
Kilka dni temu ukończyłem przerabianie silnika z elektronicznie sterowanym gaźnikiem (Ecotronic) na wtrysk jednopunktowy z Golfa 3 (1.8 AAM)


Wstępnie wszystko zostało ustawione tak, że silnik pracuje poprawnie, lecz wymaga dokładnej regulacji. Aktualnie silnik pracuje pod sterownikiem Bosch'a 0 261 200 701, problem polega na tym iż ta wersja sterownika jest tak uboga, że nie mam dostępu nawet do bloków pomiarowych by odczytać podstawowe parametry i dostroić całość, jedyne co można zrobić to odczytać/skasować błędy.
Wiem, że sterownik od 1.8ABS jest bardziej rozbudowany lecz również posiada różne wersje (literka na końcu). Prosiłbym o informacje jeśli ktoś posiada 1.8ABS o kilka screenów z VCDS lub VAG z wyświetlanym numerem sterownika oraz grupami pomiarowymi tak bym mógł dobrać odpowiednią wersję (im bogatsza tym lepiej
