Moduł komfortu, alarm pytanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Moduł komfortu, alarm pytanie
Witam,
moje autko Golf IV Variant, rok 2001, 1.9 tdi 90km ALH
Rok temu przywiozłem autko z Niemiec, miałem problem z elektryką wariowała tylna klapa, otwieranie zamków, alarm itp. doszedłem do tego że moduł komfortu jest nie oryginalny, serwis VW podał mi numer modułu sprawdzonego po Vinie: 1C0 959-799 B(kosztu oryginału jak dobrze pamiętam 1600zł niestety na to mnie nie było stać), tak więc zamówiłem(używany) moduł i cały czas coś nie grało z elektryką dopiero 3 zamówiona sztuka z allegro prawidłowo zaczęła działać. Jeżdżę już tak z 10 miesięcy i jest wszystko ok z wyposażeniem wnętrza, lecz zauważyłem że nie działa mi alarm, a wydaję mi się że mam oryginalny bo na tamtych modułach gdy np. była niedomknięta klapa to samochód wył i migały kierunki. na tym module takiego czegoś nie ma, próbowałem też "wymusić" włączenie alarmu i nic.
deadlock działa prawidłowo(po zamknięciu auta nie da otworzyć się drzwi od środka), dioda przy ryglu miga po zamknięciu auta, po kliknięciu zamknięcia na pilocie kierunkowskazy migają 1 raz, zauważyłem też dziwny czujnik na głównym oświetleniu wnętrza(kabel wychodzi z pod lampki a czujnik przyklejony jest na lampce).
Czy moduł komfortu odpowiada za działanie alarmu?, można np. do mojego modułu "wgrać" Alarm? Zacząłem się tym interesować ponieważ kilka ulic dalej w kilka dni temu nocy "zginął" passat b5. i jeszcze jedno pytanie jakie oznaczenie ma na wyposażeniu fabryczny alarm i czy on będzie wpisany w książkę serwisową? Warto się bawić w przywrócenie tego alarmu jakby się okazało że był fabrycznie, czy lepiej zainstalować jakiś nie oryginalny??
moje autko Golf IV Variant, rok 2001, 1.9 tdi 90km ALH
Rok temu przywiozłem autko z Niemiec, miałem problem z elektryką wariowała tylna klapa, otwieranie zamków, alarm itp. doszedłem do tego że moduł komfortu jest nie oryginalny, serwis VW podał mi numer modułu sprawdzonego po Vinie: 1C0 959-799 B(kosztu oryginału jak dobrze pamiętam 1600zł niestety na to mnie nie było stać), tak więc zamówiłem(używany) moduł i cały czas coś nie grało z elektryką dopiero 3 zamówiona sztuka z allegro prawidłowo zaczęła działać. Jeżdżę już tak z 10 miesięcy i jest wszystko ok z wyposażeniem wnętrza, lecz zauważyłem że nie działa mi alarm, a wydaję mi się że mam oryginalny bo na tamtych modułach gdy np. była niedomknięta klapa to samochód wył i migały kierunki. na tym module takiego czegoś nie ma, próbowałem też "wymusić" włączenie alarmu i nic.
deadlock działa prawidłowo(po zamknięciu auta nie da otworzyć się drzwi od środka), dioda przy ryglu miga po zamknięciu auta, po kliknięciu zamknięcia na pilocie kierunkowskazy migają 1 raz, zauważyłem też dziwny czujnik na głównym oświetleniu wnętrza(kabel wychodzi z pod lampki a czujnik przyklejony jest na lampce).
Czy moduł komfortu odpowiada za działanie alarmu?, można np. do mojego modułu "wgrać" Alarm? Zacząłem się tym interesować ponieważ kilka ulic dalej w kilka dni temu nocy "zginął" passat b5. i jeszcze jedno pytanie jakie oznaczenie ma na wyposażeniu fabryczny alarm i czy on będzie wpisany w książkę serwisową? Warto się bawić w przywrócenie tego alarmu jakby się okazało że był fabrycznie, czy lepiej zainstalować jakiś nie oryginalny??
Moduł komfortu, alarm pytanie
podłączyć VAG i sprawdzić czy wszystko widzi, czy są błędy.
A jak się boisz, że auto ukradną to olej ten alarm co jest w aucie i załóż sobie odcięcie czujnika G28 i zasilania dla pompy
otwórz maskę, przy zamku maski masz mikrostyk. Zamknij mikrostyk czyli go wciśnij i w tym czasie pilotem zamknij samochód. puść mikrostyk - zobaczysz czy alarm działa.kacphinio pisze:próbowałem też "wymusić" włączenie alarmu i nic.
A jak się boisz, że auto ukradną to olej ten alarm co jest w aucie i załóż sobie odcięcie czujnika G28 i zasilania dla pompy
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: Moduł komfortu, alarm pytanie
z maską próbowałem i nic-u mojego taty w passacie b5 ładnie się alarm aktywuje wygląda na to, że u mnie w golfie alarm w module komfortu jest wyłączony. jutro podjadę do elektryka w moim mieście specjalizującego się w zakładaniu alarmów, zobaczymy co mi powie. Sam nie ogarnąłem jeszcze vaga, zakupiłem już kabel, ale mam tylko laptopa z windowsem 10 i nie mogę tego ogarnąć. Czytałem jeszcze o tym alarmie, że jest bardzo słaby ponieważ jak złodziej podejdzie to auta i otworzy go "śrubokrętem" to alarm się dezaktywuję tak?
Chciałbym zacząć od alarmu, bo ok. 4 lat temu ukradli mi samochód z przed domu auto stało bez silnika akumulatora itp. także auto musiało odjechało na holu. Na początek chciałbym go aktywować i może jakoś go ulepszyć?, auto stoi przeważnie na osiedlu przed domem pod lampą(widać go z okna z salonu/kuchni), później zastanowię się nad odcięciem pompy, myślałem też nad blokadą skrzyni biegów ale oba przypadki nie uratują auta od holowania/lawety, a alarm może takgrg474 pisze:A jak się boisz, że auto ukradną to olej ten alarm co jest w aucie i załóż sobie odcięcie czujnika G28 i zasilania dla pompy
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Moduł komfortu, alarm pytanie
zależy jak jest ustawione w komforcie...u mnie np jest tak że trzeba auto otworzyć pilotemkacphinio pisze:jak złodziej podejdzie to auta i otworzy go "śrubokrętem" to alarm się dezaktywuję tak?
Nie wiem jak sprawdzałeś ten alarm...ale spróbuj jeszcze zamknąć auto (od zewnątrz...czyli albo kluczykiem w zamku albo pilotem - pod warunkiem że jest fabryczny) siedząc w nim...odczekaj ze 30s i włącz zapłon.
Napisz jaki komfort miałeś wcześniej...jego numer. Napisz też jaki był dźwięk syreny...zwykły klakson czy coś innego. Jaki masz kluczyk...fabryczny scyzoryk?
Jeśli nie wiesz jaki był komfort, to napisz ile wtyczek od niego odłączyłeś...do nowego rozumiem są podłączone dwie wtyczki?
Może być tak, że w obecnym komforcie ustawiony jest inny rodzaj syrenki niż masz w aucie i wtedy ta nie będzie wyć. Jednak kierunki powinny mrugać...jeśli są podłączone.
musisz zobaczyć gdzie idzie kabel...może do jakiegoś dokładanego alarmu...a może to mikrofonkacphinio pisze:kabel wychodzi z pod lampki a czujnik przyklejony jest na lampce
Moduł komfortu, alarm pytanie
Alarm sprawdzałem tak jak piszesz z tym zapłonem po odczekaniu 30sekund, po zamknięciu auta "ciągnąc" klamkami od wewnątrz lub otwieraniu przedniej maski. czyli na 100% jest wyłączony bo u mojego taty w passacie udało się włączyć .Qto pisze:Nie wiem jak sprawdzałeś ten alarm...ale spróbuj jeszcze zamknąć auto (od zewnątrz...czyli albo kluczykiem w zamku albo pilotem - pod warunkiem że jest fabryczny) siedząc w nim...odczekaj ze 30s i włącz zapłon.
Scyzoryk jest oryginalny z dwoma przyciskami(zamknięcie oraz otwarcie).
wczesniej był dźwięk klaksonu, oraz migające kierunki, obecnie nie ma nicQto pisze:Może być tak, że w obecnym komforcie ustawiony jest inny rodzaj syrenki niż masz w aucie i wtedy ta nie będzie wyć. Jednak kierunki powinny mrugać...jeśli są podłączone.
moduły jakie były zakładane w aucie były o numerze 1C0 959 799 B, w pierwszym tym z który był założony na aucie(w Niemczech był wymieniany wisiał na kablach nie był przykręcony, powodu wymiany nie znam) wgl nie dało się zaprogramować pilota, cały czas mi podnosiło klapę(zamek cały czas był otwarty tak jakby był cały czas wciśnięty guzik w klapie), Elektryk powiedział że moduł musiał być założony od wersji hatchback(tam jest inna instalacja w klapie), zamówiłem drugi moduł objawy takie same tylko przy podnoszeniu tym podnoszeniu klapy właśnie alarm zaczynał wyć(dźwięk klaksonu +migające kierunkowskazy) kilkanaście razy dziennie, zamówiłem 3 moduł aktualny(sprzedający zapewniał że był w kombi) udało się teraz chodzi wszystko tak jak powinno oprócz alarmuQto pisze:Napisz jaki komfort miałeś wcześniej...jego numer. Napisz też jaki był dźwięk syreny...zwykły klakson czy coś innego. Jaki masz kluczyk...fabryczny scyzoryk?
Jeśli nie wiesz jaki był komfort, to napisz ile wtyczek od niego odłączyłeś...do nowego rozumiem są podłączone dwie wtyczki?
Moduł komfortu, alarm pytanie
Dzisiaj udało mi się uruchomić alarm, podszedłem bez oryginalnego scyzoryka do auta i dorobionym kluczykiem(bez immo) otworzyłem auto i po włączeniu zapłonu kierunki zaczynają migać, czyli alarm jest "włączony" tylko bez syreny tak?
teraz mam pytanie wystarczy włączyć sygnał dzwiękowy vagiem?, chciałbym też ustawić żeby alarm dezaktywował się tylko z pilota, gdyby mi ktoś mechanicznie chciał otworzyć auto to żeby alarm się włączał. Jaki program do tego potrzebuję?
przejeżdżałem koło elektryka ale widziałem, że pracuję przy dwóch autach to nawet nie wjeżdzałem
teraz mam pytanie wystarczy włączyć sygnał dzwiękowy vagiem?, chciałbym też ustawić żeby alarm dezaktywował się tylko z pilota, gdyby mi ktoś mechanicznie chciał otworzyć auto to żeby alarm się włączał. Jaki program do tego potrzebuję?
przejeżdżałem koło elektryka ale widziałem, że pracuję przy dwóch autach to nawet nie wjeżdzałem
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Moduł komfortu, alarm pytanie
Potrzebujesz komputer z portem COM i program vdc - trzeba edytować eeprom
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości