Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: grg474 » pt mar 24, 2017 22:31

Saviola, ty nic nie przepisuj bo uwalisz eprom. Sprawdź jak duży masz wsad, przyjrzyj się że struktura wsadu jest inna :hmm:


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Saviola
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 25, 2016 18:18

Re: Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: Saviola » pt mar 24, 2017 22:46

No dobrze kolego, to co bym miał zrobić, żeby się tego pozbyć w końcu?

Wytapatalkowane P9L
LowSilverBora [AUTOMOBILE]



Awatar użytkownika
PiotrekG87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: śr lis 26, 2014 12:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: VW Bora
Silnik: AKL

Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: PiotrekG87 » sob mar 25, 2017 12:47

Masz 2 opcje
1) Szukasz wsadu do 820A i wgrywasz do licznika. W VDO można stosować zamiennie wsady 820, 821, 822 nie wiem czy w Motometer możesz zamienić. Jeśli znajdziesz tylko 820 (220 km/h, 7 tys), 820B (220, diesel), 820C (260 km/h, diesel) to można wtedy pogrzebać w eepromie i zmienić na 820A (najpierw trzeba będzie znaleźć komórki odpowiadające za prędkość i obroty)
2) Kupujesz VDO anglika można dostać za 30-50 zł. Tarcze mają inny kształt ale rozkład ikon jest podobny, możliwe, że da się przyciąć.
Możesz kupić dowolny 820, 821, 822 dam Ci wtedy mój wsad 820B z przerobionym eepromem na 822A (zrobiłem też wersję pod tarcze Sport Edition jakbyś chciał)



Saviola
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 25, 2016 18:18

Re: Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: Saviola » sob mar 25, 2017 13:52

Mam możliwość zmiany eepromu, bo odczytałem plik i mam go na komputerze.

Wytapatalkowane P9L
LowSilverBora [AUTOMOBILE]



Saviola
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 25, 2016 18:18

Re: Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: Saviola » sob mar 25, 2017 14:23

No niestety, od przedwczoraj szukam wsadu 1j0 920 820 Motometer, i nic z tego, wiec będę musiał żyć z informacją o niskim stanie oleju...

Wytapatalkowane P9L
LowSilverBora [AUTOMOBILE]



Awatar użytkownika
PiotrekG87
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: śr lis 26, 2014 12:38
Lokalizacja: Poznań
Auto: VW Bora
Silnik: AKL

Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: PiotrekG87 » śr mar 29, 2017 15:29

Jak idą poszukiwania? Możesz szukać też wsadów od anglików 1J0920920. Ewentualnie od Passata B5 3B0920820 (w licznikach VDO można wgrywać zamiennie wsad z Passata i Golfa).
Nie wiem jak wygląda sprawa z licznikami 821, czy tam też jest wyłączony czujnik oleju.

Mógłbyś też oszukać licznik wpinając rezystor w odpowiedni pin wtyczki.



Awatar użytkownika
Peran
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 325
Rejestracja: sob gru 20, 2014 14:05
Lokalizacja: LBL

Re: Komunikat OIL SENSOR WORKSHOP

Post autor: Peran » śr mar 29, 2017 20:32

Moze uzytkownik XV2 ma taki wsad ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości