swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: czw cze 24, 2010 01:18
- Lokalizacja: uk
swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy
a dla potomnych moege napisac ze warto kupic wiazke z golfa mk2 jezeli ktos ma plyte bezpiecznikow nowego typu wystarczy wszystko dobrze podlaczyc i smiga bez ingerenci w ciecie itp
Re:
Witam, tak sobie poczytalem i poprosilbym o szczegoly bo ten momemnt mnie najbardziej interesujeLipek81 pisze:Jaki masz silnik w mk1? Jeżeli na małym bloku, czyli 1.3, 1.1 itp. - to trzeba przespawać jedne mocowanie silnika. Natomiast jeżeli masz 1.6, 1.8 - to będzie wszystko pasowało.
Mam 1.3 i chce 1.8 jednopunkt GT golf mk2 lub 1.8 wielopunkt passat GT- zalezy jaki sie trafi. (w ekstremalnym skrócie)
Moge prosic o wizualizacje tego przespawania ktore trzeba zrobic?
Z gory dzieki
Pozdro!
M
Ass or Gas... No Free Rides!
Zerknij ma mojego bloga: http://www.amatoraut.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
Zerknij ma mojego bloga: http://www.amatoraut.pl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy
http://supermade.wordpress.com/2010/04/ ... e-week-15/" onclick="window.open(this.href);return false; - tutaj widać torchę te mocowanie - jak patrzy się na zdjęcie, to na lewej podłużnicy, prawie pod samą przegroda widac fragment mocowania. U ciebie jest ono dużo bliżej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości