wysokie obroty na biegu jałowym golf III

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lukasz2017
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: czw paź 21, 2010 22:10

wysokie obroty na biegu jałowym golf III

Post autor: lukasz2017 » śr gru 19, 2012 23:56

Panowie proszę o pomoc...Od pewnego czasu szaleją mi obroty. Na zimnym silniku jest ok ale po przejechaniu 8 km nieraz mniej obroty na biegu jałowym trzymają się w granicach 2 tysięcy, wciskam sprzeglo a one w gore do dwoch tysiecy i tak sie trzymaja....Dzieje się tak na gazie . Na benzynie auto tylko pali ale nie chodzi(mam założony reset od stacyjki)...Co to może być ? proszę o porady gdyż naprawdę opadam z sil a jazda z wyjącym silnikiem jest tragiczna



seba900
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 15:01
Lokalizacja: Rz-ów

wysokie obroty na biegu jałowym golf III

Post autor: seba900 » czw gru 20, 2012 11:00

Silniczek krokowy. Nie kupuj zamiennika, znajdz uzywke boscha za max 100zl znajdziesz



lukasz2017
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: czw paź 21, 2010 22:10

wysokie obroty na biegu jałowym golf III

Post autor: lukasz2017 » czw gru 20, 2012 14:42

czy to aby napewno silnik krokowy?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

wysokie obroty na biegu jałowym golf III

Post autor: Paweł Marek » czw gru 20, 2012 22:33

powiedzmy na jakieś 30 procent. Szczelność podstawy, błędy nałapane przez sterownik - to się zdarza najczęściej - co znaczy reset od stacyjki, założenie resetu sterownika silnika czyli zastąpienie w nim plusa stałego plusem po zapłonie przecież nie uniemożliwa normalnej jazdy na benzynie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

lukasz2017
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: czw paź 21, 2010 22:10

Re: wysokie obroty na biegu jałowym golf III

Post autor: lukasz2017 » pt gru 21, 2012 13:34

Paweł Marek pisze:powiedzmy na jakieś 30 procent. Szczelność podstawy, błędy nałapane przez sterownik - to się zdarza najczęściej - co znaczy reset od stacyjki, założenie resetu sterownika silnika czyli zastąpienie w nim plusa stałego plusem po zapłonie przecież nie uniemożliwa normalnej jazdy na benzynie
Wiec od czego zacząć?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

wysokie obroty na biegu jałowym golf III

Post autor: Paweł Marek » ndz gru 23, 2012 20:24

dalej nie wiem co znaczy reset od stacyjki. Trzeba reset 1 x wykonać na próbę jeśli nie masz tego resetu na stałe założonego, a podstawę sprawdzasz pryskając dezodorantem po niej i chwilowy wzrost obrotów oznacza dziurę, podobnie ruszanie całym zespołem wtryskowym na odpalonym silniku może wykazać lewe powietrze.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
piotrek.radom
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 127
Rejestracja: śr wrz 08, 2010 19:18
Lokalizacja: Radom

wysokie obroty na biegu jałowym golf III

Post autor: piotrek.radom » pn gru 24, 2012 09:53

Wytarte ścieżki czujnika położenia przepustnicy. miałem to samo. pozdrawiam :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości