Witam,
po podłączeniu się VCDS'em mam zwarcie do masy na linii K, sterownik był podmieniany i na nim także jest zwarcie. Czy może być tak że moduł komfortu jest uszkodzony? Czy klimatronik ma coś wspólnego z linią K? Dziękuje i pozdrawiam.
Seat Alhambra 1.9 TDI 2005 (AUY) Zwarcie do linii K
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Seat Alhambra 1.9 TDI 2005 (AUY) Zwarcie do linii K
A jakie ma pan radio , jeżeli nie oryginał to odepnij kostki i zobacz czy będzie diagnoza .Pozostałe sterowniki maja diagnozę .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Seat Alhambra 1.9 TDI 2005 (AUY) Zwarcie do linii K
Radio oryginalne, odłączane wielokroć tak samo jak klimatronik, abs i airbag. Czy do zegarów idzie linia K?
Seat Alhambra 1.9 TDI 2005 (AUY) Zwarcie do linii K
Masz diagnozę z ABS ,airbag, klimatronik .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości