Witam.
Z pół roku temu (~2 tygodnie po przeglądzie ) tylnia wycieraczka ustawiła się w pozycji pionowej i tak sobie została.
Spoko. Wiem pół roku to długo ale jakoś czasu nie było i tak ostatecznie wczoraj zabrałem się za nią. Zakupiłem na złomie cały mechanizm tylniej wycieraczki. Sprawdziłem podłączając do aku czy działa.. i śmiga tak ta lala
A więc zabieram się do pracy.. zdemontowałem plastik.. wymontowałem stary mechanizm.. założyłem "nowy" mechanizm... i sprawdzam czy działa i d**a
Nawet nie drgnęła.
A więc zacząłem sprawdzanie:
1. napięcie na kostce - jest.
2. sprawdzenie obu mechanizmów (szczotki, ślimak, koło zębate) - brak usterek
Co proponujecie sprawdzić bo mi już się pomysły skończyły...?
Dodam jeszcze, że wycieraczka uruchamia gdy wciśniemy ją w klapę i po przejściu cyklu ustawia się pionowo..
Tylnia wycieraczka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tylnia wycieraczka
otwórz klapę, po lewej masz przelotkę taką gumę łączącą klapę z nadwoziem - zsuń, zaizoluj przewody jak tylko zdarte, a jak przerwane to zlutuj
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: śr maja 03, 2017 14:10
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości