Swap z 1.6APF na 1.8t AGU
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap z 1.6APF na 1.8t AGU
Witam !! (jeżeli nie ten działa to z góry przepraszam)
Jestem w trakcie swapu z 1.6APF na 1.8t AGU(silnik i wiazka z Audi a3) i nie wiem czemu ale wyskoczyły mi takie błędy :
Błąd elektrycznego sterownika - Zwarcie do masy
Błąd wtrysku na 1 cylindrze - Zwarcie do masy
Błąd wtrysku na 2 cylindrze - Zwarcie do masy
Błąd wtrysku na 3 cylindrze - Zwarcie do masy
Błąd wtrysku na 4 cylindrze - Zwarcie do masy
Błąd filtra węgla aktywnego - Zwarcie do masy
Błąd czujnika doładowania - Zwarcie do masy
Gdzie mogę szukać przyczyny ? Silnik odpala a po chwili gaśnie , nie mam pojęcia gdzie szukać "winowajcy" immo zostało wyrzucone , dawcą było audi a3
jeśli tez ktoś ma kontakt z użytkownikiem nikoś151 prosił bym o namiary do niego (akurat miał te same problemy co ja i się uporał )
Jestem w trakcie swapu z 1.6APF na 1.8t AGU(silnik i wiazka z Audi a3) i nie wiem czemu ale wyskoczyły mi takie błędy :
Błąd elektrycznego sterownika - Zwarcie do masy
Błąd wtrysku na 1 cylindrze - Zwarcie do masy
Błąd wtrysku na 2 cylindrze - Zwarcie do masy
Błąd wtrysku na 3 cylindrze - Zwarcie do masy
Błąd wtrysku na 4 cylindrze - Zwarcie do masy
Błąd filtra węgla aktywnego - Zwarcie do masy
Błąd czujnika doładowania - Zwarcie do masy
Gdzie mogę szukać przyczyny ? Silnik odpala a po chwili gaśnie , nie mam pojęcia gdzie szukać "winowajcy" immo zostało wyrzucone , dawcą było audi a3
jeśli tez ktoś ma kontakt z użytkownikiem nikoś151 prosił bym o namiary do niego (akurat miał te same problemy co ja i się uporał )
Ostatnio zmieniony śr gru 07, 2016 12:24 przez RootS, łącznie zmieniany 1 raz.
Swap z 1.6APF na 1.8t AGU
rok biorcy a rok dawcy?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Swap z 1.6APF na 1.8t AGU
zacznijmy od gaśnięcia - wg mnie nie pracuje pompa paliwa bo AGU 1998 przekazuje sygnał przewodem liliowo/białym dla przekaźnika pompy paliwa z pinu 4 do wtyczki T10x(pomarańczowa) pin 3 do wtyczki S3, natomiast APF - z pinu 80 na wtyczkę T6(brązowa) pin 2 do wtyczki S3.
Błąd wtryskiwaczy - jeśli nie jest spowodowany tym paliwem to -wtryski są zasilane w APF z bezpiecznika 32 poprzez pin 5 wtyczki T14 obok akumulatora, w AGU poprzez pin 5 wtyczki T10c obok akumulatora
Błąd wtryskiwaczy - jeśli nie jest spowodowany tym paliwem to -wtryski są zasilane w APF z bezpiecznika 32 poprzez pin 5 wtyczki T14 obok akumulatora, w AGU poprzez pin 5 wtyczki T10c obok akumulatora
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Swap z 1.6APF na 1.8t AGU
Dzięki za info dziś zobaczę czy aby na pewno taki jest podpięte będę się odzywał jak coś .
Greg dzięki Wielkie masz u mnie Flachę auto odpaliło , ale mam jeszcze problem z obrotomierzem bo nie pokazuje obrotów masz jakiś na to magiczny sposób ?
Greg dzięki Wielkie masz u mnie Flachę auto odpaliło , ale mam jeszcze problem z obrotomierzem bo nie pokazuje obrotów masz jakiś na to magiczny sposób ?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Swap z 1.6APF na 1.8t AGU
Twój licznik potrzebuje sygnału obrotomierza po CAN...a sterownik silnika od tego AGU wysyła go analogowo
Swap z 1.6APF na 1.8t AGU
Brak napięcia na czujniku wstecznym znowu jakieś piny pomieszane ??
Brak napięcia od modułu wiatraków na chodnicy , klima nie działa .
Potrzebuje schematu kostek z podszybia do mk4 1.6 APF ,Pomoże ktoś ?
Brak napięcia od modułu wiatraków na chodnicy , klima nie działa .
Potrzebuje schematu kostek z podszybia do mk4 1.6 APF ,Pomoże ktoś ?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Swap z 1.6APF na 1.8t AGU
jakbyś dał mejla...
światła cofania to kwestia rocznika...u Ciebie zasilanie na włącznik przechodzi przez pin 3 wtyczki pomarańczowej a w wiązce z AGU pewnie przez pin 2 wtyczki brązowej. Kabelek czarno/zielony...w AGU może się zmieniać na czerwono/zielony
podłączenie klimy pewnie też się różni...wiązka APF jest generalnie dosyć specyficzna. Napisz czy masz klimę manualną czy Climatronic...i co było w AGU
światła cofania to kwestia rocznika...u Ciebie zasilanie na włącznik przechodzi przez pin 3 wtyczki pomarańczowej a w wiązce z AGU pewnie przez pin 2 wtyczki brązowej. Kabelek czarno/zielony...w AGU może się zmieniać na czerwono/zielony
podłączenie klimy pewnie też się różni...wiązka APF jest generalnie dosyć specyficzna. Napisz czy masz klimę manualną czy Climatronic...i co było w AGU
Swap z 1.6APF na 1.8t AGU
norbertjarmolowicz@wp.pl - moj email
rocznik auta które swapowalem mk4 rok 2000 1.6 kod APF a auto ktore przeznaczylem na dawce ma rok 1998 audi 1.8t AGU
rocznik auta które swapowalem mk4 rok 2000 1.6 kod APF a auto ktore przeznaczylem na dawce ma rok 1998 audi 1.8t AGU
Ostatnio zmieniony wt gru 13, 2016 11:48 przez RootS, łącznie zmieniany 1 raz.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Swap z 1.6APF na 1.8t AGU
to pisałeś wyżej...RootS pisze:rocznik auta które swapowalem mk4 rok 2000 1.6 kod APF a auto ktore przeznaczylem na dawce ma rok 1998 audi 1.8t AGU
klima czy Climatronic?
Swap z 1.6APF na 1.8t AGU
Klima w Audi climatronik( w MK4 manual) ale usuwam ją , potrzebuje tylko rozpisu wtyczek co idą do modułu sterującego wiatrakami co gdzie jaki pin idzie bo w APF jest kostka z 14-bądź 15 pinami a w AGU 10 pin , i potrzebuje poszczególnie co gdzie jaki pin idzie .
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Swap z 1.6APF na 1.8t AGU
Dla auta z klimatyzacją manualną. T14 dla APF i T10 dla AGU - istotne przy wtyczce sterownika silnika.
T14:
1. Czerwono/czarny. Poprzez wtyczkę T14a koło aku, pin nr 13...do elektrycznej pompki płynu.
2. Biały. Czujnik G65 (Hochdruckgeber), pin nr 2 (wtyczka 3 pinowa) i przez wtyczkę pomarańczową na podszybiu, pin nr 4...do sterownika silnika, pin nr 28.
3. Zielony. Przez wtyczkę pomarańczową na podszybiu, pin nr 7...do sterownika silnika, pin nr 76.
4. Czerwono/szary. Bezpiecznik nr 16.
5. Niebiesko/czerwony. Czujnik temperatury, pin nr 2.
6. Brązowo/czarny. Masa z punktu masowego koło aku.
7. Żółto/czerwony. Przez wtyczkę zieloną na podszybiu, pin nr 7...do sterownika silnika, pin nr 79.
8. Niebiesko/czerwony. Przez wtyczkę na nagrzewnicy, pin nr 2...do włącznika klimy, pin nr 1.
9. Czarno/niebieski. Bezpiecznik nr 5.
10. Zielono/czarny. Sprzęgiełko klimy, pin nr 1 (przechodzi prze wtyczkę na rozruszniku, pin nr 3).
11. Żółty. Przez wtyczkę zieloną na podszybiu, pin nr 6...do sterownika silnika, pin nr 77.
13. Fioletowo/żółty. Zielona wtyczka licznika, pin nr 12.
14.Zielono/niebieski. Czujnik temperatury, pin nr 1.
T10:
1.
2. Żółto/czerwony. Do F129 (Druckschalter für Klimaanlage), pin nr 3 (wtyczka 4pinowa).
3. Zielony. Przez wtyczkę pomarańczową na podszybiu, pin nr 7...do sterownika silnika pin nr 8.
4. Czerwono/szary. Bezpiecznik nr 16.
5. Zielony. F163 (Thermoschalter für Klimaanlage-Abschaltung), pin nr 2. Mostek z pinem 8.
6. Brązowo/czarny. Masa z punktu masowego koło aku.
7. Czerwono/żółty. Termowłącznik przy chłodnicy, pin nr 3.
8. Zielony. F163 (Thermoschalter für Klimaanlage-Abschaltung), pin nr 2. Mostek z pinem 5.
9. Czarno/niebieski. Bezpiecznik nr 5.
10. Zielono/czarny. Sprzęgiełko klimy, pin nr 1 (przechodzi prze wtyczkę na rozruszniku, pin nr 3).
T14:
1. Czerwono/czarny. Poprzez wtyczkę T14a koło aku, pin nr 13...do elektrycznej pompki płynu.
2. Biały. Czujnik G65 (Hochdruckgeber), pin nr 2 (wtyczka 3 pinowa) i przez wtyczkę pomarańczową na podszybiu, pin nr 4...do sterownika silnika, pin nr 28.
3. Zielony. Przez wtyczkę pomarańczową na podszybiu, pin nr 7...do sterownika silnika, pin nr 76.
4. Czerwono/szary. Bezpiecznik nr 16.
5. Niebiesko/czerwony. Czujnik temperatury, pin nr 2.
6. Brązowo/czarny. Masa z punktu masowego koło aku.
7. Żółto/czerwony. Przez wtyczkę zieloną na podszybiu, pin nr 7...do sterownika silnika, pin nr 79.
8. Niebiesko/czerwony. Przez wtyczkę na nagrzewnicy, pin nr 2...do włącznika klimy, pin nr 1.
9. Czarno/niebieski. Bezpiecznik nr 5.
10. Zielono/czarny. Sprzęgiełko klimy, pin nr 1 (przechodzi prze wtyczkę na rozruszniku, pin nr 3).
11. Żółty. Przez wtyczkę zieloną na podszybiu, pin nr 6...do sterownika silnika, pin nr 77.
13. Fioletowo/żółty. Zielona wtyczka licznika, pin nr 12.
14.Zielono/niebieski. Czujnik temperatury, pin nr 1.
T10:
1.
2. Żółto/czerwony. Do F129 (Druckschalter für Klimaanlage), pin nr 3 (wtyczka 4pinowa).
3. Zielony. Przez wtyczkę pomarańczową na podszybiu, pin nr 7...do sterownika silnika pin nr 8.
4. Czerwono/szary. Bezpiecznik nr 16.
5. Zielony. F163 (Thermoschalter für Klimaanlage-Abschaltung), pin nr 2. Mostek z pinem 8.
6. Brązowo/czarny. Masa z punktu masowego koło aku.
7. Czerwono/żółty. Termowłącznik przy chłodnicy, pin nr 3.
8. Zielony. F163 (Thermoschalter für Klimaanlage-Abschaltung), pin nr 2. Mostek z pinem 5.
9. Czarno/niebieski. Bezpiecznik nr 5.
10. Zielono/czarny. Sprzęgiełko klimy, pin nr 1 (przechodzi prze wtyczkę na rozruszniku, pin nr 3).
Swap z 1.6APF na 1.8t AGU
dzieki wielkie jutro ogarne czy to zatrybi
A jeszcze jedno chodzi mi o czujnik prędkości bo akurat mi prędkości nie pokazuje możecie mi opisać , z jakiej kości bądź pinu idzie sygnał na impulsator w APF i to samo w AGU ?
A jeszcze jedno chodzi mi o czujnik prędkości bo akurat mi prędkości nie pokazuje możecie mi opisać , z jakiej kości bądź pinu idzie sygnał na impulsator w APF i to samo w AGU ?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Swap z 1.6APF na 1.8t AGU
Widzę że przygotowałeś się do swapa...
Pin 1 impulsatora w APF idzie przez pin nr 2 wtyczki 14pin koło aku - zasilanie z bezpiecznika nr 7
Pin 2 przez pin 3 tej samej wtyczki do licznika
Pin 3 to masa
W AGU pin 1 idzie przez pin 2 wtyczki 10pin koło aku...pin 2 przez pin 10 tej samej wtyczki...
Pin 1 impulsatora w APF idzie przez pin nr 2 wtyczki 14pin koło aku - zasilanie z bezpiecznika nr 7
Pin 2 przez pin 3 tej samej wtyczki do licznika
Pin 3 to masa
W AGU pin 1 idzie przez pin 2 wtyczki 10pin koło aku...pin 2 przez pin 10 tej samej wtyczki...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości