Pierścienie do roboty, kolego. Ale pociesz się, że to typowe w tych silnikach.igus pisze:a powiedzie mi skąd ubywa olej 0,5-1 litra? nie mówimy już o 1000km na 1litrach oleju.
Zabrudzona odma silnika 1.4 AKQ zdjęcia.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Zabrudzona odma silnika 1.4 AKQ ZDJĘCIA
Re: Zabrudzona odma silnika 1.4 AKQ ZDJĘCIA
Pierścienie do roboty??? no nie kolego od wiosny do jesieni oleju nie ubywa tylko zimąstonefree pisze:Pierścienie do roboty, kolego. Ale pociesz się, że to typowe w tych silnikach.
Była III teraz IV będzie V
Tylko Volkswagen ;)
Tylko Volkswagen ;)
Re: Zabrudzona odma silnika 1.4 AKQ ZDJĘCIA
No to u ciebie z ciekawości zapytałem mechaciora ile kosztuje taka robota 1000złstonefree pisze:Mnie ubywa latem i zimą
Była III teraz IV będzie V
Tylko Volkswagen ;)
Tylko Volkswagen ;)
Zabrudzona odma silnika 1.4 AKQ ZDJĘCIA
Gdzie mogę kupić korek do oleju z odpowietrznikiem? numer: 030 103 485 AE
na Allegro nie ma, na tablicy.pl nie ma w sklepie intercars w Bydgoszczy nie ma.
na Allegro nie ma, na tablicy.pl nie ma w sklepie intercars w Bydgoszczy nie ma.
Była III teraz IV będzie V
Tylko Volkswagen ;)
Tylko Volkswagen ;)
Zabrudzona odma silnika 1.4 AKQ ZDJĘCIA
Mam zamiar montować puszkę podgrzewacza odmy 036 103 485 AE tylko pytanie jak podłączyć instalacje, skąd brać napięcie ile powinno być napięcie do puszki podgrzewacza odmy? I jeszcze pytanie jakie numery puszki miały silniki BBY? 036 103 464 AH czy 036 103 464 AD jaka jest różnica miedzy AH oraz AD?
Była III teraz IV będzie V
Tylko Volkswagen ;)
Tylko Volkswagen ;)
Zabrudzona odma silnika 1.4 AKQ ZDJĘCIA
WItam wszystkich Forumowiczow i innych.
Dopiero co sie zalogowalem, jestem posiadaczem hmmm powiedzmy, ze do wczoraj szczesliwym vw golf 1.4 16v axp 2000 rok. Przebieg jak na ten rocznik znikomy 120 tys... myslalem, ze mnie omninie ten temat z Odma, ale niestety wczoraj wywalilo mi ok 2 litrow, na szczescie przezornie woze 1 litr i zaraz dolalem oleju.
Wczoraj jeszcze dzw do mechanika, poniewaz -8 stopni, brak garazu (mieszkam w bloku ) koszt czyszczenia 150 zl... Powiedzialem NIE i przeczytalem cale 16 stron o odm`ie dziekuje wszystkim za porady. Dzis wymontowalem ODME pod blokiem przy minus 7, dzieki poradom trwalo to 30 min. Polecam wymontowac cala obudowe filtra. 3 sruby imbusowe roz 5 wszystko mozna od gory bez problemu, wystarczy wyczuc reka gdzie znajduja sie sruby. Kupilem 0.5 dykty i probowalem czyscic, jednak lepszy efekt dalo odkrecenie sluchawki prysznica i pod cisnieniem wszystko wyplukalo. Teraz wszystko sie suszy w cieplym (szczescie, ze mam urlop i nie mam potrzeby korzystac z auta). Chce zamontowac podobnie jak aXis81, jednak wezyk pojdzie do butelki. Zastanawia mnie jednak, czy warto kupic cos takiego, jedt to oryginalna odma z podgrzewaczem VW i czy bedzie pasowac do mojego modelu, co myslicie?:
Dopiero co sie zalogowalem, jestem posiadaczem hmmm powiedzmy, ze do wczoraj szczesliwym vw golf 1.4 16v axp 2000 rok. Przebieg jak na ten rocznik znikomy 120 tys... myslalem, ze mnie omninie ten temat z Odma, ale niestety wczoraj wywalilo mi ok 2 litrow, na szczescie przezornie woze 1 litr i zaraz dolalem oleju.
Wczoraj jeszcze dzw do mechanika, poniewaz -8 stopni, brak garazu (mieszkam w bloku ) koszt czyszczenia 150 zl... Powiedzialem NIE i przeczytalem cale 16 stron o odm`ie dziekuje wszystkim za porady. Dzis wymontowalem ODME pod blokiem przy minus 7, dzieki poradom trwalo to 30 min. Polecam wymontowac cala obudowe filtra. 3 sruby imbusowe roz 5 wszystko mozna od gory bez problemu, wystarczy wyczuc reka gdzie znajduja sie sruby. Kupilem 0.5 dykty i probowalem czyscic, jednak lepszy efekt dalo odkrecenie sluchawki prysznica i pod cisnieniem wszystko wyplukalo. Teraz wszystko sie suszy w cieplym (szczescie, ze mam urlop i nie mam potrzeby korzystac z auta). Chce zamontowac podobnie jak aXis81, jednak wezyk pojdzie do butelki. Zastanawia mnie jednak, czy warto kupic cos takiego, jedt to oryginalna odma z podgrzewaczem VW i czy bedzie pasowac do mojego modelu, co myslicie?:
- Waqa
- Gadatliwa bestia
- Posty: 923
- Rejestracja: wt cze 30, 2009 16:58
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp FG
- Kontakt:
Zabrudzona odma silnika 1.4 AKQ ZDJĘCIA
w blok będzie pasować. gorzej będzie z górą, ponieważ odma ze zdjęcia idzie pod przepustnice w kolektor ssący,a u Ciebie w prawdopodobnie w filtr powietrza. jesli chcesz to rozwiązanie to musisz wymienić kolektor ssacy... z reszta wszystko jest opisane w tym poscie...
Re: Zabrudzona odma silnika 1.4 AKQ ZDJĘCIA
Tak masz racje do filtra powietrza, a myslisz, ze jest mozliwe, aby wąż dopasowac i zamontowac do filtra powietrza?Waqa pisze:w blok będzie pasować. gorzej będzie z górą, ponieważ odma ze zdjęcia idzie pod przepustnice w kolektor ssący,a u Ciebie w prawdopodobnie w filtr powietrza. jesli chcesz to rozwiązanie to musisz wymienić kolektor ssacy... z reszta wszystko jest opisane w tym poscie...
Zabrudzona odma silnika 1.4 AKQ ZDJĘCIA
piter-, z tego co czytałem zdarzały się przypadki zamarzania i podgrzewanej odmy, bo nie pucha jest podgrzewana a sam wężyk Jak na razie najprostszy i chyba niezawodny, chociaż nieco druciarski jest sposób z przejściówką pod korek + wężykiem do butelki. U mnie to usunęło cały majonez z przewodu odmy, nie było też chyba przypadków wyrzygania oleju na tym patencie. Jak się mylę to proszę o korektę
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Zabrudzona odma silnika 1.4 AKQ ZDJĘCIA
Potwierdzam. Majonez idzie górą.btard pisze:nie było też chyba przypadków wyrzygania oleju na tym patencie
Zabrudzona odma silnika 1.4 AKQ ZDJĘCIA
Witam
Ja zawsze po przyjechaniu np. z pracy odkręcam korek od oleju i zostawiam na noc otwartą odmę tak, aby para wydostała się z silnika. Do dziś nie mam problemu z odpalaniem. Oczywiście muszę odkręcać i zakręcać ale to minimalny wysiłek. Sprawdzam też wężyk od filtra powietrza czy tam nie ma odmy i nie mam. Tak zalecał mi mechanik.
Ja zawsze po przyjechaniu np. z pracy odkręcam korek od oleju i zostawiam na noc otwartą odmę tak, aby para wydostała się z silnika. Do dziś nie mam problemu z odpalaniem. Oczywiście muszę odkręcać i zakręcać ale to minimalny wysiłek. Sprawdzam też wężyk od filtra powietrza czy tam nie ma odmy i nie mam. Tak zalecał mi mechanik.
Była III teraz IV będzie V
Tylko Volkswagen ;)
Tylko Volkswagen ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości