Awaryjne otwarcie Golfa 4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Awaryjne otwarcie Golfa 4
Hej , przeszukiwałem internet i na forum temat jest już w archiwum niestety , jak awaryjnie otworzyć samochód VW . Mam zamknięte auto a pilot nie działa nagle przestał działać kontrolka mruga na pilocie bateria nie tak strasznie dawno zmieniana . Mam jedyny pilot scyzoryk który zaprzestał działać a wkładki w zamkach są inne i z kluczyka nie ma szans otworzyć . Jak można otworzyć samochód nie mając kluczyka ????
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Awaryjne otwarcie Golfa 4
Najprościej i drogo: zbić szybę.
Prosto i taniej: wezwać kogoś od awaryjnego otwierania zamków
Raz w pracy wzywałem fachmena bo Niemcy zamknęli klucze w B6. Zabieg można niby powtórzyć u nas, ale niestety ściągany element jest w golfie przykręcony od środka.
Prosto i taniej: wezwać kogoś od awaryjnego otwierania zamków
Raz w pracy wzywałem fachmena bo Niemcy zamknęli klucze w B6. Zabieg można niby powtórzyć u nas, ale niestety ściągany element jest w golfie przykręcony od środka.
- PiotrekG87
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: śr lis 26, 2014 12:38
- Lokalizacja: Poznań
- Auto: VW Bora
- Silnik: AKL
Re: Awaryjne otwarcie Golfa 4
Boczną szybę da się kupić za 20 zł, więc zbicie wyjdzie taniejGarrison pisze:Najprościej i drogo: zbić szybę.
Prosto i taniej: wezwać kogoś od awaryjnego otwierania zamków
Raz w pracy wzywałem fachmena bo Niemcy zamknęli klucze w B6. Zabieg można niby powtórzyć u nas, ale niestety ściągany element jest w golfie przykręcony od środka.
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Awaryjne otwarcie Golfa 4
Chyba, że zrobi się to nieumiejętnie i nie mając ubezpieczeniaPiotrekG87 pisze:Boczną szybę da się kupić za 20 zł, więc zbicie wyjdzie taniejGarrison pisze:Najprościej i drogo: zbić szybę.
Prosto i taniej: wezwać kogoś od awaryjnego otwierania zamków
Raz w pracy wzywałem fachmena bo Niemcy zamknęli klucze w B6. Zabieg można niby powtórzyć u nas, ale niestety ściągany element jest w golfie przykręcony od środka.
- ROBAL_26
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 20, 2014 18:50
- Lokalizacja: Karsibór k.Wałcza
Awaryjne otwarcie Golfa 4
Przemula, skoro kluczyk nie pasuje do wkładek ja bym podjął opcję rozwalenia wkładki (wbicie płaskiego śrubokręta i wykonać próbę obrotu zrywając zamki - zapadki we wkładce ,później na szrocie kupić inną wkładkę z kluczykiem bądź zaślepić tą .ok
Był ATD 101KM 240NM jest ARL+ 185KM 371NM
Awaryjne otwarcie Golfa 4
no niby wkładka jest obecnie i tak out skoro nie pasuje . Tylko pytanie czy rozwalenie wkładki jest problematyczne na ile cięzko jest ją rozwalić by te zapadki połamać. Z szybą też już myślałem do 5o zł można już dostać na necie a rocznik jak tam będzie nabity ok w te czy wewte to już trudno , szybe wymienic nie problem bo sobie sam ogarne . TYlko problem bo czy wkładką czy szybą bym mogł się dostać do auta tylko lipa bo pilot nadal nie bedzie działał pytanie czy wystarczy wystarczy w vagu go adoptować lub wykasować i dodać nowy co myślicie . A iMMO jest gdzie hm??? Obecnie dziś zawiozłem pilot do firmy która się zajmuje kodowaniem i dorabianiem kluczy oraz awaryjnym otwieraniem auta . Kazali najpierw przywiezc pilot to go zbadają nie mam jeszcze odezwu . Wiem że jak przyjadą awaryjnie otwierać to mnie skasują którąś stówe pewnie do tego ogarnięcie by wszystko działało .
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Awaryjne otwarcie Golfa 4
Pilot zdaje się działać niezależnie od immo. Będę w domu to wyjaśnię co z tym kluczem można zrobić.Przemula pisze:no niby wkładka jest obecnie i tak out skoro nie pasuje . Tylko pytanie czy rozwalenie wkładki jest problematyczne na ile cięzko jest ją rozwalić by te zapadki połamać. Z szybą też już myślałem do 5o zł można już dostać na necie a rocznik jak tam będzie nabity ok w te czy wewte to już trudno , szybe wymienic nie problem bo sobie sam ogarne . TYlko problem bo czy wkładką czy szybą bym mogł się dostać do auta tylko lipa bo pilot nadal nie bedzie działał pytanie czy wystarczy wystarczy w vagu go adoptować lub wykasować i dodać nowy co myślicie . A iMMO jest gdzie hm??? Obecnie dziś zawiozłem pilot do firmy która się zajmuje kodowaniem i dorabianiem kluczy oraz awaryjnym otwieraniem auta . Kazali najpierw przywiezc pilot to go zbadają nie mam jeszcze odezwu . Wiem że jak przyjadą awaryjnie otwierać to mnie skasują którąś stówe pewnie do tego ogarnięcie by wszystko działało .
Re: Awaryjne otwarcie Golfa 4
yhym okiGarrison pisze:Pilot zdaje się działać niezależnie od immo. Będę w domu to wyjaśnię co z tym kluczem można zrobić.Przemula pisze:no niby wkładka jest obecnie i tak out skoro nie pasuje . Tylko pytanie czy rozwalenie wkładki jest problematyczne na ile cięzko jest ją rozwalić by te zapadki połamać. Z szybą też już myślałem do 5o zł można już dostać na necie a rocznik jak tam będzie nabity ok w te czy wewte to już trudno , szybe wymienic nie problem bo sobie sam ogarne . TYlko problem bo czy wkładką czy szybą bym mogł się dostać do auta tylko lipa bo pilot nadal nie bedzie działał pytanie czy wystarczy wystarczy w vagu go adoptować lub wykasować i dodać nowy co myślicie . A iMMO jest gdzie hm??? Obecnie dziś zawiozłem pilot do firmy która się zajmuje kodowaniem i dorabianiem kluczy oraz awaryjnym otwieraniem auta . Kazali najpierw przywiezc pilot to go zbadają nie mam jeszcze odezwu . Wiem że jak przyjadą awaryjnie otwierać to mnie skasują którąś stówe pewnie do tego ogarnięcie by wszystko działało .
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Awaryjne otwarcie Golfa 4
To tak, przynajmniej co ja zrozumiałem dawno temu - centralny zamek i pilot działają z modułem komfortu, immo jest w liczniku i odpowiada za dostęp do auta w sensie odpalenie.Przemula pisze:yhym okiGarrison pisze:Pilot zdaje się działać niezależnie od immo. Będę w domu to wyjaśnię co z tym kluczem można zrobić.Przemula pisze:no niby wkładka jest obecnie i tak out skoro nie pasuje . Tylko pytanie czy rozwalenie wkładki jest problematyczne na ile cięzko jest ją rozwalić by te zapadki połamać. Z szybą też już myślałem do 5o zł można już dostać na necie a rocznik jak tam będzie nabity ok w te czy wewte to już trudno , szybe wymienic nie problem bo sobie sam ogarne . TYlko problem bo czy wkładką czy szybą bym mogł się dostać do auta tylko lipa bo pilot nadal nie bedzie działał pytanie czy wystarczy wystarczy w vagu go adoptować lub wykasować i dodać nowy co myślicie . A iMMO jest gdzie hm??? Obecnie dziś zawiozłem pilot do firmy która się zajmuje kodowaniem i dorabianiem kluczy oraz awaryjnym otwieraniem auta . Kazali najpierw przywiezc pilot to go zbadają nie mam jeszcze odezwu . Wiem że jak przyjadą awaryjnie otwierać to mnie skasują którąś stówe pewnie do tego ogarnięcie by wszystko działało .
Powiedz proszę, czy masz jakiś drugi klucz, nawet serwisowy, którym będziesz mógł włączyć zapłon gdy już otworzą Ci auto? Jeśli tak, to programowanie centralnego na pilocie zajmie Ci jakieś 20 sekund.
Instrukcja:
Ja robiłem na drzwiach pasażera, bo zamek kierowcy nie bangla. Zadziałało. Można też oczywiście zaadaptować VAGiem, z tym nie będzie problemów. Niestety tutaj się nie wypowiem bo ja robiłem ww. sposobem Niecała minuta roboty, a w zakładzie gdzie chciałem go zakodować, to wołali 100-200zł.– włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk;
– włączyć zapłon;
– zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku;
– po przerwie trwającej ~10 sekund nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku;
– czynność dopasowywania jest zakończona i zostaje potwierdzona sygnałem dźwiękowym samochodu.
Miło byłoby jednak mieć zarówno pasujący grot do zamka i do stacyjki, by w razie W móc otworzyć fizycznie... Niby można taszczyć dwa groty, ale na bogato można też próbować kupić komplet wkładek ze stacyjką - pytanie tylko, czy Ci się chce tyle z tym bawić?
PS. Jeśli masz jeden klucz, który pasuje do stacyjki i masz też drugi pilot, którego grotu nie wepchniesz w zamek, to tutaj jeszcze ciekawa porada zaprogramowania ze śrubokrętem:
https://youtu.be/nU1c6d6q4U4" onclick="window.open(this.href);return false;
Awaryjne otwarcie Golfa 4
Mam tylko jeden kluczyk który jest scyzorykiem . Nie mam nic innego .mam info z zakładu gdzie sprawdzili pilot . Pilot jest ok działa . Fachman twierdzi że padła centralka zakładam że chodziło mu o moduł komfortu . Że nie daje impulsu na słowniki a że jeśli mruga dioda na ryglu to obstawia moduł ze coś nie halo z nim jest . Impreza dojazdu i otwarcia to 200 zł on proponuje wkretarka i rozwiercenie wkładki . I tak też to uczynię jutro . Tylko skąd mam wiedzieć czy mam szukać nowego komfortu jak to zbadać . A może jakieś bezpieczniki no chyba że komfort padł . Czy może próbować vagiem adoptować kluczyk . Coś na forum pewnie znajdę .
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Re: Awaryjne otwarcie Golfa 4
W sieci znajdziesz opis bezpieczników w puszce. Na 100% któryś z nich odpowiadał za centralny, także warto sprawdzić.Przemula pisze:Mam tylko jeden kluczyk który jest scyzorykiem . Nie mam nic innego .mam info z zakładu gdzie sprawdzili pilot . Pilot jest ok działa . Fachman twierdzi że padła centralka zakładam że chodziło mu o moduł komfortu . Że nie daje impulsu na słowniki a że jeśli mruga dioda na ryglu to obstawia moduł ze coś nie halo z nim jest . Impreza dojazdu i otwarcia to 200 zł on proponuje wkretarka i rozwiercenie wkładki . I tak też to uczynię jutro . Tylko skąd mam wiedzieć czy mam szukać nowego komfortu jak to zbadać . A może jakieś bezpieczniki no chyba że komfort padł . Czy może próbować vagiem adoptować kluczyk . Coś na forum pewnie znajdę .
- ROBAL_26
- Gadatliwa bestia
- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 20, 2014 18:50
- Lokalizacja: Karsibór k.Wałcza
Awaryjne otwarcie Golfa 4
Przemula, może być najprostsza usterka czyli popękana wiązka bądź zimne luty w zamku lub module komfortu pod kierownica , co do wkładki to ja wziąłbym dobrał płaski śrubokręt na szerokość kluczyka i wcisnął go do oporu we wkładkę i wówczas tak z dobrą siłą próbować obrócić wkładkę w lewo bądź prawo ,tylko nie kręć dookoła a jedynie tyle co kluczyk .ok
Był ATD 101KM 240NM jest ARL+ 185KM 371NM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości