1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
Witam.Zakupiłem silnik (miał być 1z ale okazało się że nie jest) AHU zx wiązką niestety uciętą przy wejsciu do kabiny.Silnik wkładam do mk2 1.6td.Zakupiłem wiązkę z mk3 z silnika 1z.Mam problem w adaptacji.Cała wiązka generalnie pasuję ale jest kilka różnic.Np w starej wiązce która była z silnikiem był bezpiecznik Podgrzewania swiec żarowych.Dwa przewody czarne wchodziły do złącza na silniku.W nowej wiązce z silnika 1z tego nie ma.Jest jakaś inna zasada podgrzewania świec?
Do tego mam problem bo powpinałem wtyczki z instalacji fabrycznej (w kabinie) do skrzynki bezpiecznikowej ale niestety żadne kontrolki nie wyświetlają się na liczniku.Niby wszystko działa ale licznik nie.zostały mi wtyczki widoczne na foto.Ktoś pomoże je umiejscowić?Gdzie mam szukać przewodów do gniazda obd?
Wiązka silnika jest z 1Z plus skrzynka bezpieczników,reszta to stara instalacja mk2.
z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie pomoc itp....
Do tego mam problem bo powpinałem wtyczki z instalacji fabrycznej (w kabinie) do skrzynki bezpiecznikowej ale niestety żadne kontrolki nie wyświetlają się na liczniku.Niby wszystko działa ale licznik nie.zostały mi wtyczki widoczne na foto.Ktoś pomoże je umiejscowić?Gdzie mam szukać przewodów do gniazda obd?
Wiązka silnika jest z 1Z plus skrzynka bezpieczników,reszta to stara instalacja mk2.
z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie pomoc itp....
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
Nikt,nic?pojawił się kolejny problem,nie umiem odnależć wtyczki do potencjometra gazu.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
wtyczka od gazu ma 6pinów...
napisz jakie wtyczki zostały - ile pinów i jaki kabelek jest w którym pinie
napisz jakie wtyczki zostały - ile pinów i jaki kabelek jest w którym pinie
1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
ok,z gazu znalazłem,jutro opanuję pozostałości przy skrzynce.Teraz potrzebował bym wiedzy jak odszukać piny do obd,czemu w drugiej wiązce nie ma czerwonych przewodów do grzania świec z bezpiecznikiem oraz jak ogarnąć licznik.Swiatła są,podświetlenie jest ale nie ma kontrolek z migaczy choć słychać że przełączają się ani czerwonych diod z zapłonu.pzdr i dzieki za zainteresowanie
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
ten bezpiecznik co widać osobno...z kabelkiem czerwonym i czerwono/białym - to jest od świeczek. Kabelek czerwony powinien rozchodzić się na dwa i jeden idzie od pinu 8 a drugi do pinu 16 okrągłej złączki przy silniku (24pin)...i dalej do świeczek.
w mk2 przed swapem miałeś starą czy nową instalację? Licznik zostaje od mk2?
OBD...zdaje się że diagnoza szła przez puszkę immo Możesz podłączyć się bezpośrednio pod ECU pin 61
w mk2 przed swapem miałeś starą czy nową instalację? Licznik zostaje od mk2?
OBD...zdaje się że diagnoza szła przez puszkę immo Możesz podłączyć się bezpośrednio pod ECU pin 61
1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
w mk2 była o ile mi wiadoma nowa instalacja tzn nowego typu bo auto z roku 93 licznik zostaje z mk2
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
Wiec udało mi się wszystko w miare do odpalenia ogarnąć poz licznikiem ale nie mam jeszcze obd.Silnik niestety kręci nie odpala.Grzanie swiec jest i słychać zawór na pompie ale wydaje mi się że imo go blokuje.Wiem że bez obd to trochę chodzenie po omacku ale szukam materiałów o imo off.Macie coś może ?
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
Przy immo odpala i od razu gasnie.Wiec raczej przyczyna gdzie indziej.Bez przeplywki i podpietego wtrysku sterujacego tez powinien odpalic.A z ktorego roku komp?
1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
Przepływka podpięta,komp nie wiem niestety.Na plaku gada ale widać jak by w ogóle paliwa nie zaciągał bo pęcherz w przewodzie stoi
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
wychodzi na to, że komp nie steruje wogóle silnikiem - na plaku odpala bo następuje samozapłon.pironet pisze:Na plaku gada ale widać jak by w ogóle paliwa nie zaciągał bo pęcherz w przewodzie stoi
Ogarnij wiązkę
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
Pytanie gdzie szukać?Może nie idzie napięcie ze skrzynki bezpieczników.Trzeba coś przelutowywać?Ja tylko poprzekładałem wtyczki jak widać na fotkach ale chyba nie da się tu nic pomylić bo nie pasowało by do gniazd.Zastanawiam się czemu na liczniku nie świecą żadne kontrolki.Może nie ma zasilania?
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
wiec tak,udało mi się podpiąć obd i wychodzi na to że imo blokuje sterownik.Wyskakuje bład 17978 zablokowanie ecu.Blokuje go prsy próbie odpalania bo tracą się wtedy wszystkie dane rzeczewiste i nie widać zadnych parametrów silnika.Sterownik jest z roku 22.09.97 i nr 02b906021hd.Ktoś podpowie jak ominąć imo?w nowej wiazce nie mam w ogóle puszki imo ani nic.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
1Z Dwie wiązki.Adaptacja do mk2 1.6td
no własnie chciałem tego umiknąć ale chyba nie będzie to mozliwo.Polecisz kolego jakis?
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości