Strona 1 z 1
					
				Czujnik skrętu kół
				: pt lip 29, 2016 22:28
				autor: Cypis876
				Czy wykalibrowanie czujnika może mieć wpływ na ściąganie auta podczas jazdy w prawo ?
			 
			
					
				Czujnik skrętu kół
				: pt lip 29, 2016 23:18
				autor: Qto
				Raczej odwrotnie...jeśli ściąga, to może nie dać się go skalibrować
			 
			
					
				Czujnik skrętu kół
				: sob lip 30, 2016 09:25
				autor: maciej1486
				Jeśli ściąga lub kierownica krzywo to powinna wyskoczyć kontrolka (błąd) ESP
			 
			
					
				Czujnik skrętu kół
				: sob lip 30, 2016 10:04
				autor: Cypis876
				Kontrolka od ESP nie wyskoczyła , kierownica lekko w lewo jest , zbieżność ok, tylko ciekawi mnie ze po wykonaniu takiej kalibracji jak bez komputera jak kola w prawo na maksa , wyprostowane , w lewo na maks wyprostowane jazda z prędkością 20 km/h i zatrzymanie z kolami na wprost , auto jedzie prosto przez 5 minut później znowu zaczyna ściągać nie jest to takie ściąganie ze od razu jedzie w prawo po wyprostowaniu , jakiś czas ujedzie prosto po czym delikatnie sam odbija w prawo ( tak jakby czujnik szukał położenia 0 kierownicy ) , na vagu kierownica na wprost i tak jest tez w rzeczywistości, czy to może być wina warującego czujnika skrętu ? Mechanik mi mówił że kiedyś miał przypadek że przekładnia ciągła auto w prawo. A zapomniałem dodać że błędów na vagu zero.