Golf 6 GTI problemy elektryczne

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

srebrny_serwer1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob paź 31, 2009 18:33
Lokalizacja: W-wa

Golf 6 GTI problemy elektryczne

Post autor: srebrny_serwer1 » śr gru 14, 2016 19:27

Witam mam problem z golfem 2.0 tfsi po odpaleniu sieka mi błędami

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 06J-907-115-CBF.clb
Oznaczenie elementu: 1K0 907 115 AT HW: 1K0 907 115 AK
Komponent i/lub wersja: 2.0l R4/4V TFSI 0020
Kodowanie: 040301081C070160
Kod serwisu: WSC 01357 011 00200
VCID: 78FFDC2F0BA8DA82F9-802C
6 - ilość znalezionych błędów. Oto one:

001601 - napięcie odniesienia czujnika A
P0641 - 000 - przerwa - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 8517 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.14.09
Czas: 01:28:16

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Obciążenie: 0.0 %
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 65.0*C
Temperatura: -27.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 11.557 V

005445 - Sterowanie przepustnicy
P1545 - 000 - nieprawidłowe działanie - MIL zapalona
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 8517 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.14.09
Czas: 01:28:16

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Obciążenie: 0.0 %
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 65.0*C
Temperatura: -27.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 11.557 V

005497 - Jednostka sterująca przepustnicą (J338)
P1579 - 000 - adaptacja nierozpoczęta
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 8517 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.14.09
Czas: 01:28:16

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Obciążenie: 0.0 %
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 65.0*C
Temperatura: -27.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 11.557 V

000400 - Czujnik ciśnienia paliwa (G247)
P0190 - 000 - usterka elektryczna w obwodzie
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 8517 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.14.09
Czas: 01:28:16

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Obciążenie: 0.0 %
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 65.0*C
Temperatura: -27.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 11.557 V

009266 - System wtrysku pow. wtórnego; czujnik ciśnienia / masy powietrza Z1
P2432 - 000 - zwarcie z masą
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 8517 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.14.09
Czas: 01:28:16

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Obciążenie: 0.0 %
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 65.0*C
Temperatura: -27.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 11.557 V

009584 - Czujnik identyfikacji chłodnicy redukującej ozon (G611)
P2570 - 000 - zwarcie z plusem
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 01100000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 255
Przebieg: 8517 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2015.14.09
Czas: 01:28:18

Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 0 /min
Obciążenie: 0.0 %
Prędkość: 0.0 km/h
Temperatura: 65.0*C
Temperatura: -27.0*C
Ciśnienie rzecz.: 1000.0 mbar
Napięcie: 11.557 V


np czujnik ciśnienia doładowania był podmieniany i zero zmian, błędy wracają po odpaleniu auta i wtedy załączają się wentylatory.
Czy ktoś dysponuje jakimiś schematami elektrycznymi?
auto trafiło do mnie z takimi usterkami, była wymieniona przepustnica ze względu na wcześniejsze błędy własnie jej, nierówna prace, pozostałe błędy tez były cały czas.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości