Witam,
Byłem szczęśliwym posiadaczem mk2 1.3 na wtrysku 91r. Niestety to było dla mnie troszeczkę za mało mocy, więc postanowiłem wymienić na 2.0 2e. Silnik kupiłem z Passata b4. Wszystko siedzi już, tylko niestety ta nieszczęsna wiazka. Z komputera do bezpiecznikow szły 3 główne kostki + kilka małych które wgl nigdzie nie pasują. Doszedłem jedynie do tego, że najgrubsze czarno-czerwone trzeba zmostkowac. Po przekreceniu zapłonu nie uruchamia się pompka paliwa (myślę, że to może być któryś z tych przewodów) lecz gdy podepne na krótko tj. Plus pod bodajże czerwono zolty w bezpiecznikach to pompka zaczyna podawać paliwo i samochód odpala. Pytanie do czego so te kostki i gdzie je wpiac? I jak rozwiązać problem pompy paliwa?
Swap na 2.0 2e problem z wiazka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap na 2.0 2e problem z wiazka
Pomarańczowa kostka zakładamy mostek czyli łączymy kable razem i pompa paliwa śmiga ,kostka brązowa diagnoza z vag , kostka czarna zakładamy mostek i rozrusznik kreci , wsuwka żeńska koloru żółtego z przewodem czerwonym zakładamy do skrzynki pod zacisk Z1 .Kostka czarna z przewodem fioletowym sygnał spalania do MFA ,Kostka żółta z przewodem zielonym pewnie do klimatyzacji , kostka niebieska to nie wiem ale trzeba po kablu iść dokąd idzie .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości