Pompa Paliwa VR6

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dziungo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 23:46
Lokalizacja: Mielec

Pompa Paliwa VR6

Post autor: Dziungo » pt mar 03, 2017 01:36

Witam kolegów a mianowicie po swapie Vr6 do mojego mk2 po przekręceniu zapłonu nie załącza się pompa paliwa, po ściągnięciu obudowy przekaźnika i ściśnięciu płytki do cewki pompa rusza ,nie tędy droga żebym jeździł z jedną ręką w skrzynce bezpieczników->Ktoś coś gdzieś kiedyś


Das Auto
http://www.youtube.com/watch?v=l4PNSNLuNd4" onclick="window.open(this.href);return false; <--look

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Pompa Paliwa VR6

Post autor: bioly05011 » pt mar 03, 2017 11:31

brak sterowania masą z ecu...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

magiz19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 263
Rejestracja: wt mar 22, 2016 21:44
Lokalizacja: Kraków
Auto: MK2 1.8 GTI
Silnik: PF

Pompa Paliwa VR6

Post autor: magiz19 » pt mar 03, 2017 17:02

Miałem podobnie z jazdą z ręką w skrzynce :D Ecu, przekaźnik, przewody wszystko ok.
Okazało się, że miałem słabą mase, po wyczyszczeniu mas problem znikł i polecam Tobie też tak zrobić na początek.



Awatar użytkownika
Dziungo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 23:46
Lokalizacja: Mielec

Pompa Paliwa VR6

Post autor: Dziungo » pt mar 03, 2017 20:53

Hmm ok masy wszystkie są dosłownie na piczy włos zrobione


Das Auto
http://www.youtube.com/watch?v=l4PNSNLuNd4" onclick="window.open(this.href);return false; <--look

Awatar użytkownika
Dziungo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 23:46
Lokalizacja: Mielec

Pompa Paliwa VR6

Post autor: Dziungo » śr mar 08, 2017 00:37

Wtyka od komputera pin nr 6 kabel żółto niebieski, na przewodzie ma być napięcie około 2,1V po załączeniu zapłonu na pozycję pierwszą ,dalsza część jego wychodzi przy skrzynce bezpieczników , z wiązki wraz z kostkami F,G1,G2, sąsiaduje on na wtyczce 2 pinowej z przewodem o kolorze żółto czerwonym który po załączeniu zapłonu na 1 pozycji pokazuje napięcie 12v,przewód żółto niebieski przedłużamy go do gniazda przekaźnika pompy paliwa i wciskamy go w miejsce gdzie jest najchudszy pin przekaźnika i wtedy pompa zaczyna prawidłowo pracować . :bigok: :jezor: :bigok:


Das Auto
http://www.youtube.com/watch?v=l4PNSNLuNd4" onclick="window.open(this.href);return false; <--look

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości