regeneracja pompy od wspomagania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
regeneracja pompy od wspomagania
Wiem kolego o co ci chodzi o tą tylną ściankę gdzie znajduje się numer fabryczny itp. fakt nie da się tego niczym wyciągnąć bo jest tak taki myk jest specjalna dziurka wielkośći 2mm w którą wkładasz jakąś igłę i ten simering wychodzi jak masło i po kłopocie jezeli masz jakieś pytania odnośnie tych pomp to pytaj bo wymieniłem już kilka
regeneracja pompy od wspomagania
Ok znalazłem tą dziurkę jest po boki pompy tak ale próbowałem wyjąc to zabezpieczenie i nic dopasowałem tam in busa czy w ton inbus musiałbym uderzyć czy to trzeba tylko popchnąć i powinno to zabezpieczenie zeskoczyć niewidem morze się zapiekło albo coś źle robię
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
regeneracja pompy od wspomagania
Ta dziurka jest po to by ci wyszła sprężyna jak ci ona wyjdzię to bijesz z góry tam gdzie imbus wchodzi (nie wiem po co ci ten imbus w niczym on nie pomaga) napierd... młotkiem i ci wychodzi denko. Jak chcesz wyjąć łożysko tu przy kole to musisz mieć specjalne szczypce do simeringów.
dziuka w pompie jest po to byś wyjoł zabezpieczenie i denko samo wychodzi (pobij w nie bo one jest na sprężynie w srodku)
dziuka w pompie jest po to byś wyjoł zabezpieczenie i denko samo wychodzi (pobij w nie bo one jest na sprężynie w srodku)
regeneracja pompy od wspomagania
Jeśli chodzi o inbus to dopasowałem go do tego otworu żeby wybić sprężynę i poszło ale to denko nadal siedzi spróbuje tak jak mówisz walne parę razy od góry
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
regeneracja pompy od wspomagania
musi iść nie ma bata. A tak nawiasem mówiąc po co ją chcesz rozebrać buczy ci ??? bo jak nie pompuje to nie dasz rady z nią nic zrobić
popatrz
-http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 30&t=90949
-http://picasaweb.google.pl/d4tura/PompaWspomagGolf02#
popatrz
-http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 30&t=90949
-http://picasaweb.google.pl/d4tura/PompaWspomagGolf02#
Re: regeneracja pompy od wspomagania
Wspomaganie dział normalnie tylko szumieć zaczęła udało mi się wyciągnąć te ściankę niestety jak puknąłem od góry a zapomniałem podłożyć ręki pod spód i to wszystko mi się wysypało i spadło na beton ale teoretycznie nic się nie pokrzywiło trochę tylko się elementy pobrudziły ale wszystko dokładnie umyję w benzynie ekstrakcyjnej ale mam jeszcze jeden problem są tam takie bolce dwa długie i tutaj nie wiem bo mam jeden krótki a nie wiem czy nie powinny być dwa i jeszcze jedna sprawa nie mam pojęcia jak to było złożone więc będę miał spory problem
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
regeneracja pompy od wspomagania
ten długi wchodzi głębiej w obudowe w środku. po to są te bolce żeby dało się ją dobrze poskładać czyli jest jeden mały i ten dlugi ktory wchodzi głębiej. jak zaczeło szumiec wystarczyło zmienić plyn a tak narobiłeś sobie roboty
Re: regeneracja pompy od wspomagania
Próbowałem ją poskładać ale jeszcze kilku rzeczy nie jestem pewien czy dobrze zaznaczyłem kolejność elementów i sprężyna nr 4 nie wiem w którym miejscu była a ta sprężyna w kółku dusza mniemam takiej i jeszcze nie jestem pewien gdzie ma być ten krótszy bolec na zdjęciu go niema ale on chyba jest na samym przodzie pompy i blokuje ten pierwszy element żeby całość się nie obracała i element zaznaczony nr 1 nie wiem w jakiej pozycji ma być jak ba być obrócony
regeneracja pompy od wspomagania
Ale ja mam dwa bolce 2 długie i jeden krótki z tego co zrozumiałem to de długie przechodzą przez wszystkie trzy elementy i trzymają je w całości a krótki jest na samym początku i blokuje całość żeby się nie obracała tak
Re: regeneracja pompy od wspomagania
Fotka
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
regeneracja pompy od wspomagania
tak tej sprężyny nie ma w tych pompch jest taka mała chyba oznaczyłeś ja czerwona strzalką 4 albo s
1-ten mały bolec idzie na początek do niego wkładasz sprężynkę nr 4 na zdjęciu
2- wkładasz wałek z 3 i blaszkami potem 2 nie wiem którą na wew. lub na zwenątrz ale po to sa te bolce by weszły zrób to metodą prób i błedów jak wszystko ładnie poskładasz nakładasz te denko, jak bedzie ok to wejdzie jak nie pupa od nowa
1-ten mały bolec idzie na początek do niego wkładasz sprężynkę nr 4 na zdjęciu
2- wkładasz wałek z 3 i blaszkami potem 2 nie wiem którą na wew. lub na zwenątrz ale po to sa te bolce by weszły zrób to metodą prób i błedów jak wszystko ładnie poskładasz nakładasz te denko, jak bedzie ok to wejdzie jak nie pupa od nowa
Ostatnio zmieniony wt lis 02, 2010 21:01 przez ciachotdi, łącznie zmieniany 1 raz.
regeneracja pompy od wspomagania
Tak dokładnie a kolejność montażu elementów się zgadza czy ta spręrzyna ma być na wirniku zaraz pod tylną ścinką
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
regeneracja pompy od wspomagania
ma być pod 1 elementem czyli jak na zdjeciu jest goła pompa narpiew sprężyna potem 1. Ma na celu ona niwelować drgania przenoszone od koła pasowego.
regeneracja pompy od wspomagania
A jak ustawiony powinien być ten pierwszy element chodzi mi o te otwory
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości