Witam,
problem jak w temacie.
Na początek dodam, że to Golf 4, 1.8T. Auto stało prawie 4 tyg bez ruchu ze względu na jazdę samochodem służbowym. Dodatkowo przerabiałem odmę, więc powoli sobie to dłubałem. w końcu po tych prawie 4 tyg chciałem odpalić i nic się nie działo. Zero reakcji rozrusznika. Ponownie kluczyk, pompa paliwa słyszalnie już działała słabiej i dalej nic. W końcu włączyły mi się awaryjne i zaczął wyć klakson pomimo, że nie mam alarmu. Dopiero wypięcie klemy spowodowało wyłączenie się klaksonu i awaryjnych. Pomyślałem, że to pewnie wina słabego akumulatora. Ładowałem ładowarką elektroniczną całą noc. Podłączyłem aku, zapalił, pochodził z 15min i wyłączyłem. Za kilka dni znów odpaliłem, zgasiłem i chciałem zrobić to samo. I niestety wszystko praktycznie padło. Tylko radio działało i coś tam jeszcze niewielkiego. Aby wykluczyć akumulator, wziąłem miernik i po doładowaniu ma 12,9V. Dziś znów po podładowaniu i podłączeniu np jak chce włączyć swiatła postojowe to wyje klakson dopoki nie wypne klemy w aku. Porobiłem pomiary : odpialem kleme plusową i jeden koniec miernika do klemy a drugi do zacisku aku i jak wszystko było podłączone to miernik skakał od 350-500 mA a czasem pokazywał błąd, pewnie poza zakres wychodziło. dopiero jak wyjalem bezpiecznik radia to spadło to 80 a jeszcze jak od centralnego, oswietlenia wew i jakis inny to spadło do 65.
Co to może byc?
Wariuje elektryka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wariuje elektryka
Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2733
- Rejestracja: pn lis 05, 2012 00:35
- Lokalizacja: Oborniki wlkp.
Wariuje elektryka
Walnięty aku dawałby takie objawy az?
Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Wariuje elektryka
Aku śmietnik...ale przed wymiana sprawdź stan klem oraz punktów masowych pod podstawą akumulatora...a także połączenia kabli od rozrusznika i alternatora.
Skoro włączył się alarm...to raczej go maszR90 pisze:W końcu włączyły mi się awaryjne i zaczął wyć klakson pomimo, że nie mam alarmu
Re: Wariuje elektryka
Dzięki za sugestie. Dziś wezmę od ojca w miarę nowy na podmiankę, plus te połączenia ogarnę i dam znaćQto pisze:Aku śmietnik...ale przed wymiana sprawdź stan klem oraz punktów masowych pod podstawą akumulatora...a także połączenia kabli od rozrusznika i alternatora.
Skoro włączył się alarm...to raczej go maszR90 pisze:W końcu włączyły mi się awaryjne i zaczął wyć klakson pomimo, że nie mam alarmu
EDIT: Niestety, po podmianie aku na sprawny, dalej to samo. Zegary pracują, radio działa, ale oświetlenie w kabinie nie. Nawet nie probowalem odpalac, bo boje się, że zrobię jakieś mega zwarcie.
Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
Wariuje elektryka
Witam
przyczyną był spalony moduł komfortu.
przyczyną był spalony moduł komfortu.
Było: MK4 1.8T AUM 150 PS 210 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
Jest: Fiat Bravo MultiJet 1.6 120 PS 300 NM ,
Skoda Octavia 3 1.6 TDI CR 110 PS 250 NM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości