czesc,
mam kierownice multi zalożoną działa sterowanie radiem teraz chciałem dołożyć tempomat, chyba trzeba kupić wersję manetki z tylko on/off bez gazu i hamulca z manetki pociągnać kable do podszybia ale co dalej jak to podłączyć do kiery i czy coś idzie do przekaznika 451?
kierownica multi a tempomat
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: śr kwie 23, 2014 16:13
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
kierownica multi a tempomat
Jakie masz radio?
Manetke zmieniasz...łączy się ona z podszybiem i z przekaźnikiem. Później napiszę co i jak...bo inaczej to wygląda dla radia Delta niż np beta czy gamma
Manetke zmieniasz...łączy się ona z podszybiem i z przekaźnikiem. Później napiszę co i jak...bo inaczej to wygląda dla radia Delta niż np beta czy gamma
-
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: śr kwie 23, 2014 16:13
Re: kierownica multi a tempomat
jutro bedzie mfd . manetka juz podlaczona i tempomat dziala (kupiłem tą z przyciskami jak by cos wyszlo z kierownica nie tak)Qto pisze:Jakie masz radio?
Manetke zmieniasz...łączy się ona z podszybiem i z przekaźnikiem. Później napiszę co i jak...bo inaczej to wygląda dla radia Delta niż np beta czy gamma
To czekam kolego
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
kierownica multi a tempomat
Z manetki potrzebujesz piny 4, 6, 7
Między 4 i 7 trzeba zrobić mostek...dalej ciągniemy dwa kabelki. Jeden do przekaźnika 451 pin 4, drugi do wtyczki na podszybiu pin 3.
Pin 6 to zasilanie z bezpiecznika nr 5, potrzebne również w pinie 12 wtyczki przekaźnika 451 oraz przy taśmie airbag pod kierownicą...pin 3
Dalej od przekaźnika do podszybiu...
Z pinu 8 do pinu 2
Z pinu 14 do pinu 9
Z pinu 16 do pinu 1
Resztę z tego co rozumiem już masz ogarniete.
Między 4 i 7 trzeba zrobić mostek...dalej ciągniemy dwa kabelki. Jeden do przekaźnika 451 pin 4, drugi do wtyczki na podszybiu pin 3.
Pin 6 to zasilanie z bezpiecznika nr 5, potrzebne również w pinie 12 wtyczki przekaźnika 451 oraz przy taśmie airbag pod kierownicą...pin 3
Dalej od przekaźnika do podszybiu...
Z pinu 8 do pinu 2
Z pinu 14 do pinu 9
Z pinu 16 do pinu 1
Resztę z tego co rozumiem już masz ogarniete.
-
- Ma gadane
- Posty: 234
- Rejestracja: śr kwie 23, 2014 16:13
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości