Elektryczne lusterka - podpiecie

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kuterq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: sob maja 28, 2016 13:59
Lokalizacja: Siechnice

Elektryczne lusterka - podpiecie

Post autor: kuterq » pt wrz 30, 2016 21:24

Witam wszystkich.
Dorwalem nareszcie elektryczne lustra do mojego golfera... Jako ze w temacie elektryki jestem totalnie zielony, potrzebuje waszej pomocy. Znalazłem gotowy schemat montażu takich luster, jednak porównując schemat z kablami dojrzałem pare różnic ...no i juz sie totalnie pogubilem. Czy mógłby ktoś mi konkretne powiedzieć co jest czym i jak to spiać? Zasilanie 12v planuje podpiac pod elektryczne szyby, a granie luster do przelacznika grzania tylnej szyby. Oto moja wiazka - jak ktoś to ogarnia - błagam o pomoc.... Z góry dziekuje :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Elektryczne lusterka - podpiecie

Post autor: Hubi14 » pn paź 03, 2016 20:00

trochę Ci tej wiązki brakuje kolego...
Obrazek



Awatar użytkownika
kuterq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: sob maja 28, 2016 13:59
Lokalizacja: Siechnice

Elektryczne lusterka - podpiecie

Post autor: kuterq » pn paź 03, 2016 21:02

to jest tylko od prawego lusterka :)



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1932
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Elektryczne lusterka - podpiecie

Post autor: Hubi14 » wt paź 04, 2016 17:34

to jak Masz joy'a to ogarniesz temat z tego schematu co podesłałem, a te wolne co zostaną (biało/zielony i jeden brązowy) to masz od grzanych mat.



Awatar użytkownika
kuterq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 381
Rejestracja: sob maja 28, 2016 13:59
Lokalizacja: Siechnice

Elektryczne lusterka - podpiecie

Post autor: kuterq » wt paź 04, 2016 20:15