brak ładowania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
brak ładowania
Tak jak w temacie. Na tablicy nie mam info, że nie ma ładowania. Na mierniku po uruchomieniu golfiny napięcie nie wzrasta. Odkrecilem regulator, ponieważ podejrzewałem szczotki. Obejrzal je elektryk i stwierdził, że sa jeszcze dobre. Co moze byc przyczyna braku ładowania?
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
brak ładowania
kontrolka ładowania świeci po przękręceniu klucza ? zrób kontrolke z żarówki 3 lub 4 Watt (postojówka z przodu)wypełnij pomiędzy B+ a d+ przy samym alternatory zobacz czy gaśnie i czy ładuje,jeśli w tak jest okablowanie do sprawdzenia...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
- Mavrick
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2064
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
brak ładowania
Moze nie ma wzbudzenia altka, moze polecialy diody prostownicze, podmien na inny dzialajacy i bedziesz wiedzial czy wina tkwi w altku czy w instalacji gofera.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
brak ładowania
tak jak pisałem ,zrób i podłącz do niebieskiego i czerwonego z zielonym przy altku...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Re: brak ładowania
Czy do okablowania, wchodzi też dioda sygnalizująca na desce rozdzielczej? Czy przewody poprowadzone do tej diody w desce, też mają wpływ na poprawne działanie altka?bioly05011 pisze:jeśli w tak jest okablowanie do sprawdzenia...
- brzozkalbn
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 22:54
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
brak ładowania
zrób najpierw to co Ci pisałem po to by wyeliminować właśnie wiązke...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
brak ładowania
Samo sprawdzenie szczotek w regulatorze to żadna kontrola.
Proponuję zmienić elektryka jeżeli jest w stanie wzorokowo określić stan regulatora.
Można pokombinować z żarówką o której pisze kolega wyżej lub wrzuć drugi regulator - jak szkoda ci $ możesz nawet jakąś używkę za grosze aby sprawdzić.
Jeżeli wykonasz te dwie czynności i nie będzie efektu to pozostają diody w alternatorze.
Pytanie - czy wogóle nie żadnego ładowania - skoku V po odpaleniu i ewentualnym uruchomieniu np. świateł ?
Proponuję zmienić elektryka jeżeli jest w stanie wzorokowo określić stan regulatora.
Można pokombinować z żarówką o której pisze kolega wyżej lub wrzuć drugi regulator - jak szkoda ci $ możesz nawet jakąś używkę za grosze aby sprawdzić.
Jeżeli wykonasz te dwie czynności i nie będzie efektu to pozostają diody w alternatorze.
Pytanie - czy wogóle nie żadnego ładowania - skoku V po odpaleniu i ewentualnym uruchomieniu np. świateł ?
-
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: ndz gru 29, 2013 18:20
- Lokalizacja: Warszawa
Re: brak ładowania
Mavrick pisze:Czasem nie ma innego wyjscia jak 2 auto linka i do przodu:)
Czasami nie ma innej możliwości, ale przestrzegam, przed odpalaniem auta w ten sposób cały czas. Automaty - wiadomo odpadają. Nowsze benzyniaki moim zdaniem też.Chodzi o to, że robią się przeciążenia na rozrządzie i może się coś sypnąć.
Temat był już zresztą poruszany, ale jak masz problem ze znalezieniem to patrz tutaj: https://nocar.pl/blog/nocaradzi-urucham ... poprawnie/" onclick="window.open(this.href);return false;
brak ładowania
Zmieniłem pasek klinowy i ładowanie na razie jest, tylko jak obroty sa za niskie, tzn. spadja poniżej obrotów wolnych (pierburg 2e3:-)) to przygasaja światła. Moje pytanie dotyczy tego, czy alternator musi mieć odpowiednie obrotu aby mógł wytworzyć odpowiedni prąd?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 19 gości