? Jak masz koła na tylnej osi pod różnymi kątami to może buczeć czy nie? A jak zakręcasz to odciążasz jedną stronę i mniej ją słychać i na odwrót.
-
-pawlo111
- Gadatliwa bestia

- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
-
Kontakt:
Post
autor: -pawlo111 » ndz cze 19, 2011 13:47
panowie u mnie problem występował przed wymianą tulejek na belce też a potem je wymieniałem na nowe z innego względu( bo miałem amorki słabe i mi tyłu na zakrętach nie trzymało) a myślałem że to wina tulejek. I poszły nowe i dalej nic dalej to samo.
Po za tym jeśli by była belka krzywa coś to by chyba oponki cieło?
Tylko mam 1 ciekawą uwagę że auto mniej sciąga przy dużych prędkościach pow 120-140km/h prawie ale to prawie nie występuje.
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
-
VWiater
- Użytkownik

- Posty: 414
- Rejestracja: śr wrz 25, 2013 13:07
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: VWiater » pt sty 09, 2015 00:26
Rozwiązał ktos ten problem? Sorki za odkop wgl.
Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!
-
-pawlo111
- Gadatliwa bestia

- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
-
Kontakt:
Post
autor: -pawlo111 » sob sty 10, 2015 11:02
autko z którym miałem problem poszło w inne ręce ale z tego co wiem to było wymieniane całe zawieszenie z kita na gwint i problem nie występuje już.
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
-
slawko333
- Forum Master

- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
-
Kontakt:
Post
autor: slawko333 » sob sty 10, 2015 19:05
mam podobny problem w corrado, sciaganie w lewo, dopiero co zrobiona pelna geometria, zawieszenie nowe, sworznie koncowki takze, opony drugi sezon hankook 215/40/16, maglownica zmieniona
-
-pawlo111
- Gadatliwa bestia

- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
-
Kontakt:
Post
autor: -pawlo111 » sob sty 10, 2015 19:38
slawko333, belka tylna może być przestawiona - czasem zabawa w zimie i lekko do krawężnika dostawi i gotowe - sprawdzali też tył?
zobacz czy ci czasem 1 koło nie wystaje bardziej? choć czasem na oko nie widać a będzie. Trzeba jechać na taki warsztat gdzie sprawdzą i tył.
mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
-
slawko333
- Forum Master

- Posty: 1539
- Rejestracja: ndz lip 22, 2007 09:16
- Lokalizacja: leżajsk
-
Kontakt:
Post
autor: slawko333 » sob sty 10, 2015 20:36
sprawdzany byl i tyl, jest igla, gosc dal mi wydruki i powiedzail ze jest wszystko w normie
-pawlo111 pisze: czasem zabawa w zimie i lekko do krawężnika dostawi i gotowe
to auto nie jezdzi zima
jestem sklonny obstawiac opony, zamienie przod ze saba, opony sa kierunkowe ale chyba niema znaczenia przy samym sprawdzeniu?
-
pironet
- Forum Master

- Posty: 1182
- Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54
Post
autor: pironet » ndz sty 11, 2015 22:09
Jeśli cie zabiera w którąś stronę a uważasz że geometrię git to zamień koła.Obstawiam jednak że masz żle kąty ustawione albo wyprzedzenie osi zwrotnicy.Często na warsztatach nie chce się ustawiać im tego bo jest z tym trochę zabawy.Pokaż wydruk z geometri to sprawdzę na swojej maszynie fabryczne ustawienia.Gdzieś tam kiedyś podawałem na forum wydruk dla mk2 bo robiliśmy testy czy da się ustawić zle na końcówkach o peły skręt kierą.Jak ustawiam i mam taki cięzki przypadek to sprawdzam śladowość pojazdu i osiowość ale nie każda maszyna to ma.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
-
VWiater
- Użytkownik

- Posty: 414
- Rejestracja: śr wrz 25, 2013 13:07
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: VWiater » ndz sty 11, 2015 23:26
O kurde czyli w mk2 da sie ustawic katy? bo chlop na zbieznosci mowil ze w tym aucie nie da sie katow ustawiac.
I tuleje w tylnej belce jak sa wywalone to jakie sa obajwy? Moze drzec kierwonica albo ciezej chodzi w jedna ze stron?
Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!
-
pironet
- Forum Master

- Posty: 1182
- Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54
Post
autor: pironet » ndz sty 11, 2015 23:50
jaroslawwiatr pisze:bo chlop na zbieznosci mowil ze w tym aucie nie da sie katow ustawiac
nie żartuj ...poważnie tak powiedział?jedz do niego i zapytaj czy jak zluzujesz dwie śruby na amorze to kąt się nie przestawi.w mk2 idzie mocnoustawić kąty a wyprzedzenie zwrotnicy osi delikatnie na trzech srubach sworznia.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
-
-pawlo111
- Gadatliwa bestia

- Posty: 902
- Rejestracja: wt lip 18, 2006 10:44
- Lokalizacja: Kolbuszowa RKL- Podkarpacie
-
Kontakt:
Post
autor: -pawlo111 » pn sty 12, 2015 00:01
dobre z tym gościem od kątów - przecież w mkII można sobie nawet lekki negatyw zrobić normalnie a jak się chce większy to wystarczy podpiłować trochę
generalnie każda wymiana amorka to jest odkręcenie tych 2 śrub i już się kąt przestawia - to nie audi a3 że mocowanie amora jest na 1 śrubę

mkII GTI 112ps
mkII GTI 107ps
mkII GTD 82ps
b4 2.6 V6 150ps
Ibiza 6K Cupra 150ps
ibiza 6K2 TDI 150ps
corrado ABF 150ps
A3 TDI 110+
toledo 2 TDI 90+++
MKII GT
-
VWiater
- Użytkownik

- Posty: 414
- Rejestracja: śr wrz 25, 2013 13:07
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: VWiater » pn sty 12, 2015 00:32
czyli podsumowując chłop skasował mnie a tak na prawde nic nie zrobil. jest ktos z Krakowa i moze polecic sprawdzony i zaufany warsztat w ktorym solidnie ustawia zbieznosc i geometrie i katy i wszystko?
jaroslawwiatr pisze:
I tuleje w tylnej belce jak sa wywalone to jakie sa obajwy? Moze drzec kierwonica albo ciezej chodzi w jedna ze stron?
I co z tym pytaniem koledzy?
Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!
-
waski1
- _

- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
- Silnik: CFGB
-
Kontakt:
Post
autor: waski1 » pn sty 12, 2015 00:41
jaroslawwiatr pisze:jest ktos z Krakowa i moze polecic sprawdzony i zaufany warsztat w ktorym solidnie ustawia zbieznosc i geometrie i katy i wszystko?
http://amortyzatorywajda.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości