Pompa wspomagania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pompa wspomagania
Witam muszę kupić pompę wspomagania do Golfa III 1.6 AEE ponieważ swoją zepsułem szumiała delikatnie i chciałem ją zregenerować i podczas ściągania flanszy przez nieodpowiedni ściągacz skrzywiłem wałek no ale cóż.
I teraz mam kilka pytań, mam zamiar kupić oryginalną używkę ponieważ dowiedziałem się że te nowe zamienniki pomp do niczego się nie nadają i tu pojawia się problem większość tych pomp jest taka sama VW SEAT SKODA wiadomo te same silniki i praktycznie w większości te same pompy obudowa wygląda tak samo wysokość flaszy też się zgadza i mocowanie węży ale numery katalogowe przeważnie się różnią wiem też że są trzy rodzaje 72 bary Polo 90 barów Golf III i 100 barów np Skoda Oktawia ale obudowa pompy taka sama dużo jest też pomp gdzie nie jest napisane jakie jest ciśnienie pracy jest tylko numer katalogowy i teraz totalnie nie wiem na co patrzeć przy zakupie czy na ciśnienie żeby się zgadzało czy na numer katalogowy np znalazłem taką wszystko się zgadza ale numer katalogowy jest inny http://moto.allegro.pl/vw-golf-iv-audi- ... 25630.html" onclick="window.open(this.href);return false; no i koło pasowe jest inne ale można przełożyć ja oryginalnie miałem taką http://moto.allegro.pl/golf-iii-pompa-w ... 43626.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale ta jest np taka sama ale niema nic o ciśnieniu http://moto.allegro.pl/golf-iii-pompa-w ... 63891.html" onclick="window.open(this.href);return false; więc na co najlepiej patrzeć żeby było ok dodam jeszcze że w etce jest zupełnie inny numer pompy niż ten z mojej oryginalnej pompy z góry dzięki za odp
PozdraVWiam
I teraz mam kilka pytań, mam zamiar kupić oryginalną używkę ponieważ dowiedziałem się że te nowe zamienniki pomp do niczego się nie nadają i tu pojawia się problem większość tych pomp jest taka sama VW SEAT SKODA wiadomo te same silniki i praktycznie w większości te same pompy obudowa wygląda tak samo wysokość flaszy też się zgadza i mocowanie węży ale numery katalogowe przeważnie się różnią wiem też że są trzy rodzaje 72 bary Polo 90 barów Golf III i 100 barów np Skoda Oktawia ale obudowa pompy taka sama dużo jest też pomp gdzie nie jest napisane jakie jest ciśnienie pracy jest tylko numer katalogowy i teraz totalnie nie wiem na co patrzeć przy zakupie czy na ciśnienie żeby się zgadzało czy na numer katalogowy np znalazłem taką wszystko się zgadza ale numer katalogowy jest inny http://moto.allegro.pl/vw-golf-iv-audi- ... 25630.html" onclick="window.open(this.href);return false; no i koło pasowe jest inne ale można przełożyć ja oryginalnie miałem taką http://moto.allegro.pl/golf-iii-pompa-w ... 43626.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale ta jest np taka sama ale niema nic o ciśnieniu http://moto.allegro.pl/golf-iii-pompa-w ... 63891.html" onclick="window.open(this.href);return false; więc na co najlepiej patrzeć żeby było ok dodam jeszcze że w etce jest zupełnie inny numer pompy niż ten z mojej oryginalnej pompy z góry dzięki za odp
PozdraVWiam
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Pompa wspomagania
wystarczy jak weźmiesz do ręki i obejrzysz, są jednak różnice - w kierunkach wyjść węży i w "odsadzeniu" flanszy te dwie rzeczy są ważne. Ciśnienie: najlepiej 90, 100 w mk3 raczej do ciężkich i o niższych obrotach diesli
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Pompa wspomagania
np taka http://moto.allegro.pl/golf-iii-pompa-w ... 63891.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6612
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Pompa wspomagania
tu nie ma różnicy bo dokładnie nie pamiętam jeden producent robił takie a drugi takie,także tym sie nie kierujMati44 pisze:I jeszcze jedno lepsze są te aluminiowe czy żeliwne
Pompa wspomagania
Witam jakiś czas mnie nie było na prawdę wielkie dzięki za pomoc po + oczywiście.
Kupiłem oryginał używkę od MKIV 1.6SR ogólnie pompa jest zupełnie identyczna poza jednym szczegółem górnym mocowaniem węża nie wiem jak to opisać ale ta śruba w którą wkręca się wąż jest trochę wyższa niż ta w MKIII i dlatego uszczelniacz który jest na końcu tego węża niedojdzie do końca przez co układ morze być nieszczelny ogólnie wszystko da się skręcić gwint jest identyczny ale czy nie będzie ciekło to nie wiadomo na szczęście jest kilka rozwiązań tego problemu
1. Zostawić tak jak jest i mec nadzieje że będzie szczelne ewentualnie poprawić jakby co
2. Zastosować na gwincie taśmę uszczelniającą teflonową dla pewności
3. Podkładka miedziana ale wtedy gwint będzie wkręcał się jeszcze płyciej
4. A morze spróbować przełożyć te zaworki w pompie razem z tą nakrętką ze staraj pompy z mkIII tylko nie wiem jak odkręcić ten zaworek w pompie z MKIV ponieważ jest on bardzo mocno przykręcony a niema za bardzo jak tej pompy zamocować w imadle trzeba było by ją w wzdłużanie ustawi i skręci imadło ale to chyba dość ryzykowne
Jak sądzicie które rozwiązanie według was było by najlepsze jest tam chyba dość spore ciśnienie prawda
Z góry dzięki za odp
PozdraVWiam
Kupiłem oryginał używkę od MKIV 1.6SR ogólnie pompa jest zupełnie identyczna poza jednym szczegółem górnym mocowaniem węża nie wiem jak to opisać ale ta śruba w którą wkręca się wąż jest trochę wyższa niż ta w MKIII i dlatego uszczelniacz który jest na końcu tego węża niedojdzie do końca przez co układ morze być nieszczelny ogólnie wszystko da się skręcić gwint jest identyczny ale czy nie będzie ciekło to nie wiadomo na szczęście jest kilka rozwiązań tego problemu
1. Zostawić tak jak jest i mec nadzieje że będzie szczelne ewentualnie poprawić jakby co
2. Zastosować na gwincie taśmę uszczelniającą teflonową dla pewności
3. Podkładka miedziana ale wtedy gwint będzie wkręcał się jeszcze płyciej
4. A morze spróbować przełożyć te zaworki w pompie razem z tą nakrętką ze staraj pompy z mkIII tylko nie wiem jak odkręcić ten zaworek w pompie z MKIV ponieważ jest on bardzo mocno przykręcony a niema za bardzo jak tej pompy zamocować w imadle trzeba było by ją w wzdłużanie ustawi i skręci imadło ale to chyba dość ryzykowne
Jak sądzicie które rozwiązanie według was było by najlepsze jest tam chyba dość spore ciśnienie prawda
Z góry dzięki za odp
PozdraVWiam
Pompa wspomagania
Chciałbym aby było to jak najlepsze rozwiązanie i według mnie najlepiej było by przełożyć zaworki jeśli oczywiście wszystko będzie pasować ale raczej powinno pasować ale jednak ten zwór z mk IV jest nowszy jaki cała pompa
Pompa wspomagania
A czy podkładka miedziana załatwi sprawę nie wiadomo no i oczywiście jeśli tak to na ile
Pompa wspomagania
Wykręciłem ten zaworek jest identyczny czyli można je zamienić także problem rozwiązany jutro jeszcze wszystko poskładam i będzie ok
Pompa wspomagania
zastanawiam się jeszcze tylko czy nie wymienić tego uszczelniacza na zaworku ale nie ciekł więc powinno być ok
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości