Witam,
mam taki problem z rozładowywaniem akumulatora w Golfie IV 1.9 TDI z 1999 r.
Kupiłem nowy akumulator, w pełni naładowany i przy mnie miał test sprawności, aku jest ok (poprzedni też był dość ok)
Samochód niesamowicie pobiera z niego prąd na wyłaczonym zapłonie. Mierzyłem miernikiem nawet każdy układ, bezpiecznik za bezpiecznikiem - NIC TAKIEGO NIE MA, a jednak pobiera tak mocno, ze na podłączonych klemach akumulator w 12h spada z 12,6 V na 11,5 V - jak sie odłaczy 1 kleme i zostawi akumulator, to w ogóle nie spada, trzyma prawidlowo ~12,55-12,60 V
Pobór wygląda tak na mierniku:
0,16 A (zarówno na zmkniętym pilotem centralu 0,16 do 0,17 A jak i na po prostu otwartym ale z zamknietą kabiną 0,16 A )
0,12 A z tej wartości pobiera sam sterownik silnika - bezpiecznik 30A odpowiedzialny za wg schematu ogólnie "Sterownik Silnia" (nr. 43 w schemacie), pozostałe razem wzięte pobierają 0,02 A - to wszystko to sa i tak raczej małe wartości, żeby aż tak rozładowywać zdrowy nowy naladowany w pelni akumulator (z poprzednim aku robiło to samo).
Wystarczy otworzyć drzwi, zapalą się żarówki to oczywiście prawidłowo rośnie pobór do 0,60 A itp. No ale on sie rozładowuje na całkowicie zamkniętym przy 0,16 A poboru...
NIE MAM JUZ W OGOLE POMYSŁU co go tak mocno rozładowuje, prosze o jakiekolwiek wskazówki. Poza tym 0,16 A nie powinno w pełni naladowanego akumulatora 74 Ah rozładowywać w 2-3 dni za kazdym razem do wartości poniżej nawet 10 V z 12,6 V (juz po 3 dniach nie ma szans odpalić - do 2 dni odpala jeszcze)
Rozładowuje akumulator na postoju drastycznie mocno
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Rozładowuje akumulator na postoju drastycznie mocno
Jakiegoś badziewnego alarmu nie masz dołożonego?
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Rozładowuje akumulator na postoju drastycznie mocno
czyli radio masz oryginalne VW?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości