brak komunikacji z licznikiem 1.9 tdi ahu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
brak komunikacji z licznikiem 1.9 tdi ahu
Witam,nie moge sie polaczyc z licznikiem poprzez vag-com? W czym moze byc problem? czy licznik w tym modelu posiada linie k do komunikacji? dodam,ze z Ecu lacze sie bez problemu.
ASZ 253KM/486Nm
brak komunikacji z licznikiem 1.9 tdi ahu
a jak moge sprawdzic czujnik temp plynu chlodzacego? chcialem porownac wartosci z czujnika w ECU z wartoscia w licznku. Gdyby byly rozbiezne wtedy czujnik do wymiany. Problem mam taki ze w ECU pokazuje mi +/- 74 stopnie caly czas(na blacie wskaozwka stoi na 90 stopni-tym sie nie sugeruje ,bo charakterystka czujnika nie jest liniowa ) i nie wiem czy to wina termostatu czy zle wskazania czujnika.
ASZ 253KM/486Nm
brak komunikacji z licznikiem 1.9 tdi ahu
pomiar rezystancji czujnikamonlag1 pisze:a jak moge sprawdzic czujnik temp plynu chlodzacego?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
brak komunikacji z licznikiem 1.9 tdi ahu
na ktorych pinach i jakie wartosci ohm dla danej temp? nie moge znalezc takiej tabelki :/
ASZ 253KM/486Nm
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
brak komunikacji z licznikiem 1.9 tdi ahu
u Ciebie w liczniku przy tych 74* na liczniku już będzie 90*...termostat wtedy jeszcze powinien być zamknięty - łatwo sprawdzić, jeden wąż od chodnicy ma być zimny.
Jeśli obydwa są ciepłe zaraz po tym jak licznik łapie 90* to termostat przepuszcza - zakładając sprawny czujnik. Nie wiem jakie teraz temperatury w PL...ale możesz spróbować poczekać na biegu jałowym i patrzeć czy temperatura w ECU rośnie, może uda się wyczekać do włączenia wentylatora - porównując temperaturę włączenia wentylatorów, temperaturę w ECU i na liczniku oraz temperaturę węży na pewno coś da się wywnioskować
Jeśli obydwa są ciepłe zaraz po tym jak licznik łapie 90* to termostat przepuszcza - zakładając sprawny czujnik. Nie wiem jakie teraz temperatury w PL...ale możesz spróbować poczekać na biegu jałowym i patrzeć czy temperatura w ECU rośnie, może uda się wyczekać do włączenia wentylatora - porównując temperaturę włączenia wentylatorów, temperaturę w ECU i na liczniku oraz temperaturę węży na pewno coś da się wywnioskować
brak komunikacji z licznikiem 1.9 tdi ahu
czyli jak waz idacy od termostatu przy temp w ECU 74 stopnie bedzie cieply tzn, ze termostat mam caly czas otwarty i jest do wymiany. Na vagu temp w ecu rosnie od 30 w gore i dochodzi do 74 i tak sie w tych okolicach waha.
ASZ 253KM/486Nm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości