Pali 50A bezpiecznik przy aku, 2.3v5 AGZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Astercholik
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: wt gru 29, 2015 23:00
- Lokalizacja: Żory
Pali 50A bezpiecznik przy aku, 2.3v5 AGZ
Witam od 4 dni mam problem z bezpiecznikami akumulatora a dokładnie z ostatnim od dołu ciągle się przepala ten 50A(foto), chciałbym dowiedzieć się czy dobre wielkości bezpieczników posiadam w swoim AGZ czy np tam gdzie mam 50A ma być inny - oraz jak by mi mógł ktoś opisać od czego dany przewód jest
Ale zacznijmy od początku Samochód to GOLF IV 1.6SR 101KM z 98r swapowany w 2015r na AGZ 2.3v5 150KM do tego dochodzi wymieniona obudowa aku od jakiegoś ropniaka nw jakiego.
Samochód miał wymieniany akumulator z 55A na 64A jakieś 3 miesiące temu i problemu nie było aż do teraz, co do szczotek alternatora były wymienione na oryginały z 10 miesięcy temu
Od siebie mogę powiedzieć jedno:
Bezpieczniki są takie same jak na poniższym zdjęciu 2x110A - dwa pierwsze górne i 3 po 50A
Ale zacznijmy od początku Samochód to GOLF IV 1.6SR 101KM z 98r swapowany w 2015r na AGZ 2.3v5 150KM do tego dochodzi wymieniona obudowa aku od jakiegoś ropniaka nw jakiego.
Samochód miał wymieniany akumulator z 55A na 64A jakieś 3 miesiące temu i problemu nie było aż do teraz, co do szczotek alternatora były wymienione na oryginały z 10 miesięcy temu
Od siebie mogę powiedzieć jedno:
Bezpieczniki są takie same jak na poniższym zdjęciu 2x110A - dwa pierwsze górne i 3 po 50A
Pali 50A bezpiecznik przy aku, 2.3v5 AGZ
załóżmy że przeszczep jest sprzed września 2000
S162 - Glühstiftkerzenheizung 50 A
S163 - Motorsteuerung 50 A
S164 - Lüfter für Kühlmittel 40 A
S176 - Innenraum 110 A
S177 - Drehstromgenerator (90 A) 110 A - Drehstromgenerator (120 A) 150 A
S178 - ABS (Pumpe) 30 A
S179 - ABS 30 A
S180 - Lüfter für Kühlmittel 30 A
S162 - Glühstiftkerzenheizung 50 A
S163 - Motorsteuerung 50 A
S164 - Lüfter für Kühlmittel 40 A
S176 - Innenraum 110 A
S177 - Drehstromgenerator (90 A) 110 A - Drehstromgenerator (120 A) 150 A
S178 - ABS (Pumpe) 30 A
S179 - ABS 30 A
S180 - Lüfter für Kühlmittel 30 A
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Pali 50A bezpiecznik przy aku, 2.3v5 AGZ
w tym przypadku bezpiecznik 162 jest od...jak już jesteśmy przy niemieckim...sekundärluftpumpe
po drodze jest jeszcze przekaźnik.
po drodze jest jeszcze przekaźnik.
Pali 50A bezpiecznik przy aku, 2.3v5 AGZ
obok zbiorniczka płynu hamulcowegoQto pisze:po drodze jest jeszcze przekaźnik.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Astercholik
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: wt gru 29, 2015 23:00
- Lokalizacja: Żory
Pali 50A bezpiecznik przy aku, 2.3v5 AGZ
Glühstiftkerzenheizung - to świece żarowe których AGZ nie posiada jak pisałem mój to 1.6@2,3v5 a osłona jest z DIZLA czyli co przewód 162 ma być pusty ale jak skoro jest tam jakiś kabel podłączony z moich info wynika że jest to klimatyzacja tak pisali tu na forum
U mnie przy aku
Kabelek zielony miał służyć jako dodatkowa masa do samochodu ale nie działa, kabel pomarańczowy w tle tam pod aku jest to kabel który włącza mi klimatyzacje awaryjnie po swapie problemy z panelem bo auto bez can licznik po can itp
U mnie przy aku
Kabelek zielony miał służyć jako dodatkowa masa do samochodu ale nie działa, kabel pomarańczowy w tle tam pod aku jest to kabel który włącza mi klimatyzacje awaryjnie po swapie problemy z panelem bo auto bez can licznik po can itp
Ale to tyczy się diesla czy benzyniaka ostatnio właśnie odpowietrzałem układ hamulcowy możliwe że coś zalazłem i dlatego pali, przez ponad 8 miesięcy od kupna nie było z tym problemu aż właśnie ok 10 dni temu swapowałem 256 na 288 i odpowietrzałem układ możliwe że płynem hamulcowym coś zalałem i robi teraz zwarcie bo właśnie po swapie zaczęło to się palić, jak by ktoś mógł podesłać fote lokalizacjigrg474 pisze:obok zbiorniczka płynu hamulcowegoQto pisze:po drodze jest jeszcze przekaźnik.
- Astercholik
- Nowicjusz
- Posty: 46
- Rejestracja: wt gru 29, 2015 23:00
- Lokalizacja: Żory
Pali 50A bezpiecznik przy aku, 2.3v5 AGZ
Aha dziś to rozebrałem u mnie nic nie ma a patrząc po kablu to idzie do innej wiązki która w tunelu ucieka pod podszybie i na tym moje szukania się zakończyły. Będzie trzeba podłączyć pod kompa i spr co wywaliło błąd
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości