Mam problem z obrotomierzem, pokazuje czasami normalnie obroty, a czasem podczas jazdy przestaje pracowac, albo pokazuje glupoty, tzn: jade stala predkoscia 2000 obr, obrotomierz pokazuje 2000. Po chwili spada na 0, potem sie podnosi do jakiejs losowej wartosci miedzy 0 a 2000, i potem np znowu 0. Czasami walniecie w deske nad zegarami pomaga, ale tylko na chwile. Widzialem jakies porady odnosnie "zimnych lutow", ale nie wiem dokladnie co sprawdzic oraz jak sie do tego zabrac. Czy ktos ma jakies doswiadczenie z tym zwiazane? MFA liczac spalanie, gdy obroty stoja na 0 podczas jazdy, liczy jakbym jechal 50/h przy obrotach 0 czyli spalanie 0.
Drugi problem, nie moge zresetowac MFA, wczesniej dzialalo, teraz moge przelaczyc na kolejne funkcje typu spalanie, sr. predkosc, temp. oleju, ale nie moge go wyresetowac poprzez przytrzymanie przelacznika w prawo lub w lewo. Przesuniecie w skrajne polozenie nic nie daje.
Z gory dzieki za pomoc
Padajacy obrotomierz oraz manetka MFA
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Padajacy obrotomierz oraz manetka MFA
A masa to ktore?
Było: MK2 1,3 benzyna+gaz
Jest: MK2 1.8 GTI benzyna <3
Jest: MK2 1.8 GTI benzyna <3
-
- Użytkownik
- Posty: 263
- Rejestracja: wt mar 22, 2016 21:44
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: MK2 1.8 GTI
- Silnik: PF
Padajacy obrotomierz oraz manetka MFA
Ja bym licznika póki co nie ruszał, szkoda czasu.
Zacznij od sprawdzenia mas w skrzynce bezpieczników. Na lewo na słupku są jak zdejmiesz pokrywę.
Zacznij od sprawdzenia mas w skrzynce bezpieczników. Na lewo na słupku są jak zdejmiesz pokrywę.
Padajacy obrotomierz oraz manetka MFA
Sprawdze jak wroci od mechanika, pilna sprawa wyszla wiekszej wagi
Było: MK2 1,3 benzyna+gaz
Jest: MK2 1.8 GTI benzyna <3
Jest: MK2 1.8 GTI benzyna <3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości