Pali 50A bezpiecznik przy aku, 2.3v5 AGZ

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Astercholik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt gru 29, 2015 23:00
Lokalizacja: Żory

Pali 50A bezpiecznik przy aku, 2.3v5 AGZ

Post autor: Astercholik » sob paź 01, 2016 01:15

Witam od 4 dni mam problem z bezpiecznikami akumulatora a dokładnie z ostatnim od dołu ciągle się przepala ten 50A(foto), chciałbym dowiedzieć się czy dobre wielkości bezpieczników posiadam w swoim AGZ czy np tam gdzie mam 50A ma być inny - oraz jak by mi mógł ktoś opisać od czego dany przewód jest

Ale zacznijmy od początku Samochód to GOLF IV 1.6SR 101KM z 98r swapowany w 2015r na AGZ 2.3v5 150KM do tego dochodzi wymieniona obudowa aku od jakiegoś ropniaka nw jakiego.

Samochód miał wymieniany akumulator z 55A na 64A jakieś 3 miesiące temu i problemu nie było aż do teraz, co do szczotek alternatora były wymienione na oryginały z 10 miesięcy temu

Od siebie mogę powiedzieć jedno:
Bezpieczniki są takie same jak na poniższym zdjęciu 2x110A - dwa pierwsze górne i 3 po 50A
Obrazek



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Pali 50A bezpiecznik przy aku, 2.3v5 AGZ

Post autor: grg474 » sob paź 01, 2016 21:04

załóżmy że przeszczep jest sprzed września 2000
Obrazek


S162 - Glühstiftkerzenheizung 50 A
S163 - Motorsteuerung 50 A
S164 - Lüfter für Kühlmittel 40 A
S176 - Innenraum 110 A
S177 - Drehstromgenerator (90 A) 110 A - Drehstromgenerator (120 A) 150 A

S178 - ABS (Pumpe) 30 A
S179 - ABS 30 A
S180 - Lüfter für Kühlmittel 30 A


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Pali 50A bezpiecznik przy aku, 2.3v5 AGZ

Post autor: Qto » sob paź 01, 2016 21:17

w tym przypadku bezpiecznik 162 jest od...jak już jesteśmy przy niemieckim...sekundärluftpumpe
po drodze jest jeszcze przekaźnik.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Pali 50A bezpiecznik przy aku, 2.3v5 AGZ

Post autor: grg474 » sob paź 01, 2016 21:59

Qto pisze:po drodze jest jeszcze przekaźnik.
obok zbiorniczka płynu hamulcowego


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Astercholik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt gru 29, 2015 23:00
Lokalizacja: Żory

Pali 50A bezpiecznik przy aku, 2.3v5 AGZ

Post autor: Astercholik » sob paź 01, 2016 23:57

Glühstiftkerzenheizung - to świece żarowe których AGZ nie posiada jak pisałem mój to 1.6@2,3v5 a osłona jest z DIZLA czyli co przewód 162 ma być pusty ale jak skoro jest tam jakiś kabel podłączony z moich info wynika że jest to klimatyzacja tak pisali tu na forum

U mnie przy aku
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Kabelek zielony miał służyć jako dodatkowa masa do samochodu ale nie działa, kabel pomarańczowy w tle tam pod aku jest to kabel który włącza mi klimatyzacje awaryjnie po swapie problemy z panelem bo auto bez can licznik po can itp
grg474 pisze:
Qto pisze:po drodze jest jeszcze przekaźnik.
obok zbiorniczka płynu hamulcowego
Ale to tyczy się diesla czy benzyniaka ostatnio właśnie odpowietrzałem układ hamulcowy możliwe że coś zalazłem i dlatego pali, przez ponad 8 miesięcy od kupna nie było z tym problemu aż właśnie ok 10 dni temu swapowałem 256 na 288 i odpowietrzałem układ możliwe że płynem hamulcowym coś zalałem i robi teraz zwarcie bo właśnie po swapie zaczęło to się palić, jak by ktoś mógł podesłać fote lokalizacji



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Pali 50A bezpiecznik przy aku, 2.3v5 AGZ

Post autor: Qto » ndz paź 02, 2016 10:22

to co ja napisałem tyczy się fabrycznego AGZ



Awatar użytkownika
Astercholik
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt gru 29, 2015 23:00
Lokalizacja: Żory

Pali 50A bezpiecznik przy aku, 2.3v5 AGZ

Post autor: Astercholik » ndz paź 02, 2016 17:40

Aha dziś to rozebrałem u mnie nic nie ma a patrząc po kablu to idzie do innej wiązki która w tunelu ucieka pod podszybie i na tym moje szukania się zakończyły. Będzie trzeba podłączyć pod kompa i spr co wywaliło błąd :D



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości