Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 rmxxxx
- Mały gagatek
  
- Posty: 95
- Rejestracja: wt lut 15, 2011 07:40
- Lokalizacja: Hajnówka/Białystok
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rmxxxx » śr kwie 04, 2012 20:55
			
			
			
			
			Witam prosilbym o podanie 
NR najmocniejszej pompy paliwa z Audi s3 ktora pasuje to 1.8T Agu Plug and Play 
 
 
Dziekuje
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			 jeryk10
- VWGolf.pl Killer
  
- Posty: 2745
- Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
- Lokalizacja: pomorskie
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: jeryk10 » pt kwie 06, 2012 08:27
			
			
			
			
			wszystkie pompy w 1,8 T pompują te same ciśnienie 3 bary nawet w S3 1,8 T 224 konie pompuje 3 bary
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 rmxxxx
- Mały gagatek
  
- Posty: 95
- Rejestracja: wt lut 15, 2011 07:40
- Lokalizacja: Hajnówka/Białystok
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rmxxxx » sob kwie 07, 2012 09:35
			
			
			
			
			czyli 1.8t 150km a s3 225km maja pompy o tej samej ydajnosci? 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								wesol							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 9288
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wesol » sob kwie 07, 2012 14:28
			
			
			
			
			Nie wiem jak w vagach ale kiedys u kierownika w viki C 3.2 benzyna padla pompa. Podmienilem pompke z silnika 1.8 wolnossacego. Wszytko dzialo identycznie jak na sprawnej. Dodam jeszcze ze w olach chlopaki dlubali by podniesc cisnienie podawania paliwa z 3 na okolo 3.5 bara. W koszyku jest regulator cisnienia i wystarczy go rozebrac i w nim pogmerać i juz mamay wieksze cisnienie. Jaki skutek był tego podniesienia cisnienia w oplu?? Poprostu zaczlo sie falowanie i żabkowanie. Niestety wbrew pozorom musi byc tyle ile jest przewidziane. Poza tym i tak nic to nie da bo wydajnosc pompki paliwowej jest duzo wieksza jak silnik potrzebuje. Chcesz wiecej powera to zapodaj wydajniejsze wtryski ale tez i wieksze turbo plus remap. Inaczje to nie bedzie nawet i pół konia wiecej jak seria.
			
									
									
		
		
				Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 rmxxxx
- Mały gagatek
  
- Posty: 95
- Rejestracja: wt lut 15, 2011 07:40
- Lokalizacja: Hajnówka/Białystok
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rmxxxx » sob kwie 07, 2012 17:29
			
			
			
			
			Nigdzie nie napisalem ze chce zyskac jakals moc ta pompa,org padła mi wiec pomyslalem ze kupie cos wydajniejszego,moze przydac sie na przyszłośc:)
Myslalem ze od poprawnego cisnienia jest regulator lecz moge sie mylic 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 JackGTI
- Mały gagatek
  
- Posty: 69
- Rejestracja: czw sie 19, 2010 16:15
- Lokalizacja: Horsens
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: JackGTI » czw cze 28, 2012 12:49
			
			
			
			
			witam
zatem  jaki jest sens wkladac pompe paliwa os s3/tt przy modyfikacjach? przchodze wlasnie na k04, kupilem juz wydajniejsze wtryski i pozostaje mi jeszcze kwestia pompy. Zauwazylem ze chlopaki wymianiaja na popme od s3 przewaznie, skoro nie ma roznicy w wydajnosci to po co ta wymiana? jednak jakas roznica musi byc ale prosze o wypowiedzenie sie kolegow ktorzy takiej modyfikacji dokonali
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								wesol							
- Mistrz KieroVWnicy
  
- Posty: 9288
- Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
- Lokalizacja: Goleniów
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: wesol » czw cze 28, 2012 16:55
			
			
			
			
			odrazu ci mowie ze podniesiesz cisnienie na okolice 4 barow i bedzi esilnik szarpał a moc spadnie. Po co to wymieniaja to nie wiem ale widzialem sporo pompek paliwa i mozesz mi wierzyc ze nie jest to tak odbierane ze silnik potrzebuje pewna ilosc paliwa to pompka jest  w stanie podac o 10 czy 20% tylko wiecej. Pompka paliwea ma kilka krotnie wieksza wydajnosc jak spożycie silnika. Tak jak pisalem pompka w 1.8  jest tak sama jak w 3.2 V6 w viki C. Niczym sie nie różni. To samo cisnienie i ten sam silniczek w pompce. Mozesz mi wierzyc ze ten 3. potrafi swoje łyknąć. na dwujce jak pozadnie depniesz to wyniki sa istnie kosmiczne na kompie pokladowym.
			
									
									
		
		
				Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								chodak01							
- Nowicjusz
  
- Posty: 18
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 23:37
- Lokalizacja: Warszawa
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: chodak01 » śr sie 01, 2012 11:31
			
			
			
			
			Siema .Co wy wypisujecie za bzdury ,Wystarczy do etki zajrzeć ,żeby dowiedzieć się,żę pompa od S/R32/TT 225  (8L9 919 051G) pompuje  4bary ,a nie 3 jak pozostałe wersje 1.8T. Swap pompy z S-ki ma jak najbardziej sesns ,ale pod warunkiem,że nie celujemy powyżej 300 koni ,do tej granicy wystarcza.   Pozdro
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości