problem z odpalaniem

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Wenti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn sie 23, 2010 14:46

problem z odpalaniem

Post autor: Wenti » pn sie 23, 2010 14:53

Witam mam problem z moim golfem 3 silnik 1.4 . Chodzi o to że strasznie długo kręci zanim odpali, dobrych kilka sekund. Czy może mi ktoś napisać co może być tego przyczyną? Z góry dzięki . pozdrawiam



Wenti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn sie 23, 2010 14:46

problem z odpalaniem

Post autor: Wenti » śr sie 25, 2010 02:47

Pomoże ktoś? zauważyłem że chyba źle odpala tylko na zimnym bo jak już trochę przejadę i zgaszę to potem odpala bez problemu. Prosze o pomoc bo dopiero go kupiłem i na nich się nie znam a nie stać mnie na mechaników którzy wymyślają i biora kasę za robotę a nic nie pomaga jak miałem z poprzednim samochodem:(



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problem z odpalaniem

Post autor: Paweł Marek » śr sie 25, 2010 21:31

W nowo kupionym używanym aucie trzeba by przynajmniej świece, kable, fitry pozmieniać. Przy założeniu że wszystko z nimi ok zacznij od czujnika temperatury cieczy, wyszukiwarka ci powie co co biega z nim


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

wojewoda
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt kwie 15, 2008 20:46
Lokalizacja: Krosno

problem z odpalaniem

Post autor: wojewoda » sob sie 28, 2010 16:46

Sprawdz czy masz dobrze utawiony zaplon,rowniez swiece moglbys wymienic na nowe,kopulke palec w aparacie,to takie podstawy po zakupie.



Awatar użytkownika
Lolo22
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 226
Rejestracja: wt lut 16, 2010 17:13
Lokalizacja: Koźmin Wlkp. (PKR)
Kontakt:

problem z odpalaniem

Post autor: Lolo22 » ndz sie 29, 2010 21:41

Wymień świece i problemu nie będzie :bajer:


Moje MK3 :)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=306319

Wenti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn sie 23, 2010 14:46

problem z odpalaniem

Post autor: Wenti » pn wrz 06, 2010 12:41

świece i kable nowe, Filtry, kopułka i palec również a problem nadal jest ale tylko przy pierwszym odpalaniu. Jak już po kilku sekundach odpali to mogę go zgasić i potem odpala niemal na dotyk. Nie mam pojęcia co to jeszcze może być a boję się że jak przyjdą mrozy to już go nie odpalę:( jak ktoś ma jakiś pomysł to bardzo proszę o podpowiedź. Z góry dzięki i pozdrawiam



gademajster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

problem z odpalaniem

Post autor: gademajster » wt wrz 07, 2010 13:03

Wenti, możliwe, że przyczyną jest nietrzymający zawór zwrotny paliwa. Spróbuj przed pierwszym uruchomieniem kilka razy włączyć zapłon w pozycje "kontrolki zapalone", poczekać 5 sek. wyłączyć zapłon. Powtórzyć czynność jeszcze 2 razy i dopiero kręcić rozrusznikiem. Jeśli zapali bez problemu tzn. że przez noc paliwo ci schodzi do zbiornika z przewodów zasilających wtrysk.



Wenti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn sie 23, 2010 14:46

problem z odpalaniem

Post autor: Wenti » wt wrz 07, 2010 19:26

Dzięki za odp. ale on po 5 min stania już długo kręci zanim odpali więc to chyba za krótko żeby paliwo zeszło co?:)



Wenti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: pn sie 23, 2010 14:46

problem z odpalaniem

Post autor: Wenti » wt wrz 07, 2010 19:38

Ale zrobiłem jak mówiłeś. 3 razy przekręciłem i wyłączyłem i odpalił super więc to może jednak to:) A wie ktoś jaki może być koszt nie wiem naprawy czy wymiany tego zaworu i czy można to zrobić samemu?



gademajster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 21:16
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

problem z odpalaniem

Post autor: gademajster » wt wrz 07, 2010 19:41

Wenti, wydaje mi się że ten zawór jest razem z pompą paliwa, aczkolwiek mogę się mylić. Większość ludzie kupuje zawór zwrotny i zakłada na przewodzie zasilającym układ wtryskowy. W szukajce na pewno jest objaśnione co i jak.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problem z odpalaniem

Post autor: Paweł Marek » wt wrz 07, 2010 21:16

Na ogół jednak przyczyną braku resztkowego ciśnienia w układzie jest lejący wtryskiwacz i wówczas nie pomoże zawór wsteczny. Poza tym sprawna pompa paliwa powinna nabić cienienie w ułamku sekundy, u mnie nawet po opróżnieniu układu z paliwa przy wymianie filtra nie trwało to 5 sekund nawet zanim odpalił. Więc może ta pompa już szwankuje i warto wymienić na nową piekąc dwie pieczenie przy jednym ogniu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości