Witam,
Od kilku dni mam cały czerwony wyświetlacz w miejscu gdzie było jeszcze spalanie i temperatura. Czy orientujecie się z czego to może wynikać? Golf IV 1.9 TDI, 2000r. Pozdrawiam
Cały czerwony wyświetlacz
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Cały czerwony wyświetlacz
Wyświetlacz FIS zdycha. Problem pewnie w ekranie lub taśmie łączącej. U jednych świruje gdy jest zimno i mokro, a u innych (np. u mnie) zaczyna zanikać przy nagrzaniu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn lut 05, 2018 23:13
Cały czerwony wyświetlacz
Co proponujesz w takim razie? Przeczekać zimę czy coś robić? Ewentualnie jakie to mogą być koszty?
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Cały czerwony wyświetlacz
Wymiana wyświetlacza FIS waha się w granicach od 200 do 300zł (allegro). Ino trzeba przy tym wyjąć licznik i im wysłać, a to tak jakby może unieruchomić auto na czas naprawy. No chyba, że akurat wystawiający ofertę jest z Twojej miejscowości. Wtedy będzie to kilka godzin. Możesz również zakupić na allegro drugi licznik (tylko wtedy musisz się dowiedzieć, czy Twój obecny obsługuje CAN, która wersja immo i czy "nowy" licznik nie będzie w podobnym stanie), a przy tym dochodzi kodowanie immobilizera w każdym kluczu. Jak uda Ci się znaleźć na forum regionalnym kogoś, kto Ci z tym pomoże (sczyta pin i zakoduje) za czteropak, czy pół litra, to wtedy sprawa jest banalna i w wolny kwadrans się uporacie z wymianą licznika oraz kodowaniem. Jeśli jednak będziesz szukał "profesjonalisty" od kodowania, to ceny przekraczające 150zł będą normą (mi za kodowanie centralnego zamka i immobilizera w pilocie liczyli 400zł ). Jest jeszcze opcja, że sam posiadasz laptopa, najlepiej z wyjściem RS232. Wtedy kupujesz kabel od Viakena, życzliwych kolegów z forum prosisz o VAG Commandera lub inne oprogramowanie pozwalające wniknąć w samochód i czytając ze zrozumieniem poradniki sam sobie kodujesz immo. Zanim jednak zaczniesz stwierdzisz, że wymieniasz licznik, to wyjmij najpierw swój (myślę, że na forum i na youtube zostało pokazane jak to zrobić) i sprawdź numer. Trzy środkowe liczby, tj. 919 lub 920 odpowiadają kolejno wersji bez CAN i z CAN, trzy ostatnie liczby, a w zasadzie ostania z tych trzech, tj. 5 lub 6 odpowiadają kolejno immo2 i immo3. Jak masz u siebie końcówkę 5 to Twój pilot dasz radę zakodować do kolejnego takiego, i jeszcze kolejnego, i jeszcze jednego... Jak masz 6, to musisz dokupić dodatkowo po jednym transponderze na każdy klucz, który będziesz kodował. Immo3 da się zakodować tylko raz, taka sytuacja. Podobnie ma się sprawa z kodowaniem klucza, który był pierwotnie przy immo2, a wsadza się zegar immo3. Wtedy jest to jego ostatnie kodowanie - taka jakby ewolucja
-
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: wt mar 22, 2016 21:44
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: MK2 1.8 GTI
- Silnik: PF
Re: Cały czerwony wyświetlacz
Przeczekanie raczej nic nie da. Tak czy tak zacznie się pewnie sypać za jakiś czas. Jak zależy Ci na czasie to szukaj kogoś w Twoim mieście i naprawiaj.iniesta5-07 pisze:Co proponujesz w takim razie? Przeczekać zimę czy coś robić? Ewentualnie jakie to mogą być koszty?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości