Przyszedł sterownik, te same numery, pasuje. Zamontowałem go. Oczywiście immobilizer jest "aktiv" samochod odpala i gasnie. Ale jest juz lepiej bo zaskakuje przynajmniej, czyli sterownik ok. I teraz tak: multum tematow jak zaadaptowac immo, jak zczytac pin przeczytalem i wydaje mi sie ze bym to zrobil ale cos jest nie tak z komunikacja samochodu z vagami. Mianowicie w polski vag łączy mi sie z sekcja silnik, modul komfortu czasem immo. Komunikat jest taki : "przywracanie komunikacji, powtorzenie 0 potem 1 itd." i odzyskuje ale na zbyt ktortko zeby cos zczytac. W sekcji silnik połączenia nie przerywa. Nie moge nic zrobic, jakis kanal wpisze to jest komunikat ze zla liczba i operacja niedozwolona czy jakos tak. Mam 2 kable, EOBD2 I VAG K COMMANDER. Ten eobd dziala lepiej z polski vag4.9, drugi lepiej z vag commander 3.6. W vag commander 3.6 po kkl da sie odczytac 07-kombi i zrobic identyfikacje. Nie ma nigdzie napisu VDO. Jest napis BOO (to firma bądź oznaczenie licznika??). Immo nie moge zczytać. Aku jest troche rozładowany, tzn słabo kręci ma to wplywa na komunikacje kablami? Próbowałem chyba wszystkich mozliwosci, aby ten pin immo z nowego sterownika zczytac chociaz, to bym zakodowal sobie kluczyk u chlopa. Próbowałem tez na win XP.
Przypyszczam, ze jestem w sytuacji, gdzie przez licznik vagami nie zczytam pinu. Jezeli sie mylę, proszę mnie poprawić.
Jakieś sugestie co do komunikacji vaga z autem? Co do działań na tej komunikacji co mam? Da się z tym coś zrobić samemu? I czy jest ktoś z lublina, kto by mi odpłatnie, za uczciwą cenę pomógł z tym? Pozdr.
Wymiana ECU 1.9 TDI ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 465
- Rejestracja: śr lis 09, 2011 19:31
- Lokalizacja: SPS
Wymiana ECU 1.9 TDI ALH
kamil_em, wlacz aku pod prostownik na lapku zainstaluj vag can comander 1,4 i na kablu obd2 odczytaj pin licznika
07 kombi /k line /open chanel/instrument immobiliser /(w zakladce na gorze wybierasz typ licznika ,( golf4 Bosch) read
07 kombi /k line /open chanel/instrument immobiliser /(w zakladce na gorze wybierasz typ licznika ,( golf4 Bosch) read
Wymiana ECU 1.9 TDI ALH
Immo zostalo wylaczone. Pojechalem do goscia, ten wylutowal kostkę pamieci eprom, wylaczyl immo wlutowal spowrotem i nie ma immo w sterowniku. Samochod odpala tylko mruga kontrolka swiec zarowych. Wiem, ze jest multum problenow ktore sygnalizuje wspomniana kontrolka i że jednym z nich jest brak synchronizacji immo. Czy po wylaczeniu immo ta kontrolka mruga oznaczajac ten brak synchronizacji immo? Sprawdze potem vagiem i napisze czy to ten błąd, jeśli tak to czy moge z tym jezdzic? Zlać to i niech mruga jesli nie uda mi sie wykasowac tego bledu? Samochod smiga wszystko dziala. Blad wystapil bo zmianie sterownika i wylaczeniu immo.
Moje pierwsze auto - Golf
Wymiana ECU 1.9 TDI ALH
W pełni udana by była gdybyś zakodował immo. Pewnie te same pieniądze co wyłączenie, a nie byłoby błędów.
Pewnie nie masz FIS, bo inaczej jeszcze byłby pisk i komunikat na wyświetlaczu.
Pewnie nie masz FIS, bo inaczej jeszcze byłby pisk i komunikat na wyświetlaczu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości