Zawór zwrotny na przewodzie z vacum do serwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zawór zwrotny na przewodzie z vacum do serwa
Witam do czego jest zawór zwrotny na przewodzie z vacum do serwa. Wiem tyle że po wyłączonym silniku utrzymuje jeszcze podciśnienie, ale pytanie jest po co?
Zawór zwrotny na przewodzie z vacum do serwa
A czy nie lepiej jest mieć wspomaganie hamulca kiedy silnik jest zgaszony?
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
Zawór zwrotny na przewodzie z vacum do serwa
Hmm więc tylko po to... powiem szczerze, że majac do dyspozycji wrzucenie 1-dynki, zaciągniecie hamulca ręcznego, i wcisnięcie jeszcze dodatkowo hamulca nożnego choćby bez wspomagania, chyba powinno wystarczyć. Ale fakt, lepiej jeszcze mieć to wspomaganie jakiś czas po zgaszeniu, choć średnio fukcjonalne.
Zawór zwrotny na przewodzie z vacum do serwa
przede wszystkim zawór zwrotny na przewodzie do serwa jest po to aby nie świrowały Ci obroty silnika przy wciskaniu pedału hamulca
Zawór zwrotny na przewodzie z vacum do serwa
Mógłbyś napisac w jaki sposób może to zakłócić pracę silnika?przede wszystkim zawór zwrotny na przewodzie do serwa jest po to aby nie świrowały Ci obroty silnika przy wciskaniu pedału hamulca
Weźmy starszego TD mamy misę olejową do której mogą dochodzić ewentualne przedmuchy z komory spalania, mamy pompe vacum która "wciąga" powietrze od serwa do komory pod tłokami, z tamtąd odpowietrzeniem odmą nadciśnienie odprowadzane jest do dolotu.
Nie wiem i zachodzę w głowę nad sensem tego mechanizmu. Niby prosta i oczywista rzecz, ale nie wiadomo ostatecznie do czego przeznaczona???
Zawór zwrotny na przewodzie z vacum do serwa
aron20000,
dlaczego ma brać powietrze z komory pod tłokami jeżeli vacum wytwarza podciśnienie? Jeżeli już to zassane powietrze może właśnie tam odprowadzać.
dlaczego ma brać powietrze z komory pod tłokami jeżeli vacum wytwarza podciśnienie? Jeżeli już to zassane powietrze może właśnie tam odprowadzać.
Czyżby tak bardzo taka mała pompka obciąża wałek pośredni ?miś fazi pisze:przede wszystkim zawór zwrotny na przewodzie do serwa jest po to aby nie świrowały Ci obroty silnika przy wciskaniu pedału hamulca
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Zawór zwrotny na przewodzie z vacum do serwa
tylko , ze wspomaganie na zgaszonym nie działapitru pisze:A czy nie lepiej jest mieć wspomaganie hamulca kiedy silnik jest zgaszony?
pedał robi sie twardy i trzeba baaardzo mocno naciskac, zeby nie wjechac np koledze ktory Cie holuje w tyłek
podejrzewam, ze pierwsze nacisnięcia na wyłączonym silniku jeszcze jest wspomagane ( dzięki własnie temu zaworkowi ) to chyba na wypadek jakby nam auto zgasło nagle w trasie i trzeba byłoby hamowac do zatrzymania autka
bo przeciez póki silnik pracuje to na serwie jest podcisnienie tak ?
a jak silnik zgasnie , to gdyby nie było zaworka , cisnienia sie wyrównają i hamulca juz nie ma wspomaganego..
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Zawór zwrotny na przewodzie z vacum do serwa
Więc pierwsze to wspomaganie w nagłych wypadkach kiedy silnik przestanie pracować i dodatkowo w googlach jeszcze doczytałem, że pełni funkcje antywybuchową, w przypadku zapłonu mieszanki lub przedmuchu w kolektorze (membranka serwa mogłaby się zepsuć:)) zaworek zatrzymuje chwilowy pęd powietrza w stronę membrany serwa. Dziękuje za zainteresowanie chyba wszystko stało się jasne. Pozdrawiam
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Zawór zwrotny na przewodzie z vacum do serwa
czyli najwazniejsza funkcja , to zatrzymanie auta po nagłym zgaszeniu auta..
na wypadek własnie strzału np LPG
na wypadek własnie strzału np LPG
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Re: Zawór zwrotny na przewodzie z vacum do serwa
guti pisze:tylko , ze wspomaganie na zgaszonym nie działapitru pisze:A czy nie lepiej jest mieć wspomaganie hamulca kiedy silnik jest zgaszony?
Chyba logiczne, że nie będzie wspomagany cały czas.
Kupię rurę powietrza i odpływ oleju do turbo K24
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
Zawór zwrotny na przewodzie z vacum do serwa
moze i logiczne.. ale jak widac dla niektórych pytanie , po co wspomaganie hamulców, po zgaszeniu silnika , jest bardziej logiczne..pitru pisze:Chyba logiczne, że nie będzie wspomagany cały czas.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Zawór zwrotny na przewodzie z vacum do serwa
a ja mam pytanie. Zmieniłem wezyk od kolektora ssacego wraz z zaworem zwrotnym serwera (tyle ze od disla) ale zatkałem niepotrzebne dziury. Pojechałem do sklepu pare kilometrów i zaczeły mi obroty szaleć praktycznie w góre zaczeły mi wchodzić plus do tego przekażnik\i zaczely mi cykać i ogólnie takie zdarzenie jakby masy gdzies nie miał bo i lamka, licznik mrygna
Re: Zawór zwrotny na przewodzie z vacum do serwa
wczoraj odkryłem że przewód idący od kolektora ssącego do zaworu zwrotnego jest mocno pęknięty (przy zaworze na ok 3cm) więc można go swobodnie zdejmować.
W związku z tym chciałbym wymienić ten przewód. Jaki jest jego nr katalogowy?
czy przewód ten jest dostępny w całości wraz z zaworem zwrotnym i resztą przewodu gumowego idącego do pompy hamulca czy można go niejako na "części" zakupić??
W związku z tym chciałbym wymienić ten przewód. Jaki jest jego nr katalogowy?
czy przewód ten jest dostępny w całości wraz z zaworem zwrotnym i resztą przewodu gumowego idącego do pompy hamulca czy można go niejako na "części" zakupić??
Golf mk4 98'
Zawór zwrotny na przewodzie z vacum do serwa
Ma ktoś może nr OE zaworu zwrotnego do GII 1.3KAT gaźnik 2E3? Bo w etce pokazuje mi tylko do diesla i caly przewod z zaworem do 1.6/1.8
Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości