Witam,
Posiadam Golfa IV 90 KM ALH 1997, dziś chciałem sprawdzić działanie świec żarowych (pierwszy raz (auto mam prawie 4 lata)) no i niestety listwa zasilająca świece żarowe się połupała. Nowa listwa kosztuje ponad 200 zł, używki ponad 120. Znalazłem podobny temat na forum, wspomniano tam że jednym z rozwiązań jest połączenie zwykłym przewodem tych świec. Niestety nie było to dokładnie wyjaśnione, zrodziło się w mojej głowie pytanie. O ile dobrze rozumiem to świeca działa tak: - minus,masę "dostarcza się" poprzez umiejscowienie świecy w silniku, a plus + jest dostarczany z tej listwy, po co w takim razie 2 przewody w fabrycznej listwie? Zgaduję że jeden przewód na 2 świece i drugi na kolejne dwie świece?
Mógłby ktoś opisać dokładniej jak rozwiązać powyższy problem, jak zastąpić listwę czymś innym? Proszę o wszelkie porady.
Listwa świec żarowych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 35
- Rejestracja: wt sie 24, 2010 12:01
- Lokalizacja: okolice Rzeszowa
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Listwa świec żarowych
tak, pobór prądu jest duży i na jednym kablu ciężko by było 4 świecęlucek_master pisze:jeden przewód na 2 świece i drugi na kolejne dwie świece?
możesz też zapodać takie z reno http://allegro.pl/listwa-swiec-zarowych ... 75526.html" onclick="window.open(this.href);return false;
albo kupić w sklepie takie same okrągłe nasadowe końcówki i pozarabiać na nowe przewody
http://allegro.pl/izolowane-konektory-o ... 05137.html" onclick="window.open(this.href);return false;
tylko zmierz grubość nasady świecy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości